Naposledy editováno 05.01.2015 18:54:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Naposledy editováno 09.06.2015 22:14:43
Sami tam spíme ze soboty na neděli, to ani nemá cenu chodit domů, většinou se pozdě odpoledne vyjede na společnou vyjížďku a pak se to musí u piva ještě pořádně probrat.
Předváděcí Stelvio je na odpis, jedná se o náhradním, ale šance je max 50:50.
Takže vyburcuj ostatní kluky na srazovém vlákně a v sobotu se na vás těším, kdyby něco tak volej.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Vladimir píše: Neměl, nedával bych ji tam. Sice by se asi ke kardanu vešla, ale myslím že ovladatelnosti to nepřidá. Loni jsem dával sadu angelu za 5 a nemúžu si stěžovat.
když už ty ANGELY tak ST nebo GT
jen je škoda že hoši přesunuli ty fabriky /Pirelli a Metzeler/ trochu víc na východ,ikdyž ještě kousek a už by to bylo zas na západě
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Chudák Guzzi dostala zabrat, zjistil jsem, že umí chlastat i přes 10 litrů na sto, jestli mi teda některý z kolegů na japonských strojích nenavrtal nádrž za to že jsem je pojel
Dotaz na techniky a mechaniky - je možný že hodně zahraty motor víc cvaka nebo zas slyším bludy?
Mám ty ventily skouknout nebo ne?
Kuva, kdo s tímhle vůbec začal?
docela by mně zajímalo jakou měl motor a olej teplotu(jaký dávaš motor.olej)
ja po první jízdě tak nějak normální vylezl olej na max 90C což je celkem málo
na to že se tu psalo že se tyto moto přehřívaj
ale pořát se s italkou poznáváme
doufam že i víkendu zas ukousnu par km
a ty Angely naopak zvažuju ST,ale to až budou kačky
Teplotu nějak moc neřeším, při běžném provozu za průměrných teplot to jezdí beztak podchlazeny. Albanii taky přežila, vysoké teploty, pomalá jízda mimo asfalt a jela pořád, údajně to má nějakou ochranu proti přehřátí, nevím.
Určitě to vydrží víc než vodník v tomhle ohledu.
Olej dávám 10w60, takže ten by to měl taky snášet v pohodě.
Tak vůle se zmenšuje se vzrůstající teplotou , trpěl jsi syndromem guzzisty který poslouchá co se tam asi pos---- a jestli dojede domu. ventily určitě zkoukni protože je to příjemný pohled na ryzí techniku která vždy potěší.
Jinak jsem najel asi stovku a zatím nic nepíská. Tak třeba se v tom už letos vrtat nebudu. Navíc asi budu oživovat projekt "možnacafe" z bambiniguzzi .
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Olej dávám 10W60 Castrol Edge
hever o měsíc posunuli, na červenec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
ale udajně fabrika v CHINĚ je nejmodernější ,jen nevim když to přesunuli tak na východ že taky nestáhli tu cenu,přeci jen věc s napisem made in china bejvaj cenově jinde
ja z finančního nízkeho rozpočtu zvažuju nad CONTI MOTION a nebo možná MICHELINY
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
2 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Při poslední jízdě se mi zdál trochu hlučnější motor tak jsem si řekl že trocha piva neuškodí.
lamely Surflex - nemam problém, funguje to dobře, cukavy zaber urcite ne.
udellal jsem ten pripravek hodne natesno, sedlo to tam krasne na prvny pokus. zajimave je, ze vnitrni prumer na tom ozubeni je skoro o pet desetin jiny, nez na origo lamele AP.
jestli to nebude tim, ze když otevres jeden ventil, je vacka namahana stlacenim ventilove pruziny a tim se vymezi vule ulozeni vacky, která tam jiste nejaka bude. potom se na druhem ventilu ve stejnem valci zrejme trochu vule zvetsi.
ze by mistne sla vacka pod polomer svoji zakladni kruznice je asi blbost. pokud není poskozena.
ještě k rychlospojkam benzinoveho vedeni .
na originalni vyvody z nadrze perfektne pasuji spojky z novych skodovek, zrejme i z aut celého koncernu VW. sedi presne i prumer osazeni do hadice. pouzivaji se tam prime i 90stupnu. to ma myslim griso. rozhodne jdou rozepínat priblizne stokrát lip, nez ty stupidni oroginaly.
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Ale zas za poslední dvě nádrže mám spotřebu pod 5 litrů..
Myslíte že je možný že by se nějak rozjebala bohatost směsi?
Jo a taky mi to asi třikrát zdechlo po vyřazení na neutral, neudržela volnoběh.. Kdo mi to okoukne, co Gelošu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Technické okénko Moto Guzzi V11
Nicméně jsem tentokrát na to šel od zadu , motorku jsem pověsil za rám na kozu a šlo to hladce a rychle. Když to budu do roka dvakrát třikrát rozebírat tak si asi udělám něco a míru.
Jinak začínám lehce uvažovat že si na ježdění koupím něco neitalskýho.
Vystřídal jsem toho už celkem dost a přemýšlím co bude následovat, pokukuji po V11 Ballabio
tak se ptám bude mě bavit? pojede to nebude to slabé?
Další variantou pro mě je vrátit se k Speed Triplu 955i
díky za cenné osobní zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek Technické okénko Moto Guzzi V11
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kemp v RO Moto Guzzi V11 | Podas | 11 | 2.6.2024 v 08:01 __RomFox__ |
Vliv předstihu na detonace při dece... [1, 2, 3] Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 76 | 27.6.2022 v 10:22 Anti |
Italské železo v detajlech(mouchy a... [1 ... 10, 11] Moto Guzzi V11 | Markus.1 | 301 | 14.8.2020 v 23:59 Koudy01 |
Tachometr Moto Guzzi V11 | štylák | 0 | 21.9.2019 v 01:29 štylák |
Problém s otáčkoměrem Moto Guzzi V11 | Koudy01 | 3 | 24.7.2019 v 06:42 Koudy01 |