Osobně jsem přemýšlel o TDM 900 a nakonec šel do litrového V-Stroma a je to přesně tak jak se to všude píše - utřepaná ale táhne dobře a pohodlná. Za ty prachy co píšeš, bude bavorák starý, caponordů moc nenajdeš, FJR ti asi nedovolí horší cesty, třeba Balkán.
Doporučuji vykašlat se na všechny rady co tu kdo nasype, podívej se co za své peníze můžeš dostat a co se ti líbí a do toho jdi.
Nikde není napsáno, že to musíš mít na dalších 8 let.
Nazdar
1 reakcí na tento příspěvek Moto na pohodlne cestování?
Caponorda mam kdyztak na prodej, i rozpoctem by ses s prehledem vesel
1 reakcí na tento příspěvek Moto na pohodlne cestování?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na pohodlne cestování?
Besacek píše: Strom ... seber se a dojeď se projet. Klidně ti ho pujčím a uvidíš jestli trošku rebelizující suzuki nebo hodný varadero který je díky tomu až skoro nudný. Samozřejmě proti gustu ... Zkus toho víc a poznáš. A jak už někdo výš psal ... nemusíš ji mít do smrti :)
Já bych teda motorku jen tak nepůjčil, kdo si přijede, sveze se, rozstřelí, odjedeK tématu:
Caponord: zábava, výkon, charisma, skvělej design. Kola na drátech a nevidíš to všude.
V-Strom: v litru fajn. Dívný design, na pyču podvozek a nic extra brzdy. Jede dobře. Vyšší spotřeba, asi jako Varan. Viz grafy.
Varadero: klidná síla. Veliká, těžká, pohodlná, nudná. Skvěle chrání před větrem
TDM 900: velmi úsporná, svižná, velmi spolehlivá. Je menší a má omezené možnosti co se týče pneu i uchycení zavazadel.
V grafech se zorientuj. Je to řecky.
A grafy nejsou všechno. Na všem vyjma toho Triumpha jsem jel. Z mnoha důvodů bych já vzal Caponord
Naposledy editováno 09.08.2015 21:45:33
trochu me sere to nudna, --- ale mam 99karbec, takze o nude neni rec-
-spis shanim benzinky, pac zere jak hovado, na vnitru sem tak za 7.5-9 /kdyz trochu podrzim/
na dalku se da i za 6,1.... /chocen-caorle/ nebo loni do slo..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na pohodlne cestování?
1 reakcí na tento příspěvek Moto na pohodlne cestování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na pohodlne cestování?
mara.k píše: Caponord je pěkná motka, slušnej motor. Akorát elektrika může překvapit. Známýho párkrát vypekla, tak mašina šla pryč.
to můžeš říct o jakékoliv motorce. I Honda má své kostlivce ve skříni, co se elektriky týče. A nebo zábavný seriál loňských cestopisů z Rumunska, kdy se nevrátily do čech tusím že 4 motorky BMW. Co se Caponordu a i té Hondy týče - ta konstrukčně slabá místa jsou známá a každý rozumný majitel si je po koupi zkontroluje, nebo rovnou vyřeší - rychlospojky, konektory, regulátory. Ať má klid1 reakcí na tento příspěvek Moto na pohodlne cestování?
Caponord a ine srandy by som vylucil vyhradne kvoli cene udrzby, servisnej sieti, dostupnosti nahrandych dielov...
Naposledy editováno 10.08.2015 10:19:05
Wakasaki píše: Velky Versys alebo Strom. Aj ked na tvojom mieste by som dosetril, 85k neni adekvatny rozpocet na litrovu cestovatelsku moto.
Caponord a ine srandy by som vylucil vyhradne kvoli cene udrzby, servisnej sieti, dostupnosti nahrandych dielov...
