1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450
Ono i dostat nový simering do vidle je téměř nadlidský výkon. Přesto, že jsem vyndal tento simering ven - rozměrově stejný a ba i ten, co tam byl od ťongú už tam zpátky nejde.......................absolutně nechápu, jak to tam cpou, nebo jakou mají narážečku na ty guffera.................vím, že už jsem ten problém jednou řešil a nakonec jsem použil nějaké gufero pro KTMku. Teď tady mám nastříhané plíšky hliníku, tak zkroužím futra pokusím se tam nacpat ty Showy.......................až poopravím škody ze sobotních závodů. Hodil jsem rybu a pravý chladič je do vrtule, gril rozlámaný a pravý spojler taktéž. Vypustím to a zkusím jej na ponku narovnat......................když to nepůjde, koupím nový.
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Jo - zrovna včera jsem koukal na toho čonga, jak repasuje Fast Ace vidle ...přikládám link
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
Naposledy editováno 01.04.2015 08:51:40
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Ještě se vrátím k 250. Naši bývalý "rudí - bratři" do toho jdou moc hezky (viz. odkaz) oprašte ruštinu, stojí tam 250 na motardech 160.000,- Rub. = 70.000,- Kč no tady
to bude tou unií - hurá do evropy :(
www.youtube.com/watch
a něco z Ukrajiny a Austrálie
www.youtube.com/watch
www.youtube.com/watch
Mluvil jsem včera s dovozcem, 250 Rko mají skladem. Ptal jsem se jestli se dá z ceny motocyklu slevnit o "držák zavazadel" a polepy na plastech které si nechám udělat vlastní. A opravdu se lze tak domluvit takže motocykl budu mít zase o něco levnější.
A nakonec motorkářské moudro : Je lepší špatně jet, než dobře tlačit.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro made in China Shineray vvmx 450
Spíše mě vytáčí konstrukční vada dekompresoru - je tam moc silná pružina na závaží a plunžr co otevírá ventil se zasune (a tím zavře ventil) až při vyšších otáčkách motoru.............což startér nějak nechce dělat. Je to prostě na hraně - někdy chytne na tlačítko, někdy je problém. Až půjdu do vršku, tak se to pokusím nějak vykoumat. Slabší pružinka, delší plunžr, větší závaží - odstředivé na vačce. Nejjednodušší je pružinka, plunžr bych musel nechat pocementovat, nebo tvrdochrom a větší závaží nevím, jak by rozházelo vyvážení motoru.
K šavlím - skoky dobrý, velký nerovnosti také, ale jemný chod - tam tlumení nefungovalo. On ten stroj má trochu položenější vidle než třeba yama, nebo suza, takže je možné, že už se to kousalo v těch futrech.
Teď stojí odložená v kúlně jako mrcha - je léto, takže hobluji silnici a na bahno není čas. Byl jsem s bábou dva týdny ve Francii, tak musím udělat údržbu silničky a na bahňáka dojde později. Po cca 4000km v terénu už jsou rozpěrky v kolech na vyhození, tak to bude i s ložiskama a se simerinkama.
K savlim. Mas taky FastAce? Já mám moto z druhé ruky a první majitel říkal, že je nechával sestelovat u nějakého odborníka asi za 7000. Ostatně Vizinger to poznal, že je delal někdo kdo tomu rozumi, ještě na té motorce ani neseděl. Při jízdě se mi nezdá nic divného, ale na místě když je chci propruzit, tak mám pocit, že když na ne lehce tlacim a zvysuju sílu, tak se ani nehnou a najednou jakoby poskoci. Ani se nevrátí úplně nahoru někdy. Tak jsem myslel, jestli to není to futro jak jsi psal.
Ložiska už mám všechny nové, krom předního kola, ty mám ještě v krabičce. Přepakovani bylo totálně zarezle, asi s tím předtím jezdil v řekách. Dal tomu za ty 4 mesice co ji měl dost na prdel, ale za ty prachy si vůbec nestezuju:D kupujes ložiska od prodejce nebo mas nějaké kvalitnější tipy? Dále by mě zajímalo z jaké přesně hondy na to pasujou plasty bez úprav. Crf 450x 05-08?
