CBF1000 mám už rok a naježděno cca 8tisíc za sezonu, ale teď na jaře jsem si při dojíždění do práce (cca 10minut) všimnul nepříjemného plochého místa výkonu motorky mezi 2-3 tisíci a to hlavně při prvním a druhém kvaltu. Ve vzšších rychlostech už se tolik neprojevuje ale při pojíždění po Praze je to vážně otravný.
Máte někdo stejnou zkušenost nebo to spíš spadá do kategorie závada?
Na zahraničních fórech si na podobné chování "Bifera" stěžuje více lidí.
Dá se toho nějak zbavit? Momentálně mě to štve víc než vibrace plastů
1 reakcí na tento příspěvek Plochý výkon mezi 2-3 tisíci
gtrcbf-> Cukání se zavřeným plynem občas pozoruju i já.
Objednány iridiové svíce. Do výměny bych se rád pustli sám, ale nikde nemůžu na CBF najít popis toho, co všechno to kromě zvednutí nádrže obnáší.
1 reakcí na tento příspěvek Plochý výkon mezi 2-3 tisíci
Naposledy editováno 22.06.2015 21:03:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Plochý výkon mezi 2-3 tisíci
Samozrejme se ji snazim nepodtacet a jezdit nad 3 tisice. Problem je ale u rozjezdu po studenem startu, nez se motorka trosku vyjezdi. Prvni stupen a druhy stupen v rozsahu 2 - 3 tisice proste trpi a jede jako by ztratila 50 procent vykonu. Jakmile se tenhle rozsah prekroci, nebo jdes pod nej, zase naskoci tech "100" procent, ktere znas. Jakmile se motorka po par kilometrech zahreje, frci jak ma. Spousta lidi rika, ze to nemam resit, kdyz se to deje jen za studena, ale leze mi to na nervy, hlavne ve meste, kde je potreba dost zatacet a s tim rozjezdovym rozsahem je clovek v zatacce dost na trni, protoze kdyz uz si v zatacce po rozjezdu z krizovatky, hodis za dva a trefis se do hlucheho mista, pridavas plyn.......pak te to trochu nakopne :-/
Po vymene svicek uz jsem to ale prestal resit. Az budu potrebovat servisovat pro jine duvody, tak se jich v servise na tohle zeptam, ale do te doby s tim ziju.
Naposledy editováno 10.07.2015 10:40:17
Mne třeba zkraje znejistil chod motoru při neutrálu, vydává zvuk ,jak kdyby se dusil,ale když jsem zjistil,že kolegovi se sesterskou CBF dělá to samý,už to neřeším.Víš co, ono je to o zvyku. Před pěti lety jsem měl vzduchem chlazený Virago 535 a to se jako všechny véčkové vzducháče muselo chvíli zahřát a stejně mi i po zahřátí zkraje jízdy chcípalo na křižovatkách. Nejdřív mě pěkně sra.. ,ale po dvou letech provozu už jsem to neřešil . A myslím,že to budeš za rok mít podobně,určitě se netrap kvůli tomu,že by byla nějaká chyba,protože vlastně není .
Naposledy editováno 26.07.2015 20:11:02
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
sena 50s Honda CBF 1000 | Krtek215 | 20 | 26.8.2024 v 23:20 Alešán |
Budíky Honda CBF 1000 F Honda CBF 1000 | Spitir_1 | 1 | 9.8.2024 v 07:46 RTSbike |
Honda CBF 1000 Honda CBF 1000 | Bubo32 | 15 | 29.4.2024 v 15:42 Bubo32 |
Honda CBF 1000 servo vyfuku Honda CBF 1000 | Bubo32 | 9 | 22.4.2024 v 18:25 Malp |
Přepínání celkových a denních kilom... Honda CBF 1000 | CBF1000ABS | 2 | 27.3.2024 v 00:23 CBF1000ABS |