kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Teď už k samotnému srovnání, zacnu od konce Ducati 899 Panigale a 1199 Panigale jsou si podobne POUZE názvem modelu a designem (až na pár všem dobře známým detailům) dámy a pánové tohle je úplně jiná galaxie. Když jsem si to porizoval, tak jsem do toho šel s domenkou toho že si kupují stejnou masinku s lepsima brzdama, podvozkem, lehcima kolama a samozřejmě s daleko vyšším výkonem. Tohle vzalo za své hned při první ostře jízdě.... Jestli mi někdo bude tvrdit že je to sragora co nejede a že to potřebuje tohle a tamto, tak mu ji snad po Česku vlepim ať se probere!!! Já už nějak nevím jak bych to vlastně celý popsal jo abych tu nevypadal jak nějakém pacos zejo. Každopádně je to dosti složitější stroj na to ho zvladnouz a být rychlejší.. Garantuje vám že když si sednete na jakoukoliv rejzi dáte 20 minut a pak 20 minut na tomhle peklu, tak 80% z vás zajede lépe na rejzi. Protože až z toho slezete budete mit buď erekci a nebo se budete klepat strachy!! Vzpomínám si jak tu NEKDO psal že už je to všechno uhlazený a nudný apod...tak to si asi spletl značku, protože 1199 je všechno jen ne uhlazený!! A teď k věci... Do 7000ot je to v celku easy bike, jede to jak šestka, lehkost atd... Jakmile prelezete k 8 tak už to jede jako klasickém běžnej litr..v momentě kdy se dostanete za 9, tak serete maggi!! Ta síla je kombinovaná s tím kroutakem to je naprosto definující!!! A teď se dostanu k tomu hlavnímu 899 je továrnou postaveném bike na silnici a tam funguje geniálně v beznejch rychlostech... 1199 je úplně opak, na jedničku to bez spojky nejede, chcipa,cuka.. Ale na okruhu.....brzdí to NEUVERITELNE, ZATACI JEN POHLEDEM, ta neskutečná lehkost a teď to přijde.. Ta všudypřítomná nervozita tu je!! Ta motorka pod vama neskutečně pracuje, citite úplně všechno, dáte plyn a cejtite jak máte neustále v riditkach "klepec" ..... A tahle vazba spoustu pilotů vyleka...přiznán se že já z toho měl smouhu v trenkach skoro cely den.. Teď ta krutá pravda, čím víc nanto člověk tlačí a hroti to, tím min tohle vnímá a tím lip to celé funguje...jak říkám musím se znovu učit jezdit, malou nechci říct že jsem měl v ruce ale už jsem tak nějak věděl co a jak kolik ji mužů dat apod ale tohle..tohle je jinej sport!! Už víc nevím co k tomu napsat.. Díky všem co to docetli )
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chuďas899 píše: Takže Most je za mnou..prvně je třeba říct že ta trať nepatří zrovna mezi moje oblíbené. Jel jsem zde po druhé v zivote.. Předtím na 899.
Teď už k samotnému srovnání, zacnu od konce Ducati 899 Panigale a 1199 Panigale jsou si podobne POUZE názvem modelu a designem (až na pár všem dobře známým detailům) dámy a pánové tohle je úplně jiná galaxie. Když jsem si to porizoval, tak jsem do toho šel s domenkou toho že si kupují stejnou masinku s lepsima brzdama, podvozkem, lehcima kolama a samozřejmě s daleko vyšším výkonem. Tohle vzalo za své hned při první ostře jízdě.... Jestli mi někdo bude tvrdit že je to sragora co nejede a že to potřebuje tohle a tamto, tak mu ji snad po Česku vlepim ať se probere!!! Já už nějak nevím jak bych to vlastně celý popsal jo abych tu nevypadal jak nějakém pacos zejo. Každopádně je to dosti složitější stroj na to ho zvladnouz a být rychlejší.. Garantuje vám že když si sednete na jakoukoliv rejzi dáte 20 minut a pak 20 minut na tomhle peklu, tak 80% z vás zajede lépe na rejzi. Protože až z toho slezete budete mit buď erekci a nebo se budete klepat strachy!! Vzpomínám si jak tu NEKDO psal že už je to všechno uhlazený a nudný apod...tak to si asi spletl značku, protože 1199 je všechno jen ne uhlazený!! A teď k věci... Do 7000ot je to v celku easy bike, jede to jak šestka, lehkost atd... Jakmile prelezete k 8 tak už to jede jako klasickém běžnej litr..v momentě kdy se dostanete za 9, tak serete maggi!! Ta síla je kombinovaná s tím kroutakem to je naprosto definující!!! A teď se dostanu k tomu hlavnímu 899 je továrnou postaveném bike na silnici a tam funguje geniálně v beznejch rychlostech... 1199 je úplně opak, na jedničku to bez spojky nejede, chcipa,cuka.. Ale na okruhu.....brzdí to NEUVERITELNE, ZATACI JEN POHLEDEM, ta neskutečná lehkost a teď to přijde.. Ta všudypřítomná nervozita tu je!! Ta motorka pod vama neskutečně pracuje, citite úplně všechno, dáte plyn a cejtite jak máte neustále v riditkach "klepec" ..... A tahle vazba spoustu pilotů vyleka...přiznán se že já z toho měl smouhu v trenkach skoro cely den.. Teď ta krutá pravda, čím víc nanto člověk tlačí a hroti to, tím min tohle vnímá a tím lip to celé funguje...jak říkám musím se znovu učit jezdit, malou nechci říct že jsem měl v ruce ale už jsem tak nějak věděl co a jak kolik ji mužů dat apod ale tohle..tohle je jinej sport!! Už víc nevím co k tomu napsat.. Díky všem co to docetli )
Byl jsem se kouknout a musím říct, že máš pěknou káru na tahání Panigálky a srdce mi zaplakalo, když jsem viděl tu rozstřelenou novou Kawasaki H2ku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Chuďas899> Na básnický výlevy drippery to nemá, ale dobrý Ať slouží k radosti
to sice nemá...ale je to možná věcnější...a nemám pocit, že to za 14 dní prodá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chuďas899> Hezké počtení a ať slouží.. Bude to asi trochu jiný než si sednout na jinej SBK. Toto bude asi víc o držku, ALE bude to každopádně větší zábava..
blackbiker> V mostě byl někdo na H2jce jo? Pokud tam s ní plácl tak je aspoň vidět že ta motorka na okruh není.. Ono pro ni vlastně není žádné extra použití..
