pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tak já tam jdu dát zas ty 50ky
Peace YB
Naposledy editováno 01.06.2015 18:10:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Takže je tu srovnání:
1. graf TL1078R "bržděno" u Franka, vše série, jen vrtání 102mm a Ignitech jednotka:
2. graf TL1078S laděno a bržděno u Murkina, zvětšené sací kanály, zvětšený průměr Throttle Body pouze vstupy hrdel, karbonový airbox zavíraný nádrží, větší chladiče, suchá spojka, full titan exhaust systém copyright M4 50mm, vačky TL1000R serie, Powercommander:
3. graf TL1120R od Murkina, vrtání 104mm, ocelové vložky, palice TL1000S, vačky TL1000R serie, jednotka Ignitech, mírně zvětšený airbox, K&N filtr, nerez svody 60mm, výfuky Leo Vince:
e: z těhle grafů mi vychází, že aby byla 1120ccm výkonnější, musí se hrábnout do palic a do Throttle Body, aby se ten objem stíhal nakrmit a podal vyšší výkon.... Každopádně velký dík Murkinovi za odbrždění a rady
Tady cituji pouze grafy a co kde je nakrmeno, pro porovnání Yoshův graf...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
každý odlišný záhyb výfuku, přece udělá jiné rázové vlny... takže u jednoho tvaru může být lepší 60mm u jiného zase 50mm, nic víc bych v tom nehledal...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
YOSH_BOY píše: dewwil> no protože má zásah do těch hlav ne, proto to má větší, zeptej se Murkina ten to ti to vysvětlí asi líp než já
V pohodě, dynamika plynů taky není můj obor... Jen jsem chtěl právě nějaké vysvětlení. Zkusím se optat Dawea02 až se tu někdy objeví...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
FiZzeR píše: Umíte někdo, případně máte možnost vypálit rozetu z duralu? Koukám že motoretezy.cz už prodávaj jen ocelový A to je půl kila na kole
Zkus se zeptat Rutana...
FiZzeR píše: Umíte někdo, případně máte možnost vypálit rozetu z duralu? Koukám že motoretezy.cz už prodávaj jen ocelový A to je půl kila na kole
ty se frézujou, já to jinak mít nemůžu. Snad tenhle týden dorazí, tak ti můžu poslat kontakt do PM. Není to levný, pro sériovou rozetu bych tam dal renthal a neobtěžoval se ničím jiným. Jsou dobrý a celkem vydržej.
dewwil píše: V pohodě, dynamika plynů taky není můj obor... Jen jsem chtěl právě nějaké vysvětlení. Zkusím se optat Dawea02 až se tu někdy objeví...
jsou to rozdílný motorky. Výfuk, koncovky, hlavy, písty, komprese, airbox, vzduchovej filtr. Třeba Yoshovi pomohl víc tvar než průměr ...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: dewwil> jo jen pro zajímavost, silent sport vata vydržela 4 tis. Není to úplně špatný se 3 okruhovejma dnama, ale čekal jsem víc Teď zkusím variantu omotat trubku hrubou ocelovou vlnou, a zbytek vata FMF.
No to me poser, jeste krome brzdovky, oleje, gum a brzdovejch desticek porad resit vejfuk
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ozzy_ píše: No to me poser, jeste krome brzdovky, oleje, gum a brzdovejch desticek porad resit vejfuk
nebo kdyz ti nevadi ze se koncovky trosku obarvi tak to neresit :) ja je nemel otevreny 11 let :)