2 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem moto
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem moto
Gahan37 píše: ZombiRider> Prdlajs začíná o rok dřív jak já..
U me o dva pozdeji
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem moto
Nebo chvilku počkej, než ti tady někdo napíše že pětka je moc slabá a lepší je začínat na stokoňové šestce
Naposledy editováno 29.07.2015 06:59:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem moto
kubacech píše: Nebo chvilku počkej, než ti tady někdo napíše že pětka je moc slabá a lepší je začínat na stokoňové šestce
No já na stokoňový šetce začínal a myslim že uplně v pohodě.... stačí nebejt blázen.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem moto
Cruzz píše: No já na stokoňový šetce začínal a myslim že uplně v pohodě.... stačí nebejt blázen.
To jo, ale nedonutí tě to naučit se jezdit tak rychle, jako pětka u které ti už po měsíci na rovince chybí výkon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem moto
3 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem moto
silver.wrc píše: Já začínal má gsxr 750 103 kW po GS 500/na kterým jsem jezdil asi 3000 km byla to nuda a predjizdeji té auta i na rovince :) a to je fakt hnus :D
Když někdo potřebuje létat nesmyslně rychle, tak je 500 fakt málo, ale když si člověk jezdí svých 120 a více než rychlé rovinky si užívá rychlé zatáčky, tak to na naučení bohatě stačí i tak na křižovatce většině aut ujede i s pětku, rychleji se na tom naučí jezdit, nemusí se tolik bát vzít za plyn a ujasní si, co vlastně od motorky chce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem moto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem moto
kubacech píše: tomasd.> právě že se mi vlnila hlavně ze startu, než jsem se naučil v zatáčce pracovat s plynem
a potom při pěkným rychlým průjezdu zatáčky pod plynem vlněníčko nebylo?
silver.wrc píše: Já začínal má gsxr 750 103 kW po GS 500/na kterým jsem jezdil asi 3000 km byla to nuda a predjizdeji té auta i na rovince :) a to je fakt hnus :D
jestli tě na 500 předjížděly auta i na rovince, tak jsi ještě větší hovnař, než já
tomasd. píše: kubacech> presne tak Potom při přestupu na silnější čumí jak péro z gauče a zatáčky projíždí pomaleji, než na starém 500... (ano, můj případ )
Já na pětce vydržel 2,5 roku a 15 000km. Potom mi po přestupu trvalo asi 1000-1500km něž jsem se ani nevím jak dostal na stupačku
E: ale stejně mi potom na rovince nebo v obci vždy všichni ujedou
Naposledy editováno 31.07.2015 12:51:15