Vcera jsem ji prvně uvařil, takže sahnu po ventilátoru a lepší kapalině, ale docela mě dostalo, že nemám namontovány ochuzovac na karburátoru a zatím jsem to bez problémů nastartoval studené, horké. Prostě vždycky.
Ladak Creptus bude taky, ten tlumič má lepší tvary a tenhle mi natavuje číselnou tabulku. A ještě drhne o kolo.
Dále jsem se chtěl zeptat na větší přední kotouč. Má to cenu? Aby to zase nebrzdilo moc:D a destičky? Vyplatí se jít do goldfrenu?
Převod mám 12/50 a až doladim ten karbec jak má být, tak půjde na zadek na 4 si myslím. Teď jde úplně sama okamžitě v sede na 3.
Dále mužů vřele doporučit potah sedla HONDA bez švů. To sedlo je hned o kategorii jinde.
Jo a ještě k tomu ventilátoru. Kam se to přesně připojí? Nemám tam na to konektor, takže přes pojistku rovnou na baterku?
Trochu mě mrzi, že v mém TP jsou jen kola 21/18 takže na silnici asi budu dávat bigfooty. Ale ty nejnovější už mají prý v TP i kola 17.
Co si myslis o spojce z hondy? Vyplatí se taková investice až tahle zakuka?
Spojku sice jedním prstem davam, protože jsem kovář, ale prodloužení klíče dole není ani trošku špatný nápad.
Už jsi měřil přibližný dojezd výletním stylem po polnackach? Já to jednou zkusil s tryskou 170, kde směs byla vážně na rovno a na nádrž jsem dal přes 90km a na rezervu jsem prepinal doma ve vratech.
Taky se mi párkrát stalo, že jsem potřeboval rychle podkopnout že 2 na 1 a místo 1 jsem měl neutral. Spíš si ale mylim, že jsem jenom jelito:D
Co rikas vydrzi motoru? Mám strach, abych neopravoval 2x za rok...
PS: když si na něco vzpomenu hned to sem napisu:D zatím jsem řád, že jsem to koupil, a že jsem nesel do značky. Díly vážně levnez, mužu si na to koupit co chci, různé si to vylepšovat k obrazu svému a moje peněženka to unese. Paráda.
Wheelie zdar
2 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Ložiska moc neřeším - buď od Vizingra, když jedu okolo, nebo cokoli jiného - beru to jako spotřebák - prostě je to terénní stroj, takže jezdím v terénu a ložiska pravidelně vyrezávají. Jediná úprava bylo osazení přepákování maznicema a občas to protlačím vazelínou - co vyteče otřu a jezdím dál. Dnes bych to udělal trochu lépe, ale vše je ve fázi pokus - omyl.
Nechat vytočit nerezové rozpěrky kol, osadit dva tenčí simerinky proti sobě a mělo by to být napořád...................prostě lze si hrát se vším.
Co se spotřeby týká, tak při dvouhodinovce netankuji a myslím, že bych snad odjel i tříhodinovku. Tam ale zastavuji - i já potřebuji odfrknout a trochu se vyfunět.
Změnu kotouče jsem až tak moc nepostřehl - mám ten větší, ale asi bych šel jen cestou jiných desek. Tam byl rozdíl propastný. Číňan zřejmě používá jako směs nějaký dubový špalek, či co, prostě najít bod, kdy už probrzdíš téměř nešlo - buď nic, nebo bloknutí. Dal jsem Goldfreny tvar 011 směs K5 a asi u nich zůstanu.
Spojku neřeším - kupuji nějaké lamely asi za cca 800kč - stejně ji každoročně někde upeču. Letos zakukala v Rumunsku - tak jsem motorku v lese povalil na bok, vyndal osmičku a desítku oříšek, vyměnil lamely a frčel dál. Jezdím nejlevnější variantu Rekluse, takže prokluz je tam dost častý.
