dal jsem VTR do servisu na kontrolu rozvodu, bylo mi receno ze ani rozvodaky ani napinaky neni potreba menit a ja blbec tomu uveril. Po necelych 400km napinak prasknul a motor se potkal Servis od toho samozrejme dal ruce pryc a predpokladam, ze s tim nemuzu nic delat. Kdyby mel nekdo motor na prodej nebo chtel koupit VTR na dily tak se ozvete.
V9king píše: jnak ještě jedna věc, ani mi nedošlo že jsem Ti to nenapsal.
V Hondě je napínák stavitelný (je na něm závit který aretuje napínák, aby nepovolil tak snadno) takže pokud Ti praskne pružina tak to akorát chrastí, takže tam musela bejt ještě nějaká další závada...
Závěr si z toho udělej sám jestli byly rozvody a napínák při kontrole v pořádku
Tento automatický napínák se zasune když praskne pružina, aretaci nemá. Závit co tam je není samosvorný v podmínkách nepravidelného chodu VTR. Bohužel...
1 reakcí na tento příspěvek Napínák rozvoďáku po sté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
edit: na druhou stranu jsem mel stejne kazdou zimu celou moto rozebranou
Naposledy editováno 18.06.2015 21:37:18
1 reakcí na tento příspěvek Napínák rozvoďáku po sté
1 reakcí na tento příspěvek Napínák rozvoďáku po sté
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
Minimalne bude potreba vymenit ty vyfukove ventily a uz ty jsou drazsi nez ta ojeta hlava.
1 reakcí na tento příspěvek Napínák rozvoďáku po sté
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
Podotýkám, že výměnou motoru náklady nekončí, předpokládám, že bys chtěl hned výměnu napínáků + kontrolu ventilů, výměnu oleje atd..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
SirIndy píše: Jinak vcera jsem volal Nealovi a i to samotne prehozeni hlavy by vyslo tak draho ze asi fakt budu shanet jiny motor nebo to prodam na dily
dneska jsem s ním mluvil a vůbec tvoje tvrzení nechápu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
petrvtr_new píše: SirIndy> Ahoj, to je samozřejmě jiná věc jestli si věříš natolik aby ses do toho pustil, nebo ne. Na druhou stranu minimálně tou demontáži to už asi víc nepokazíš. Píšeš zadní hlava - dneska jsem montoval manuální napínáky tak jsem na to koukal a zadní hlava je myslím na demontáž v pohodě. Odděláš ze zadu výfukové koleno a ten napínák, ze předu nádrž, airbox a karburátory, z vrchu ventilové víko a vačky a zústane z vrchu pokud jsem správně počítal 6 šroubů M10 a 2 M6 a hlava je venku. Montáž a nastavení rozvodů je samozřejmě věc náročnější. Pokud si netroufneš pak je pro tebe správná cesta nechat to na servisu, samozřejme.
Podotýkám, že výměnou motoru náklady nekončí, předpokládám, že bys chtěl hned výměnu napínáků + kontrolu ventilů, výměnu oleje atd..
Diky za rady. Ty napinaky a olej bych menil jak u soucasneho tak u noveho motoru.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
Ja napriklad koupil motor s valcema mimo toleranci a zrejme byl pridrenej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
Jedina jistota je to rozprodat na dily Kdyby to nebyl rocnik 2001 s vetsi nadrzi, ktery ma vyssi cenu, tak uz jsem to asi udelal.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
SirIndy píše: Stev> Ja bych rekl, ze loterie je oboji. Pokud je neco i s tim pistem nebo ojnici a nepozna se to a opravi se jen hlava tak muze byt problem.
Jedina jistota je to rozprodat na dily Kdyby to nebyl rocnik 2001 s vetsi nadrzi, ktery ma vyssi cenu, tak uz jsem to asi udelal.
Prej ti ten motor bezel a chcipnul si ho, mozna tam neni zadna skoda a staci jen novej napinak ...
