Chtel bych Vas tady poprosit o par nazoru a rad zkušenějších.
Jsme s pritelkyni zacinajici vášnivý motorkari. Uz mame zkusenosti s par pit-bike,babety,jawa.. A pote sme se rozhodli pro koupi prvni motorky. Vzhledem k tomu,ze jsme oba studenti strednich skol,nemame moc penez tak jsme hledali a narazili na peknou a ne moc drahou motorku HONDA NSR 125. Rodina nam vsak vse zhecnula jako ze jsme blazni,ze se zabijeme atd. A nelibilo se jim ani stari motorky (1997). Proto se chci zeptat na par rad,zkusenosti a nazory na NSRa. Prikladam zatim vybrany stroj http://www.motoinze...78181-nsr-125-r.html . Dekujem moc za rady :)
Naposledy editováno 29.07.2015 15:00:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam koupit Hondu NSR rok. 1997
Kdybych se na ní nevykydala, tak stačilo vyměňovat pouze olej, filtr a časem destičky.
Prodala jsem ji ve 23 tis. km. Mít o pár kw víc tak si ji nechám. Nikdy mě nikde nenchala.
Lehká, obratná, bezúdržbová.
Spolu s Hondou CBR125 asi nejlepší motka do začátku co se týče 125 a 4 taktu.
Začalo martyrium,které bych ti nepřál.Po dvou týdnech starter,oprava za necelé 400.Pak začala motorka stávkovat,hledal jsem to po práci asi 4 dny,prostě jen blbá kostra,jo ale za 3 roky ježdění ta elektrika zazlobila ještě několikrát.Holt je to sice Honda,ale dělají to Italové v pátek odpoledne a podle toho je to kvalitní stroj.
Přes zimu po první sezoně se musela udělat GO motoru,za 7 tis to opravdu neuděláš a to jsem dělal motor sám,jen nikasil jsem nechal dělat,mechanické práce doma v dílně.Motory dělám už pěknou řádku let ,takže to problém není,ale dílama to stojí opravdu víc jak těch tvých 7 tis.Jen nikasil s pístem a kroužkama vyšel na 5 tis.A motor když budete jezdit ve dvou a převážně dálky je tak na jednu,možná jednu a půl sezony.Nehledě na to,že potřebuješ tak dvakrát za sezonu vyčistit přívěru a výfuk od karbonu.
Ježdění je to pěkné,ale pod 4,5 to jezdit neumí.Těch 4,5 když jedeš sám a pomalu do 90 km/hod.Budeš jezdit ve dvou a dálky tak není problém jet i za 10 litrů.Ten dvoutakt tě sežere za živa,pokud jsi student a bez příjmu,nedoplatíš se za benzín a kvalitní olej a to nejsou gumy a třeba řetězovka,nebo cokoliv jiného co se ti na tom může vysypat.To radši opravdu tu CBR.Sice je to hubený a i na pohled malý,ale jezdí to za daleko méně a motor vydrží pětkrát víc,než to NSR.
Upozorňuju, že nepomlouvám Hondu 2T. Sám jsem na právě takové dva roky jezdil. A za 140 km/hod z kopce s větrem v zádech budeš rád.
Jinak k tématu - je to otlučený a vylítaný, ale konec konců proč ne. Na dvoutaktu se taky naučíš šroubovat mnohem snadněji než na 4T (to nemyslím jako jízlivost).
Až tě to omrzí, tak se ti jí povede třeba někomu dál střelit.
P.S. Teoreticky by NSR s kitem, převrtáním, úpravou sání, atd., atd. těch 170 km/hod jet mohla (v podstatě úprava na Sportproduction 125) - v tom případě je teď už motor po smrti.
Zkus si zjistit, jestli s ní někdo nejezdil závody a teď ji jen hodili do silničních kapot. V tom případě od ní ruce pryč.
je mi jasný, že si ponaučení nevezmeš a stejně to koupíš, já jen, abys věděl, co tě může potkat
1 reakcí na tento příspěvek Mam koupit Hondu NSR rok. 1997
motoletec píše: kup si raději starou Jawu 250, 350 nebo MZ, já vím žádnej šlágr. Ale aspoň to moc neklesne na ceně a díly jsou za pusu. Na to, že jsi začátečník, tak nepotřebuješ lítat 170Km/h.
Kámoš teď na MZ nadával Prý díly z druhovýroby nic nevydrží a s tím co do toho nasypal už mohl mít GeeSo
1 reakcí na tento příspěvek Mam koupit Hondu NSR rok. 1997
Poradím ti, vyser se na to, a až budeš mít našetřené slušné prachy, kup si 600 v 18ti.
Též jsem chtěl motorku asi tak od 14ti roků a sháněl sem stále něco - fichtla na vesnicu a tak, potom sem si říkal že by aspoň skůtra v 16ti sem řešil Apriliii RS 125 (akorát jsem na tom finančně trochu jinde než ty) ale stále mě to někdo zakazoval atp. Teď je mi 19 rozhodl jsem se, poslal sem všechny do hajzlu a za dva týdny zrobil řidičák a doma mi stojí bíla XJ6tka se kterou bude hodně srandy za málo peněz (zítra si jdu pro ŘP )
Takže pokud ti můžu doporučit, vyser se na to, dál lítejte na fichtlech (pokud mají SPZ tak se dá i na kratší výlety a je s tím prdel), našetři si peníze a v 18ti si kup motku jak normální dospělý lidi.
A nebo, pokud fakt hrozně "něco" chceš tak jednoznačně 4T, za málo peněz by se dala sehnat jetá Yuki SM125 (jediná dobrá motorka co dováží Yuki) je to 4T nevypadá to jak zasraný rozbitý hovno a díly jsou na to levný a co můžu říct tak se nesere jak by se mohlo zdát :)
Defcon95 píše: A nebo, pokud fakt hrozně "něco" chceš tak jednoznačně 4T, za málo peněz by se dala sehnat jetá Yuki SM125 (jediná dobrá motorka co dováží Yuki) je to 4T nevypadá to jak zasraný rozbitý hovno a díly jsou na to levný a co můžu říct tak se nesere jak by se mohlo zdát :)
Souhlasím
prachy, brigády ať si pak můžeš pořídit něco pěknýho a ne nějakej pojízdnej vrak za 15tis..
takže za mě si kup 4T, přežij na tom dva roky a pak si už budeš moct koupit moto, co pojede
1 reakcí na tento příspěvek Mam koupit Hondu NSR rok. 1997
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mam koupit Hondu NSR rok. 1997
SuperSic58 píše: Jo furt se to bude válet rozhozený na ponku a jezdit budeš na kole, hlavně ale, že to je bajk s gulema(mě to přijde spíš jako oplastovanej moped), ale koho zajímá, že to jezdí, hlavní jsou gule
zas tak černě bych to neviděl, přece to taky musí mít období, že to víc jezdí než nejezdíThunder píše: zas tak černě bych to neviděl, přece to taky musí mít období, že to víc jezdí než nejezdí
Za 2 roky těch 500km najel, jinak to bylo furt rozhozený na ponku Nejlepší byl kámoš, co si koupil z druhý ruky RS 125 a zadřel jí hned při převozu domu Oprava ranec, pak chvíli jezdil ale bylo to jalový a žralo to i trávu u silnice, tk to šlo z baráku jako vrak na díly