kdyby jste někdo hledali výborný servis, který Vás oškube s důvěrou se dejte svůj motocykl do autorizáku v Opavě.
Při domluvě a podle popisu co chceme provést nám bylo sděleno že budeme platit tak 5-6tis. Jaké bylo ale naše překvapení když nám pán volal že si máme pro motorku přijet a z 5-6tis, bylo najednou 10570Kč. Za výměnu gufera a servisní prohlídky při 24tis. Brzdovka se měnila nedávno u nich v servise, a světe div se měli jsme ji opět na faktuře, když jsme se ptali proč bylo nám sděleno že technik na to zapomněl ale že to vlastně není tak velká položka (jako by to asi platil on)


Naposledy editováno 20.07.2015 12:22:43
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
Závěrem, uvedenu cenu jsme uhradili, v budoucnu se k Vám již nechystáme. Zakoupili jsme si u Vás i 2 kombinézy v hodnotě cca 30tis. každá plus jiné věci, to bylo také naposled,....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
geloš píše: Zdravím všechny, já jsem ten darebný servisák, o kterém se zde píše.
Vyjímečně se vyjádřím na fóru k záležitostem naší firmy REPREmoto.
Díky všem, kteří opravdu vědí jak to v branži chodí a napsali sem svůj rozumný příspěvek.
Vyváží se tím skazky typu "já bych to dal za 1,5 hodiny" nebo "generálka motoru za 5.000".
Uznávám, že komunikace o navýšení ceny neprobíhala, majitel s partnerkou odjeli na dovolenou
a když blokuje polorozebraná motorka zvedák, není čas ptát se kdo je kdo nebo nahánět majitele po světě.
Ložisko řízení nestojí majlant, pro jízdu je dost důležité a pozdější výměna by znamenala
montovat už jednou odstrojené díly.
Jinak myslím, že jsme na GSXR odvedli kus práce, 24.000 km prohlídka je podle servisních plánů Suzuki ta největší.
Kdyby Dewwil přihodil do své kalkulace taky ventily, synchronizace klapek, kontrolu chlazení,přívěry,
podvozku a další položky, vyšla by asi podobný výsledek. To vše je samozřejmě provedeno. Brzdovka vpředu byla rok stará, vzadu nevím,
než v tom dělat hokej, radši vyměním obě. Na čištění totálně zajebaného KN filtru padlo přípravku za víc peněz
a to měli od nás na oplátku gratis.
Zatím se tady nevyjádřil řidič a majitel motorky, zdál se mi docela v pohodě, celkově přičítám založení
tématu spíš typickým ženským vlastnostem jako je šetrnost nebo menší znalost techniky.
Mějte se všichni fajn a buďte kámoši se svými servisáky, my to pro vás děláme rádi.
Geloš
Zdravím pokud se tam provádělo tolik věcí tak je jasný, že i u mě by byla cena vyšší. .. Bohužel jsem vycházel podle položek z faktury co tu je a tam jsou pouze položky: olej, filtr, svíčky, tlumičový oil, ložiska a pak už jen pouze práce. Takže máte účetnictví průhledný asi jako AB Cardion starýho Abrahama ohledně MotoGP, nic ve zlým... Já mám třeba na faktuře u práce přesný čas kolik jsem s tím strávil, ale hlavně i co jsem dělal hodinu s rozvodama, další 2hodinky s tlumičema atd... Zákazník pak ví, že jsem mu ještě čistil filtr, třmeny, měnil brzd. kapalinu.... Takhle ani z vaší fakturace neví co se mu s moto dělalo. Co kdyby šel třeba reklamovat ty ventily nebo synchro klapek, či jinou práci co na faktuře není a byla fakticky na moto udělána? Asi by nepochodil, protože přece na faktuře nic takového přece není. Fakt to neber jako rejpání, ale jako konstruktivní kritiku, zákazníci by věděli hned co se na moto dělalo a co ne a zåroveň by to chránilo i vás při neoprávněných reklamacích, nebo si za rok vzpomenete, že jste třeba na týhle moto měnili brzdovku nebo čistili filtr či dělali ventilové vůle? Z faktury to vyčtete asi těžko...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
Zde se už k tomu nebudu dále vyjadřovat, jak jsem vám psal v SMS, rád si s vámi o servise promluvím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
geloš píše: Zdravím všechny, já jsem ten darebný servisák, o kterém se zde píše.
Vyjímečně se vyjádřím na fóru k záležitostem naší firmy REPREmoto.
Díky všem, kteří opravdu vědí jak to v branži chodí a napsali sem svůj rozumný příspěvek.
Vyváží se tím skazky typu "já bych to dal za 1,5 hodiny" nebo "generálka motoru za 5.000".
Uznávám, že komunikace o navýšení ceny neprobíhala, majitel s partnerkou odjeli na dovolenou
a když blokuje polorozebraná motorka zvedák, není čas ptát se kdo je kdo nebo nahánět majitele po světě.
Ložisko řízení nestojí majlant, pro jízdu je dost důležité a pozdější výměna by znamenala
montovat už jednou odstrojené díly.
Jinak myslím, že jsme na GSXR odvedli kus práce, 24.000 km prohlídka je podle servisních plánů Suzuki ta největší.
Kdyby Dewwil přihodil do své kalkulace taky ventily, synchronizace klapek, kontrolu chlazení,přívěry,
podvozku a další položky, vyšla by asi podobný výsledek. To vše je samozřejmě provedeno. Brzdovka vpředu byla rok stará, vzadu nevím,
než v tom dělat hokej, radši vyměním obě. Na čištění totálně zajebaného KN filtru padlo přípravku za víc peněz
a to měli od nás na oplátku gratis.
Zatím se tady nevyjádřil řidič a majitel motorky, zdál se mi docela v pohodě, celkově přičítám založení
tématu spíš typickým ženským vlastnostem jako je šetrnost nebo menší znalost techniky.
Mějte se všichni fajn a buďte kámoši se svými servisáky, my to pro vás děláme rádi.
Geloš
měls docela kliku že sem na jejich místě nebyl já