Co se týče ceny náhradních dílů - tam jsou na tom obě motorky cca stejně. Někde je dražší Suzuki, někde zase Aprilia. Např. olejový chladič stojí u Suzuki 20300, u Aprilie 15400. Třeba přední komplet kapotáž je u obou stejně drahá. Díly jsou na Suzuki běžně k dostání. na Aprilii má třeba Aspirit komplet vše skladem a na Partsdepotu mají skladem tak 70% a zbytek do 3 dnů.
Takže je fajn si nejdřív zjistit relevantní informace, než šířit nepodoložená moudra.
seikos píše: to můžeš říct o jakékoliv motorce. I Honda má své kostlivce ve skříni, co se elektriky týče. A nebo zábavný seriál loňských cestopisů z Rumunska, kdy se nevrátily do čech tusím že 4 motorky BMW. Co se Caponordu a i té Hondy týče - ta konstrukčně slabá místa jsou známá a každý rozumný majitel si je po koupi zkontroluje, nebo rovnou vyřeší - rychlospojky, konektory, regulátory. Ať má klid
Tak to je jasný. Však mám Afru, takže vím o čem mluvíš Jen se to chce zakousnout, dohledat a zkontrolovat/vyměnit ty škodiče.
Jinak, na netu se dá cena a dostupnost dílů krásně okouknout a když to není specialita, tak do týdne to je doma. Ale něco bych ještě došetřil - lepší mašina, výbava, výběr ..
Naposledy editováno 10.08.2015 18:56:54
1 reakcí na tento příspěvek Moto na pohodlne cestování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na pohodlne cestování?
Tech píše: Nechci vám do toho kecat, ale stříkací Varan má nejlepší parametry z těch grafů, pominu-li Tigra. Bude nejspolehlivější, má nejučinější kapotáž z cendur ever, s dobrou spotřebou a je nejhezčí (subjektivní).
ti nechci do toho kecat, ale Varan má podle těch grafů nejvyšší spotřebu ze všech - 13,2km/lNaposledy editováno 11.08.2015 06:12:00
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na pohodlne cestování?
Naposledy editováno 11.08.2015 08:25:29
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na pohodlne cestování?
Lenny200 píše: seikos> Z mnoha duvodu bys vzal Caponord.Co je to za důvody? Jaký má nevýhody?Jak moc je Tdm maly?Díky
Velmi neotřelý design, kdy motorka v dobrém stavu je docela skvostem. Ten motor je extra zábavnej, jednoznačně nejzábavnější ze všech. Je neuhlazený, nevyrovnaný a v podstatě velmi zábavný. Přitom velice snadno dávkovatelný. Podvozek s velmi dobrou odezvou a komponenty. Poměrně nízká spotřeba (i když na TDM tedy rozhodně nemá, ta je extra škudlilka - já jezdil dlouhodobě za 4,6 litru). Kola na drátech, solidná výbava v základu a velice mnoho možností customizace.A popravdě, kdybych měl kupovat Caponorda, počkám si až se někde objeví RAID a půjdu do něho. To je extra libovka. Občas se objeví v inzerci
TDM je z toho co jsi psal rozhodně nejmenší. Je docela nízká a poměrně dlouhá k výšce. Na TDM víc sedíš na rukách a víc předkloněn. Víc než na ostatních. Má užší řídítka, užší a menší plexi a v základě na něm nejvíc fouká ze všech. Já to řešil velikým plexi a deflektorem. Taktéž je na TDM docela málo možností jak ji doladit dopňkama a člověk musí víc improvizovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Moto na pohodlne cestování?
Naposledy editováno 11.08.2015 10:17:22
Jestli půjdeš do Varana, tak si připlať za 2003+, ať už tam máš vstřikování. Motor má klidnější chod a spotřeba je oproti starému 1999-2002 úplně jinde. Ty grafy ukazují spotřebu právě karburátorévé verze, kdežto vstřikování zvládne kolem 5 litrů.
Naposledy editováno 11.08.2015 10:41:20
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Shinko Adventure Trail 804/805 [1, 2, 3] Aprilia ETV 1000 Caponord | jasp | 61 | 30.10.2024 v 13:47 ZdendaZB |
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |