Jinak nejsem tady pořád, tak moje reakce může někdy být trochu zpožděná
Jako demo použiju moji aktuální letošní "stavbu", best bike R1 2007
[URL=
===============================================================================================
Pro zpřehlednění vlákna zkusím zachytit důležitý stránky a shrnout to do jakéhosi obsahu..
OBSAH:
1. stránka (témata)
Představení mých biků, kryt řetěz.kolečka, "potítko" na nádržce brzd.kapaliny, brždění z.brzdou, ...
2.-3. stránka (témata)
GSXR1000 K1-K3, R1, barevný design a polepy, přepákování prodej a vychytávky, zkrácení plynu, úpravy DUC1098, hustokrutý photos ze závodů, řidítka, převody, laditelné moduly (vstřik.), ...
4.-5. stránka (témata)
Moje crashe, origo.zbořku nebo vylítanou okruhovku, odpověď Honzissovi na 7 otázek, ...
6. stránka (témata)
Cena okruhovky, GSXR750, fce Quickshifteru, mýty o ZX10 , pneumatiky, licence, náklady na sezónu, ...
7.-8. stránka (témata)
Náklady na sezónu, holka na ZX10, údržba podvozku, CBR600, názory na 2V, ...
9. stránka (témata)
Střelci Volná nad 600, povolené úpravy MČR, R1 - PVM + ARROW + Ohlins, Sportovní průkaz, ...
10. stránka (témata)
Pneu, powercommander, spojka R1, řetěz 520, ...
11. stránka (témata)
Řetěz 520 a dynamické účinky soustavy, hubnutí pilota/zvyšování výkonu motoru, reklama na motorkách, chlastačky, ...
12. stránka (témata)
Powercommander III USB do 6tis.Kč (petr.r1), Dynojet kit pro karbce, kde koupit řetězovku, zase chlast-photos :) ...
13.-14. stránka (témata)
Kocovina, GSXR750 K1, Pwrcommander a Ignition modul, ladění Suzuki elektroniky, titanový výfuk/nerez, tuning tělesné hmotnosti, nastavení vidlí, ...
15.-16. stránka (témata)
Větší chladič, výběr Perňa-lyží, závodní díly na moto, brzd.destičky, kam s motorkou na ladění, fota "slavných", ...
17.-19. stránka (témata)
Brzdové hadice, destičky, úpravy kapot - "čočky", cena startovného MČR, nabídka Perňa's R1 05 od p.Kozelky + diskuze (prodáno!!!), ...
20. stránka (témata)
Repase podvozku, ski-photos, levné ježdění na okruhu, výběr sportovních pneu, ...
21.-22. stránka (témata)
Brzdová kapalina, opět pneu (tlak, 2směs/klasika), jízda na okruhu a sledování budíků, Hungáč foto, ...
23.-25. stránka (témata)
Dawe02 jobs, licence info, motoškoly, rozety a kolečka, MiP motivation, sportovní průkaz, převody, ...
26. stránka (témata)
Slovakiaring, leštiči a jejich "absťák", Perňa v dívčí škole autoritou , ...
27.-28. stránka (témata)
Rijeka, 190/50 vs 190/55, umístění IR přijímače pro laptimer, 16,5" ráfky a pravidla MČR, prodej Perňovy R1 07, luxusní R1 2009, ...
29.-30. stránka (témata)
Slovenská licence, prodej mojí "legendární" kombinézy, NEW Look oblečku Road Racing Liberec 2009, ...
31. stránka (témata)
Troška ze zimních radovánek a přípravy, Grafy výkonu mé "bejvalky" - nynější majitel Pepazdepa-84, ...
32. stránka (témata)
Brždění a rychlost na cílovce v Mostě, můj crash v "bulváru" r.2000, ...
===============================================================================================
My new bike - pro sezónu 2009. Je to model 2008, takže nebude žádnej rozdíl..
[URL= možná s těmito věcičkami ...néé, pojedu "sérii"
[URL=
Naposledy editováno 19.11.2009 11:29:42
Ide mi o to. Kolko ma byt staticky rozdil ve vyske propruzena prednej vidle od uplne zdvihnuteho predku po staticke zatazeni bez jazdca? Davam vidlu na repas ale nameral som 25mm. Ci to neni moc? Na eaglu to mjeli no.
Jo a vypada to ze jedna noha bude potrebovat narovnat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Ozzy_ píše: Ze je v tom honda motor z CBR600 vim, ale ze nema na zadnim kole 130 koni kdyz moje serova sestka ma 110 neverim. Pravda rychlejsi vyjezdy (coz pak vypada jak ti to leti na motor) muzou bejt dany i tema kilama no. To je zlo. Klidne bych si to nekdy zkusil.
zdar, tak jsem včera byl na brzdě u M. Janouška a mám 128 ps na motoru a 111 ps na zadním kole...
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
origo Moto2 motor mám v garáži a přes zimu ho chci namontovat
MirekTNT píše: rozdíl je ve váze a v podvozku, motor je obyč. CBR 600, Moto2 nemá větší výkon než klasická 600, rozdíl je pouze v delší jedničce a absenci startéru a spojce, filtr musí být originál Honda - papír
v Mostě jsem měl ještě seriovou spojku, žil jsem v domnění, že tam je Suter, než jsem to rozebral...před Brnem jsem tedy namontoval Suter GP Edition a musím říct, že to je bomba, funguje perfektně
...všechno je v rukou pilota, já v Mostě 1:49, Michal Filla na to sednul a hned 1:43
a ty výjezdy to jen krátký plyn a využití gripu, možná ještě extrémně krátká vidle
No, ona ta váha dělá rozíl mezi sérií a závoďákem - hlavně váha všeho, co se točí. A taky 140 ps u moto 2 jsou úplně jiný koníci než 200 ps u sériovky.
To, že se s tím náčiním musí umět - o tom žádná....
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše: Co já vím, tak na tom nikdo nejezdí. RN22 je těžká, tlustá, nemá výkon, ale za to má problém s šířkou motoru, díky debilnímu alternátoru na klice. Spíš cesťák, než závoďák...
peknej popis Ale cestak asi taky nic moc, vzhledem k tem radiatorum pod prdeli..
Aspon ze je tak pekna a ma uzasnej zvuk
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Naposledy editováno 29.06.2015 23:10:49
radi5 píše: Taz-007> Tu šířku tam řešili tak, že tam byl mmj. závodní mikroalternátor. Jinak RN22 WSBK nemá se serií nic společného. Už jen kde má nádrž, rám atd..... Spíš je třeba se podívat do STK. Já jako R1čkář tohle považuji za nejhorší R1 všech dob. Ač nerad....
a najlepsi? 07/08? Alebo skorsi?
1 reakcí na tento příspěvek Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
radi5 píše: Taz-007> Tu šířku tam řešili tak, že tam byl mmj. závodní mikroalternátor. Jinak RN22 WSBK nemá se serií nic společného. Už jen kde má nádrž, rám atd..... Spíš je třeba se podívat do STK. Já jako R1čkář tohle považuji za nejhorší R1 všech dob. Ač nerad....
No nepredpokladam, ze bych na ni predvadel takovy vykony jako ve WSBK, ale spis jako hobik. Mel jsem moznost zkusit prave 07-08 a prave 09 a ta me jaksi svym projevem sedla lip, tak shanim info, jake jsou u ni schopnosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Perňův Racing koutek - přestavby okruhovek
Best lap 2:33 tak nic pro rychlíky ale třeba se někdo najde
A věřili by jste, že ta mašina je 15 let stará?
Naposledy editováno 08.07.2015 00:34:42
Mam na nich najazdene 350km na Slovakiaringu a asi 50 v Brne - v prepocte je to asi osem 25 minutoviek, a 1.200km po cestach (turistickym tempom) .
Zadna je na bokoch KO, dal som ju otocit, ale neskoro - lava strana (predtym prava) uz zacina smykat, takze nechcem to hranit a chcem ju vymenit.
Otazky su 2:
1. staci vymenit zadok? Predok vyzera uplne OK, je pekne okruhly, nikdy nie je predraty, a ma za sebou tych zhruba 8 okruhovych cyklov (nahrievaky nepouzivam, chodim na okruh po osi), a vek je cca 2,5 roka.
2. je to primerana zivotnost tych 8 25minutoviek? Ked bola pneu nova, tak som ju dorasoval zlym pruzenim, fotku som sem daval.
http://www.motorkari...;pgr=289#goto7435461
Teraz je pruzenie po repase, guma vyzerala OK, tak ma zaujima aku asi mozem ocakavat zivotnost ten dalsej. Cas na kolo v priemere 2:39 - viem, ze je to na tu gumu pomale, ale najradsej by som si ju nechal, pre tu istotu. Pripadne poradte co dalsie kupit, D212?
diky za vase postrehy.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1234, 1235] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 37032 | 17.10.2024 v 17:03 Veverčák |
Lozisko starteru Yamaha YZF-R1 | Krugs | 1 | 13.10.2024 v 12:19 _Michal |
R1 RN49 - problém s motorem Yamaha YZF-R1 | maree | 5 | 11.10.2024 v 14:54 maree |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 27, 28] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 839 | 19.9.2024 v 22:30 Ariete |
Kawasaki Ninja ZX 10R 2016 ukazatel... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Admire | 1 | 29.8.2024 v 07:51 X-tra-X |