Naposledy editováno 01.08.2015 11:25:03
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak k te H2 jo? Já jsem se za tím pánem vozil asi kolo a pul, protože když jsem ho dojel v zatáčkách a na brzdách tak mi klasicky nalozil na rovine... když jsem ho dojel u nástěnky ( poslední zatáčka před cílovkou) tak na cílovce jsem nemel sanci zejo, do retarderu jsem byl moc opatrnej, ale za ním v té táhlé levé to sypal takovým stylem, ze predni kolo smerovalo spravnym smerem ale zadni bylo vybocene do strany a CELOU tu zatáčku, kde jak vite se jede dost přes 200 maloval caru po zemi!!! Dojel jsem ho ve vracaku, kam si najel hodne ze siroka, takze jsem ho přes obrubnik predlej a když jsem to narovnal a zatopil tak jsem vedle sebe videl jak mu to sebralo zadni kolo, ukazkovej lowside.... pak se ta motorka párkrát na miste otočila na zemi......no a v Matadoru cekalo prekvapeni v podobe S1000RR taky smutnej pribeh ( To ta H2 dopadla fakt luxusne protože ji Vojta oprásil a majitel jel po ose domu.
Zajimava je jedna věc, 3 z tech asi 5 motorek co tam letely mely Sportsmarty 2. Ja jsem a nich jezdil na SlovakiaRingu a nemel jsem z nich vůbec dobrej pocit, do provozu super guma s luxusnim najezdem....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chuďas899 píše: blackbiker> Dekuju, sice to vypada ze delame ve firme do kolotocu, ale není to tak :D
Jinak k te H2 jo? Já jsem se za tím pánem vozil asi kolo a pul, protože když jsem ho dojel v zatáčkách a na brzdách tak mi klasicky nalozil na rovine... když jsem ho dojel u nástěnky ( poslední zatáčka před cílovkou) tak na cílovce jsem nemel sanci zejo, do retarderu jsem byl moc opatrnej, ale za ním v té táhlé levé to sypal takovým stylem, ze predni kolo smerovalo spravnym smerem ale zadni bylo vybocene do strany a CELOU tu zatáčku, kde jak vite se jede dost přes 200 maloval caru po zemi!!! Dojel jsem ho ve vracaku, kam si najel hodne ze siroka, takze jsem ho přes obrubnik predlej a když jsem to narovnal a zatopil tak jsem vedle sebe videl jak mu to sebralo zadni kolo, ukazkovej lowside.... pak se ta motorka párkrát na miste otočila na zemi......no a v Matadoru cekalo prekvapeni v podobe S1000RR taky smutnej pribeh ( To ta H2 dopadla fakt luxusne protože ji Vojta oprásil a majitel jel po ose domu.
Zajimava je jedna věc, 3 z tech asi 5 motorek co tam letely mely Sportsmarty 2. Ja jsem a nich jezdil na SlovakiaRingu a nemel jsem z nich vůbec dobrej pocit, do provozu super guma s luxusnim najezdem....
Naposledy editováno 01.08.2015 13:23:08
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak četli jste o mladým Abrahamovi ? Prý přemýšlí že půjdou do WSBK a jezdil by na Panigale.. Chudák Ducna..
Naposledy editováno 01.08.2015 13:30:46
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Sem viděl před pár lety ještě ve 125kách,jak si tam kluci za trest taky sahali na přední brzdu,akorát tam je to jen rozhodilo-zpomalilo a ne,že takhle pěkně letěli.
Jo a k těm gumám-"vždycky když jsem spadl na přední kolo,tak za to mohlo málo plynu" říkal G.Agostini
http://www.autoevolu...013-video-98353.html
Proč ho přez tu ruku plácnul se asi nedozvíme,když už je to 2 roky starý...
blackbiker píše: Já ty gumy měl na motorce, když jsem jí kupoval. Mají velice slušný nájezd, ale to je tak jediné pozitivum. Vůbec jsem se na nich necítil dobře a právě v Mostě při nájezdu na cílovou mi utekl předek tak, že jsem si málem ustal. Teď mám metzelerky m7rr a parada.
O těch Sportsmart dvojkách se to ví a taky už je nejezdíme,ta guma na okruhu prostě nefunguje
Kdybych měl volit Dunlop,tak to se radši vrátím k Sportsmart 1 .. tam problém nebyl a nájezd byl stejný .. a odezva od gumy se mi zdála lepší
Letos jsem ozkoušel Pirelli Supercorsa a nemůžu si je vynachválit
Sice o cca 700kč dražší a klilometrová výdrž skoro na plátno 5500km (oproti SS2 cca 6500),ale ikdyž ta guma skoro neměla vzorek vzadu a vepředu jsem byl na kontrolních bodech,tak fungovala daleko líp a byla od ní lepší odezva než teď na jetých (dojížděcích) SS2 z loňského roku
A o okruhu se ani nebavím,tam i v teplotách funguje ta Pirellka fantasticky