pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 15.07.2015 00:40:06
knedlo píše: dewwil> tady jeden bouranej rapturek http://motorky.bazo...0-rv2000.php [/quote] jj, pěkná drba to asi byla Díky za info....
gagtoy píše: čau nějak na začátku se psalo o síle litinovej vložky jaká je minimální bezpečná síla materálu aby se nezbortila stěna válce???? a scháním nějakou databázy rozměrů pístů jedná se mě o vzdálenost vrchní strany pístu k ose pístního čepu (kuli kompresy) a samozřejmě průměr píst. čepu někdo nějakej nápad??? děkuju
čau jak píše dewwil ono čím bude vložka silnější tím lepší já mám myslím sílu 2mm na mém1120 a funguje to . Co se týká pístů tak záleží na co to chceš, chce to hledat !!! a ůplně v nejhorším případě nechat udělat na míru ale jestli to chceš na 4tyřválec tak určitě něco najdeš ono u čtyřválce když je stejný objem ale každý výrobce má jiný zdvih tak klidně můžeš mít 4 litrové motory a každý bude mít jiný průměr pístů protože téměř každý motor používá jiný zdvih a v určitých letech se budou zhodovat pístní čepy třeba (tl má 22mm vtr22mm a myslím že RSV taky22mm když nee tak 23mm) ale když budu na druhém motoru menší tak můžeš do oka ojnic nalisovat silnější vložky atd. prostě je spousta variant a možností jestli tě to baví a máš nějakou kačku tak to určitě dotáhneš v každém případě můžeš pak dát vědět fandíme ti
jo a třeba i GSX R 100 mají ročníky kdy jednu dekádu let dělala zdvih jiný a druhou zase jiný od toho se pak odvíjí průměr pístů 86-88 vrtání 76mm / (gsx R1100 83-98 vrtání 75,5mm) / 2001-2002 vrtání 73mm / 2005-2006 vrtání 73,4mm / 2009-2011 vrtání 74,5mm je toho mraky to je jen od suzuki a jsou další výrobci
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
nechcete sem hodit vzorce pro výpočet spal. prostoru ať nemusim ladit tabulky? :D díky
to znamená 2mm síla vložky a zalisovat do 4mm hliníkové stěny válce...... 81mm vrtání má např Busa.... a objem by vycházel zhruba 1080ccm.... jen si říkám jesi to už není moc a nevzít to zrovna i s ojnicema.... potom se dá samozřejmě ubrat např na píst 80mm což znamená 2,5mm síly vložky......
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
tady jsou původní rozměry abysme se líp pochopily.... když to má 75mm vrtání původně a zvětším to na 81 mm to znamená 6mm posun doprostřed mezi válcema 3mm z každej strany. plus každá litinová stěna 2 mm to znamená dvě to jsou 4 mm. 6mm je teda to co ubyde vrtáním a 4mm jsou stěny litinových vložech dokupy 10mm chápem se? a dát válce od sebe nemužeš kuli osám na klice...
takže mě nenapadá žádnej způsob jak z toho udělat vrtání 83 mm. snad jedině nechat všechny ty 4 válce vyfrézovat jako jeden kus se stěnama 2 mm uprostřed a zalisovat to tam vcelku..... ale to se nedoplatim....
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: vlastně je Jašek už teď mistr ČR, tož gratulace
Naposledy editováno 18.07.2015 21:03:20
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
oioi01 píše: dewwil> ty vole... vrtačka, pár děr a hned je z tebe mistr světa amoleta...
Jasný, že jo, hlavní zásluhu na tom má Pepa, že tu 1080ccm dobře propočítal, Murkin, že to libově naladil, Jašek, že se tomu nebojí dát pořádně nažrat, no a moje maličkost to pouze poskládala dohromady. Nemoci to mělo s hlavama ( bohužel i Pepy 1120ccm na to trpí, zaklepávají se ventily, ale to je daň za to, že to dělal mechanik od aut), který se dělaly jinde a který pak musel Murkin dodělat, ale zadařilo se a to je hlavní Spíš jde o to, že to jde udělat s pomocí pár firem doma v garáži a nemusí se kupovat BB kit 1080ccm za 60tkč, kde nejsou ojnice a ani upravený hlavy.
Naposledy editováno 19.07.2015 11:11:57