1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
Souhlas že i já nechápu proč je tam tolik lidí, asi je to nejpohodlnější tribuna protože jdeš poměrně slušnou cestou po asfaltce a si na tribuně, zatím co na ty přírodní musíš lesem a na zpátek je to hrozná tlačenice, což je samozřejmě i z C ale když jdou nazpatek pouze "céčkaři" tak to není tak hrozné jako když de nazpátek celé G + D
Navíc letos je C dražší protože je to zvlášt vstupenka a hafo lidí si koupilo na přírodní bez C za levnější peníze, proto akce s TransparenDem bude na D, že Josef 58 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
Pity, Virago - Môj program do minulého roku bol nasledovný: V piatok poobede som sa v pohode odviezol z Mendláku 400-kou na cieľovku, potom asi 15 minútová prechádzka k obrazovke na G-čku, potom som sa premával z G na E až do konca tréningu. V sobotu som poobede išiel z Mendláku 52 do Žebětína, presun cca 10 minút na X, vystúpil na odbočke B,C - najskôr nachvíľu na B a potom som sa presunul na C až do konca tréningov(sedel som vždy čo najbližšie k dráhe a nikdy som nemal problémy z miestom). V nedeľu ráno som nechal auto v Kohoutovicích u Hájenky, sadol som na 52 a išiel podobne ako v sobotu až na D. Po skončení pretekov presun cca 25 minút do Žebětína a 52 do Kohoutovic (celé to trvá tak asi hodinku). Odchádzam s peknými zážitkami a zakaždým sa teším na nasledujúci ročník.
Keďže tento rok podlieha C zvláštnemu režimu, pôvodný zostane len piatok. V sobotu okolo 12:00 prídem na stretnutie webistov na D, kde budem až do konca tréningov. V nedeľu ráno pozriem WUP na B a presuniem sa na D, kde pozriem celý závod a poobede klusám domov. Brno opúšťam 16:00 a domov prichádzam 18:00. Ani na jednej zo spomínaných tribún sa určite nebudem tlačiť. No čo komfortnejšie si môžem želať(žeby Sachsen alebo A1?).
Naposledy editováno 24.07.2015 19:35:59
miramara píše: Tak ten sám ,,voják v poli" je Jarda Marek ze Slavkova u Brna,kdysi dávno závodil a od 60-tých let tratový komisař za Farinkou ,,u křížku" a na novém okruhu sloužil postupně na st.11 a 13....ta fotka je z jeho první účasti bez tratacké kombinezy
miramaro, tak jsem taky vyfotil na tom samém místě staršího pána, ale bylo to po závodech 2013, takže asi jde o někoho jiného, když loni byl pan Marek poprvé bez traťácké kombožky. Vyfotil jsem ho proto, že s námi jako jeden z posledních opouštěl déčko a říkám si, třeba už jsou to jeho 60. závody v Brně. Také šel od keříku a byla to předposlední fotka z GP 2013
Zdá se, že kalhoty a židlička by odpovídaly, deštník už tolik ne
...a toto je ta poslední, stejná jako každý rok, naposled se otočit, rozloučit se s Velkou cenou a doufat, že za rok opět zde
Naposledy editováno 24.07.2015 22:14:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Masarykův okruh a jeho okolí
1100Virago píše: Marex: Souhlasím, taky mě nejvíc bavilo áčko a uzavření přístupu jen pro kempaře byl jeden z hřebíků do rakve mé účasti na závodech GP. Na géčku musí člověk chytit dobré místo a celkem zajímavý mi připadá i výhled z tribuny F na výjezd ze schwantzovky a to první esíčko. Občas se tam taky dějí zajímavé souboje a pády - po jednom takovém je koneckonců schwantzovka pojmenovaná
Tohle misto na F je fakt vyborny je to misto na te prvni fotce jedine co neni videt je velkoploska
Za vrátnicí
Modří – vyrovnaní jako na startovním roštu
Abajům kamion je moc hezkej
Naposledy editováno 27.07.2015 13:41:02
1 reakcí na tento příspěvek Masarykův okruh a jeho okolí
rosho píše: Hm?
Ivan, čo Ty na to?
Rok 1976, Barry je již jistým mistrem světa a tak na "nejrychlejší motokros", nebo jak se o brněnské trati tenkrát vyjádřil nedorazil a jeho Suzuki byla půjčena Newboldovi a ten s ní přišel v Brně k svému jedinému vítězství v MS jak "slepej k houslím" Po krásné bitvě mezi Länsivuorom a Lucchinellim, když Marco odstupuje, Teuvo si jede pro jasné vítězství. Jenže v posledním kole při výjezdu z lomu najednou jeho Sůza "zakucká" a tak Fin naklání svůj stroj z leva do prava aby dostal poslední kapku z nádrže do karbeců. Jenže do cíle už jede na "volňáska" a tak ho John před cílem předjíždí.
Něco podobného se v Brně přihodilo i v roce 81, kdy Bimotu st.č.1 mistra světa J. Ekerolda který se zranil, sedlal Němec G.Reiner a byl třetí. Zřejmě taky jeho nej výsledek v MS. Stejně většina diváků si myslela, že s jedničkou jede Jon Ten Newbold v půllitrech měl taky Barryho sedmičku, dnes už to nepřipadá v úvahu.
Naposledy editováno 27.07.2015 21:38:23