jo a po takový reklamě bys měl skončit na pracáku, páč bez práce nejsou koláče


Naposledy editováno 18.07.2015 21:52:58
dewwil píše: Zdravím pokud se tam provádělo tolik věcí tak je jasný, že i u mě by byla cena vyšší. .. Bohužel jsem vycházel podle položek z faktury co tu je a tam jsou pouze položky: olej, filtr, svíčky, tlumičový oil, ložiska a pak už jen pouze práce. Takže máte účetnictví průhledný asi jako AB Cardion starýho Abrahama ohledně MotoGP, nic ve zlým... Já mám třeba na faktuře u práce přesný čas kolik jsem s tím strávil, ale hlavně i co jsem dělal hodinu s rozvodama, další 2hodinky s tlumičema atd... Zákazník pak ví, že jsem mu ještě čistil filtr, třmeny, měnil brzd. kapalinu.... Takhle ani z vaší fakturace neví co se mu s moto dělalo. Co kdyby šel třeba reklamovat ty ventily nebo synchro klapek, či jinou práci co na faktuře není a byla fakticky na moto udělána? Asi by nepochodil, protože přece na faktuře nic takového přece není. Fakt to neber jako rejpání, ale jako konstruktivní kritiku, zákazníci by věděli hned co se na moto dělalo a co ne a zåroveň by to chránilo i vás při neoprávněných reklamacích, nebo si za rok vzpomenete, že jste třeba na týhle moto měnili brzdovku nebo čistili filtr či dělali ventilové vůle? Z faktury to vyčtete asi těžko...
U nás před fakturací vystavuju zakázkový list, ve kterém je seznam provedených úkonů (bohužel do něj vepíšu max.asi 15 slov, díly a celkový čas zakázky. Přehled co a kdy jsem komu na motorce dělal mám velmi dobrý. Jen tam nenajdu, že olej se dělal 30 min, řetězovka třeba 60 min apod. Každý holt máme svůj systém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
o5zpět píše: měls docela kliku že sem na jejich místě nebyl já to by zase tak v pohodě nebylo
jo a po takový reklamě bys měl skončit na pracáku, páč bez práce nejsou koláče
Myslím, že pracák by mi po zdravotní stránce velmi pomohl, dík za tip.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