O pistu nebo ojnici pri rozvodech jsem u vtr jeste neslysel ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
Každopádně se to do 10ti vleze, a rozprodat motorku na díly je sice hezký, ale málokdy si člověk uvědomí že je s tím jednak hrozně moc zařizování, dlouho to trvá, a taky že je bez motorky a potřebuje sehnat něco jinýho. Nová motorka je zase loterie, další vstupní náklady ....
Jinej motor už vůbec ne, když neznám jeho historii.
Prostě kvůli 10ti tisícům (max) bych to opravil a jezdil dál, jinou variantu bych uvažoval jen v případě že bych chtěl zkusit něco jinýho.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
Stev píše: petrvtr_new> právě že když si odmyslím práci, tak další náklady jsou: určitě napínáky, ale ty by šly tak jako tak, potom s otazníkem: těsnění hlavy, nová hlava, nebo ventily, případně gufera a vodítka.To teda vážně nepočítám s tím že by se něco stalo zbytku.
Každopádně se to do 10ti vleze, a rozprodat motorku na díly je sice hezký, ale málokdy si člověk uvědomí že je s tím jednak hrozně moc zařizování, dlouho to trvá, a taky že je bez motorky a potřebuje sehnat něco jinýho. Nová motorka je zase loterie, další vstupní náklady ....
Jinej motor už vůbec ne, když neznám jeho historii.
Prostě kvůli 10ti tisícům (max) bych to opravil a jezdil dál, jinou variantu bych uvažoval jen v případě že bych chtěl zkusit něco jinýho.
No me osobne by taky nenapadlo motorku rozprodavat a to ani v pripade hodne nakladny opravy. Motorka preci neni o tom co je nebo neni rentabilni :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
Stev píše: petrvtr_new> právě že když si odmyslím práci, tak další náklady jsou: určitě napínáky, ale ty by šly tak jako tak, potom s otazníkem: těsnění hlavy, nová hlava, nebo ventily, případně gufera a vodítka.To teda vážně nepočítám s tím že by se něco stalo zbytku.
Každopádně se to do 10ti vleze, a rozprodat motorku na díly je sice hezký, ale málokdy si člověk uvědomí že je s tím jednak hrozně moc zařizování, dlouho to trvá, a taky že je bez motorky a potřebuje sehnat něco jinýho. Nová motorka je zase loterie, další vstupní náklady ....
Jinej motor už vůbec ne, když neznám jeho historii.
Prostě kvůli 10ti tisícům (max) bych to opravil a jezdil dál, jinou variantu bych uvažoval jen v případě že bych chtěl zkusit něco jinýho.
10 tisic max to urcite nebude, nejlevnejsi forma opravy za predpokladu ze nic nebude pistu mi vychazi takto:
napinaky 3800,-
ojeta hlava 3000,-
tesneni, gufera 2000,-
prace 3000-4000,-
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Napínák rozvoďáku po sté
Stev píše: SirIndy> takže bez napínáků 9 max, a to ještě ani nevíš jestli tu hlavu vůbec potřebuješ
Taky myslim. Servis zadarmo nedělá a tohle mi nepřijde jako nijak hrozný. Samozřejmě by mě mrzelo kdybych to měl platit, ale já bych to měl o 3000-4000,- levnější :) A kdybych chtěl ještě ušetřit tak předělám staré napínaky na manuální jako"> http://img.photobuc...e/IMAG0019.jpg[/img]
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Výběr první motorky [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm | mprofa | 37 | Dnes v 12:47 Rolda89 |
Výkon 72 vz 78 Honda VTR 1000F Firestorm | Nakamito | 13 | 17.7.2024 v 21:00 Nakamito |
VTR 1000F asi přeskočil rozvoďák [1, 2, 3] Honda VTR 1000F Firestorm | djbell | 86 | 28.6.2024 v 22:13 ..Roko.. |
Hledám zkušenosti od starších Honda VTR 1000F Firestorm | Forgys69 | 23 | 19.6.2024 v 11:49 Stev |
První jarní vyjížďka 2024 [1, 2] Honda VTR 1000F Firestorm Metzeler Metzeler Roadtec ... | AlbiVTR | 32 | 6.4.2024 v 08:26 Krovak |