Bohužel zahřátím motorky se mění bod, kdy spojka vystavuje - prostě jsem si zvykl na vyjížďce občas povolit, nebo přitáhnout lanko. Jel jsem ale na motorce, kam byla dána spojka Versah s nejtvršíma pružinama, ale tam už musela nastoupit k ovládání hydraulika. A to mě za ty prachy nestojí - nejsem profík a žívím se rukama.
Převod jezdím 12/48 - takže dvojka hop, ale trojka už nic.
K tomu pružení - stejné. Nic a potom jakoby poskočí a to mě trochu se.e. Na malých nerovnostech to kope do rukou. Uvidíme, co se změní až se Rieger ukáže.
Doufam, že das vědět jak dopadly vidle a kolik to stálo. Rad bych se naučil měnit si olej sám. A nejlépe i v centrálu. Možná bych se i zeptal zda se to futro tak rychle ojizdi normálně nebo třeba tím, že se málo odvzdusnuji nebo nevím proč.
Spojku jsem ještě neviděl otevřenou, ale taky na to přijde
To mě stve, že jsem koupil jedny přední desky china do rezervy.... A nevis jestli zadní pasujou z té hondy? A ty plasty?
Takže ventilátor jsi připojil k termostatu a termostat rovnou na baterku?
Tak mě napadá, kam jsi nacpal ty maznice? Já si je připravil, že je tam dam a zjistil jsem, že tam na ne nikde není místo, jen v části co je prisroubovana na rámu u motoru. Tak jsem si řekl, že buď všude nebo to nemá smysl a holt to budu rozebírat na mazání. Třeba mi poradis kam je tam dat.
Taky jsem vymontoval AIS, ale měnil jsem zároveň i trysku, takže nevím co je víc znát:D
Airbox mas otevřený?
Měl jsi někdy rozebrane tacho? Nefunguje mi a chystam se do něj podívat, kabely jsem prolezl už několikrát, tak nevím co tam na mě čeká:D
Naposledy editováno 12.07.2015 15:47:40
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Ventilátor zapojen až za klíček - takže po vypnutí klíčku vždy vypnut - a přes termostat spínám mínus. Připadá mě to bezpečnější..............kdyby se prošoupal kabel, nedošlo by ke zkratu.
Airbox originál - pokus bez filtru, bez a s vyjmutými dvířky a rozdíl žádný, takže mě nic nenutilo upravovat originál. Asi to souvisí s konstrukcí motoru - Rková CRF jezdí na trysku 168 v základu a naše stroje se už zalejou.............takže jiná komprese, jiná hlava, jiné časování - tak asi není potřeba více vzduchu.
AIS šlo okamžitě po výfuku. Jinak to byla střelba po zaklapnutí jak kalašnikov. Ono to občas štěkne i teď.
S CDIčkem nevím. Ono není ani kam poslat info z karburátoru o TPC (poloze škrtící klapky) nebere to ani žádné info o zařazené rychlosti - Yamaha upravovala mapu na každý kvalt jinak, takže si myslím, že tam je jedna univerzální mapa a musí se s tím člověk naučit žít. Rko má CDI na krku, my pod bočním plastem u startovacího relé..................ono by chtělo zjišťovat info o CRF 450 X - tam to bude více korespondovat s realitou.
Plasty z Rka nepasují - musí to být plasty na Xko. Do sání lezeme z boku a ne ze shora, CDI a elektro se startovacím relátkem pod bočním plastem - takže bok a i zadní blatník jiný. Pasuje snad jen přední blatník. I kryty kluzáků přední vidle jsou bez držáku kabelu k tachometru.
Tacho také začíná stávkovat - někdy jde, někdy ne. Moc ho nepotřebuji, takže ani nějak neřeším.
Zadní desky jsou také jiné než má HONDA?
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
A ještě jsem se chtěl zeptat. Co ty tvoje tlumiče a Rieger? Nějaká změna?