2 reakcí na tento příspěvek Autorizovaný servis Repremoto
1) chybně rozepsaná faktura za provedené práce - ikdyž v jiných autorizacích dostanete pouze fakturu za "provedení servisní prohlídky po XX kilometrech na třeba 12 tis Kč" a uvádět se na to na fakturu nemusí, to je uvedeno právě v servisiní knížce co taková prohlídka obnáší a zde se má majitel stroje informovat.
2) posílat babu na servis motorky bez komentáře (snad mě tohle nikdy nepotká), při přebírání mlčet a pak tu břečet na fóru klasika motorkáři.cz (zase ta baba a ne majitel...)
3) nelze srovnávat hodnotu práce garážníka s minimálními režiemi a velkou firmou jako repremoto je chybné
Za mě moje holka i tchán i já i kamarádi do uvedené firmy jezdíme, nakupujeme a nikdy problém nebyl..vždy solidní přístup.
k ostatním se vyjadřovat nebudu - 10 let staré Gsxr a otázky proč se mění gufera na tlumičích apod...

Naposledy editováno 19.07.2015 00:28:10
2 reakcí na tento příspěvek Autorizovaný servis Repremoto
cenově rozhodně ne,už jen kvůli režiím firmy, posílání lidí na školení, zakupování drahých přípravků, dodržování výmyslů výrobce apod.
takže porovnání hodinové sazby zde určitými uživateli garážníka a autorizáku je směsné.
Naposledy editováno 18.07.2015 23:43:42
1 reakcí na tento příspěvek Autorizovaný servis Repremoto
na takto stary gsxr zadny pripravek nepotrebujes, sam ho mam doma a ještě starsi...
mluvil jsem obecne o porovnani garaznika a autorizáku - to je na 10ti lete gsxr nevztahovalo - je to i v mém textu uvedeno,ze je to obecne porování..
a opakuju potreti narazel jsem na to nesmyslne porovnani jak tu každý domaci garaznik vystreli u mě by to stálo o tolik a tolik měně, přitom ani nevedel co ta cena za praci obsahuje !!!
a gol je nechat si vymenit svíčky(ani nevedet proč) a za chvíli dát motorku na prohlídku po 24tis,kde se ty svíčky mění znova

vice k tomu nemám
dobrou.
Naposledy editováno 19.07.2015 00:28:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
Naposledy editováno 19.07.2015 08:27:55
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
sebkova píše: Kovi> tak za prvé, nikdo tady nebreci, vyjadřujeme svou nespokojenost a každý ať sám usoudí zda-li tam půjde nebo ne, kdyby jsi lépe četl všiml by sis za tu jsme OBA! Za druhé si odpusť komenty ze bys tam babu nikdy neposlal když ani nevíš jaká je její profese a znalost. Za třetí, malý garaznik mi vždy zavolal když něco našel s dotazem jestli to má opravit nebo ne, v autorizaku si tedy dělají co chcou?! Když už jsi takový puntickar, 10 let stará stale není,...My se ptali proč se dávalo nové gufero? Pokud vím, to jsem si objednala při svém telefonátu! Takže asi tak!!
Sebkova, chápu tvoje rozčarování a rozhořčení, ale tak už to hoďte za hlavu, když jste tam jezdili předtím a byli jste spokojení, tak snad šlo jenom o nedorozumění, nic jiného, váznoucí komunikaci, to se stává, nikdo tě ojebat asi nechtěl a krátit si život rozčilováním nemá cenu, je třeba svět vidět taky trochu pozitivně.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto
dave-lister píše: sebkova> Myslím že nejlepší bude když si to s majitelem servisu vyříkáte osobně.
Bitka!!
Bitka!!!


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Autorizovaný servis Repremoto

