potřeboval bych převatovat koncovku Akrapovič na Aprilii RSV4. V DK racingu za to chtějí 2700. Práce za 1200 a materiál od Akrapoviče za 1500. To se mi zdá jako docela úlet. Nevíte někdo v okolí Prahy o někom, kdo to dělá?
Děkuji
1 reakcí na tento příspěvek Převatování Akrapoviče
Naposledy editováno 06.08.2015 11:14:45
2 reakcí na tento příspěvek Převatování Akrapoviče
Gugo: Zvládneš to?
Selkie: Tak vzhledem k tomu že za to u Creptusu chtějí 700 je to docela dost :D. Ale jejich dodací lhůta je dlouhá a jsou relativně daleko.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
selkie píše: Dyť ten lauf stojí granát, tak je přece jasný, že servis nebude za pusu. Navíc tam ta pěna je zase na nějakejch 8 tis km, tak to není tak hrozný
kde jsi byl na tech 8000km?
gugo píše: MichalR66> sure, jako bude to levnejsi ale nepocitej ze to budes mit za babku. Material bych videl tak 800 kc podle toho co tam dame za vatu a prace cca stejne takze cena tak 1500 +-20%.
Tak když to uděláš kvalitně s láskou a péčí tak to samozřejmě není problém.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
Čím náklady srazíš, je výběr vaty...u Akrapu budeš vždycky platit značku.
2 reakcí na tento příspěvek Převatování Akrapoviče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
selkie píše: Čím náklady srazíš, je výběr vaty...u Akrapu budeš vždycky platit značku.
kvalitativně srovnatelná vata nestojí o moc míň, kilo za 1250. U akrapu je navíc rukáv kterej se jen nasadí a ještě pomáhá životnosti, a nejsem si jistý jestli tam nejsou i nýty. 1500 mi přijde rozumný.
Silent Sport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
3 reakcí na tento příspěvek Převatování Akrapoviče
Jako ceny Akrapa jsou samozřejmě úlet. V RP ten komplet titan udělají stejně za třetinu ceny. Navíc o DK racingu nejsem extra přesvědčenej.
To co píše Gugo se mi zdá rozumný. Cena dobrý vaty + dvě hodiny práce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
MichalR66 píše: Právě tohle mi jako logický nepřijde. Že stál výfuk kilo znamená že na něj musí být drahý převatování? Něco co si spousta lidí udělá doma? Když mám na autě gumy za 80 tis., tak mi to mají v pneu servisu přezouvat třeba za 10 tis.? To je přeci blbost. Cena se má odvíjet od kvality odvedené práce, časové náročnosti a použitému materiálu.
Jako ceny Akrapa jsou samozřejmě úlet. V RP ten komplet titan udělají stejně za třetinu ceny. Navíc o DK racingu nejsem extra přesvědčenej.
To co píše Gugo se mi zdá rozumný. Cena dobrý vaty + dvě hodiny práce.
s tim prezouvanim pneu si se ale trefil....
s RP bych rekl ze ne, jestli se neco nezmenilo tak titan vubec nedelali a za 30 komplet system nekoupis u RP nejspis ani v nerezu...
2 reakcí na tento příspěvek Převatování Akrapoviče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
assassin píše: s tim prezouvanim pneu si se ale trefil....
s RP bych rekl ze ne, jestli se neco nezmenilo tak titan vubec nedelali a za 30 komplet system nekoupis u RP nejspis ani v nerezu...
ona ta třetina, akrap stojí 69 titanovej a 46 nerez ... DK má celkem dobrý ceny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
strakon píše: MichalR66> čemu říkáš dobrá vata? ta originál Akrapovič zašitá v tom rukávu vydrží určo nejvíc, já zkoušel lecos a nic tam nevydrží dlouho, teď jsem tam nacpal tu Silent Spotrt Premium, ale vzhledem k tomu, že to není zašité v té textili, tak tomu taky moc nevěřím a nakonec mám objednané náplně od Akrapoviče
Tu SilentSportPremium jsem ládoval Stevovi do laufů na VTR F a světe div se ona tam dost vydržela, ale kolik to se zeptej Steva, jen se divil, že tam po takovým nájezdu ještě je....
e: jen jsem mu ji tam naládoval trošku víc než uváděl výrobce ve svých tabulkách, jinak by tam už asi taky nebyla
Naposledy editováno 06.08.2015 14:11:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
homat píše: když chceš mít opici musíš mít na banány!
Dej si facku prosím ať to nemusím dělat já.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Převatování Akrapoviče
dewwil píše: Tu SilentSportPremium jsem ládoval Stevovi do laufů na VTR F a světe div se ona tam dost vydržela, ale kolik to se zeptej Steva, jen se divil, že tam po takovým nájezdu ještě je....
e: jen jsem mu ji tam naládoval trošku víc než uváděl výrobce ve svých tabulkách, jinak by tam už asi taky nebyla
no tak tou poslední větou bych si tak jistej nebyl, to by se muselo zkusit
Po 3 tis jsem si myslel že výfuky jsou prázdný a koupil novou vatu, tak to David kontroloval. Vata byla netknutá tak tam přidal akorát síťku kolem trubky. Teď maj 6 tis a myslím že ještě dost daj, a mají za sebou i 4 celý okruhový dny.
Takže sice nájezd ještě nemám bůhvíjakej, ale troufnu si tvrdit že vata vydrží dost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rsv4 - hledám šikovnýho kámoše Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MarcuS. | 19 | 28.9.2024 v 19:39 Gahan37 |
Jízdní režimy Aprilia RSV4 Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 R | Takheshi_Haka | 3 | 29.6.2020 v 15:21 MichalSV90 |
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... | upside | 15 | 6.5.2019 v 01:41 HAMLET |
Vädnúce brzdy na okruhu [1, 2, 3] Aprilia RSV4 R | sasos69 | 81 | 7.4.2019 v 08:45 psenap |
RSV4 odblokování jednotky Aprilia RSV4, Aprilia RSV4 Factory, Aprilia RSV4 R, ... | MotoBuldocek | 3 | 30.7.2018 v 23:59 MotoBuldocek |