Naposledy editováno 13.11.2015 16:54:15
Jinak kolik motorka točí mě nějak nikdy nezajímalo - potřebuji aby to šlo plynule za plynem a moc to ani netočím. Na enduro ježdění spíše požaduji spodek a střed, než výkon ve vrchu.
Tak teď ať zkouší někdo jiný - já už se budu asi jen vozit. Zítra montuji zadní podblatník se světlem, blinkry, zrcátko a RZ.
Jak jsi na tom s předním kotoučem? Prasknu jsi tam z hondy? Nebo čínský?
PS otáčky resim jen proto, že když jedu na rovince po zadním, tak jsem se stále nenaučil preradit, takže čím víc otáček mám k dispozici, tím dal dojedu... Mám tu trojku fakt živou
Ještě jsem se chtěl zeptat. Poznal jsi hodně na výkonu nebo průběhu výměnu výfuku za Creptus?
Naposledy editováno 14.11.2015 21:39:49
Svezl jsem se pouze na stroji s origo podtlakovým karburátorem, a i to mě přišlo použitelné pro normální používání. První polovina otáček motoru byla dokonce uživatelsky příjemnější a lépe dávkovatelná, než s Keihinem. Jen to neumělo prudce vystřelit do výkonu, což občas potřebuji před nějakou kládou nebo strouhou. V táhlých a nerozbitých výjezdech to ale bylo s podtlakem příjemnější - bylo to celkově tupější, čímž se to nechtělo po každém vrknutí uhrabat - prostě takové pomalé, nevýbušné, na všechno dost času - jen držet rovnováhu. Neumělo to jen prudce zrychlit při potřebě nabrat okamžitě rychlost - rozmotávalo se to pomalu, ale plynule. Výkonově jak 250 , ale se silným spodkem...............já se ale na tom svezl pěkně. Ani v zatáčce to nechtělo trhat kolo a ta plynulost zaručovala docela zajímavou jízdu. Jezdil jsem v té době YZ 426 od Yamahy, a ta mě utahala poměrně brzo. S Číňanem jsem lítal celý den a byl jsem vysmátý - prohodily jsme si tenkrát s majitelem stroje - on zase ve svých cca 20. letech nadšen z Yamahy.
Já osobně místo Creptuse radějí pětikilový tichošlápek, než uřvanou bestii. Není to stroj z nejlehčích a nějaké to kilo navíc už bych také uvezl - za nenápadnost v lese bych to klidně vyměnil.
PS: i podtlakem to umělo prudce zrychlit, ale musela se použít spojka... Vyhovuje mi víc ten ostřejší keihin. A to ho asi nemám 100% naladěny. Jak velký přední kotouč jezdis?
Naposledy editováno 15.11.2015 21:07:19
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Kawasaki608 píše: Ahooj, je to parádní počtení co tu píšete. Také uvažuju o tomto stroji 450 2016racing model jen se toho ňák furt bojím 8let jsem jezdil motokros teda jen kraj ted 3 roky nic "peníze" jak jinak :D chtěl bych zkusit enduro ale mám max 130tis a to na nové nestačí když japonci stojej od 220tis + a se starou mašinou jsem si jednou už naběhl a to měla pouze 30mth a nebyla ani rok stará. Takže mě dosta zaujal tento číňan koukal jsem že to testoval i Pepa Sršeň a na čínu to ani nák nehanil, tady píšete běžné věci co se dají v poho odstranit doma a budou uvšech motorek podobné, jen tady asi ten podvozek mě trochu odrazuje ty přední vydle. Přeci jen podvozek podle mého je alfa a omega, říkal jsem si že ty tumiče fastace nebo jak se jmenujou budou lepší ale asi moc ne doladil jste to někdo nebo nezkoušel někdo vyměnit střeva ? Jinak jak to maj s tou 2letou zárukou na co se to vstahuje psal jsem jim email ale na todle vůbec neodepsal :D
Jak sis u ani ne rok stare nabehl? Mit 130tis tak koupim tak za 80 nebo 90 ojeteho dvoutakta 250/300 a zbytek necham na opravy.
:D nasipal jsem do ní 90tis za 2 roky a furt se srala :D pak jsem jezdil už jen 250 kx a to zas za 6 let asi 50tis :D srandovní
2 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
Kawasaki608 píše: No jo ale tady mužu mít za 100papouchů novou mašinu, 130s doplnkam by mohla bejt dost na úrovní podle toho co sem se dočetl. Podle mého teda enduro za 90tis je otlučená a hnusná nebo 5 a víc let stará :/ je to hrozně rozporu plné, a hlavně jedině japonec a ten je bohužel ve 2taktech omezen na jeden stroj za 220tis
Proc jedine Japonec? Koupil jsem za 80tis Gas Gac EC 300, otluceny ani hnusny ani pet a vic let stary nebyl a za necele dva roky (asi 150 MTH) jsem do neho nasypal pouze okolo 10tis (prevazne do tlumicu) a ted jsem nechal udelat generalku motoru za 15tis a bude krasne jezdit jeste spoustu let Predtim jsem mel Suzuki DR-Z 400 a za priblizne stejnou dobu jsem v nem utopil asi 50tis Takze neplati ze Japonec = spolehlivost, je to o konkretni motorce.
Asi bych ten stroj přirovnal zrovna k DRZ od sůzi..................takový dualsport.
Nevím, jak se zlepšil podvozek a zda by mělo smysl si připlatit za "lepší" čínské pružení, a nebo zvolit levnější základ a na bazaru sehnat třeba Showu, zrepasovat a použít. V základu je podvozek spíše motokrosový - tj. tuhý a spíše na skoky a na endurko by to bylo lepší spíše měkčí žehličku rolet. Přeci jen polety na endurku v lese se moc nekonají.
1 reakcí na tento příspěvek Enduro made in China Shineray vvmx 450
koupe moto se mi krati ( cca 2 tydny na rozhodnuti ). Mam vybranou AJP 250 za 100K lehce jetou cca 2100km ve stavu jak nova. Na AJP jsem se projel s panem Prochazkou a super. Kazdopadne me hodne prekvapilo VVMX 450 a hlavne ta CENA Muzete mi nekdo porovnat tyhle dve motky ? Nikde jsem se nedocetl, jake jsou servisni intervaly u VVMX 450
PS: jinak vvmx 250 nechci, protoze ten vykon je nic moc.
PR5 má výkon psaný 20,2Kw ( se kterou sis super pojezdil)
VVMX 250 nechceš, protože ti psaných 26hp (= 18,98Kw ) příjde málo???
Papírově jsem se ti je snažil porovnat ve tvém vláknu :
http://www.motorkari.../?t=183383&pgr=1 ... kde jsi psal v příspěvku 81 - jsem 100% spokojený. Vím co chci a za mě TOP.
Za mě :
na enduro turistiku je tupá 250 s cca 20Kw málo!
Koupit kloudné jeté ostřejší enduro EXC,Wr atd..) do 100tis je nadlický výkon, po koupi počítat s investici min +20000Kč na servis, pneu,řetězovku atd...
- za 100tis fungl nová( s nějakou zárukou) VVMX 450, nemusí být špatná volba (shodnost dílů z Cr 450 atd..), eshop dílů...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
motor sa nehorázne prehrieva [1, 2] Shineray VV MX 450 | Babettttta | 41 | 3.2.2020 v 17:11 mariano |
VVMX 450 Shineray VV MX 450 | mrakoplaš80 | 15 | 17.2.2018 v 21:03 erwas |
Nechce startovat Shineray VV MX 450 | erwas | 19 | 27.10.2017 v 20:09 erwas |
Cross pro vysoké/enduro? Shineray VV MX 450 | Cthulhu | 12 | 31.5.2017 v 21:30 puffybodie |
jak na ložisko zadního kola Shineray VV MX 450 | pavelpavelpavel | 6 | 8.9.2016 v 21:47 pavelpavelpavel |