kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hrozně se mi líbí ten zadek a držák spz s těma blinkrama. Moc pěkný. Líbí se mi, jak si tě zapasuje do sedačky..
No, rozhodně si ho zkus..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.08.2015 20:32:27
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.08.2015 20:45:51
Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?
Asi je to urcitej druh zabavy, stejne jako jezdit na 2V nebo preferovat italsky motorky. Vzdyt jezdeni na motorce jen tak sem tam je cely blbost ... :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
silverrrr píše: strakon> to ja bych tuze rád 1100/1100s proste k ducati patří suchá spojka
...ale tu maj i všechny S4(R,S)...
Ja s tim vykonem nevim. Mam ca 70 koni nebo kolik a v kombinaci provozu a cest uz je to zbytecnost. Idealni reseni je tak 60ti konovy motard. Vic je jen pocit. Na druhou stranu i na tuonech i na r1200s i na s1000rr me jezdeni stejne bavilo a bavi. Ale z dlouhodobeho hlediska to mam jak s autem. I na 159ku i na sdi fabku jsem si po mesici zvykl a stejne jsem jezdil +/- stejne rychle atd. Jen u 159 byla moznost nechat bouchnout saze a bud vyklickovat z potencionalniho pruseru, nebo se pobavit. Ale zas sdi odstehovalo pul baraku
Naposledy editováno 19.08.2015 21:27:08
Frennky píše: Potřeboval bych se už konečně dovědět, k čemu potřebuje člověk těch 200 koní a více mimo okruh když pominu tu masírku jak psal Franco ? Nemyslím to nijak zle, ale jen bych rád věděl ten popud co žene lidi si tyhle motorky kupovat. I na tý 'blbý' 848ce jsem nikdy necejtil potřebu většího výkonu třeba při nutnosti zrychlení při předjetí a na dálnici to bylo tak akorát o papíry. Jen mě to zajímá, třeba nevím o co přicházím a rád bych se to dozvěděl. Může mi někdo po pravdě odpovědět ?
Jestli to chceš vědět úplně přesně proč člověk potřebuje 200koni na motorce, tak ti to řeknu dokonce úplně přesně! Protože ee proto!
A taky proto, že tristakonovy se ještě nedělají. Ale budou, to mi věř!
Až se můj kluk bude v roce 2030 bavit na nakym fóru s nějakým Franky juniorem nebo U-freedomem, určitě tam budou řešit k čemu je 300k s turbem, když stačí 200k v oldtajmru.
A to je prostě daný, to je ten vývoj lidstva.
Jen se těším na ty kecy Libora v ty budoucnosti, jak bude stále to Rswrc dokonalý..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jak zrovna lidem se sportovnima motorkama muze prijit zbytecny mit vetsi vykon... Zvlast kdyz je to tu jeste sebranka co musi mit vse racing .... Monobloky, tlumice, vyfuky.... Beztak nic z toho nepotrebujete protoze nevyuzijete ani zakladni model v serii
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 19.08.2015 21:35:10
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Lazyfucker> přesně, já bych šel s výkonem klidně i dolů a Griso by mi nevadilo, bych se kochal jako ti H-D exoti
Jo to urcite... Za pul roku, za mesic, za tyden ... bys projizdel inzerci a hledal k tomu jeste neco na blbnuti :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: assassin> to mas recht. Moj ideal kombinace monster+sm+skutr tak 250-500.
Ja porad nevim co bych chtel na silnici... Posledni favorit byl HM - je super, ale ctvrt mice je hodne penez a zas az tolik me za srdce nevzal...
Ja uz bych se nerad vzdaval ostreho endura.... Asi skoncim na kombinaci enduro + TL .... Dokazal bych to rozsirit o x dalsich, ale nic me zatim neoslovilo tolik abych utratil balik...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> tu R-kovou Nudu
Chci ji vyzkouset - kamarad ji ma tak se snad podari - ale bojim se ze neni lepsi nez HM - dole pojede min - hmotnostne +- stejny .... A prodavaj se za podobny penize :(
Z tehle kategorie mi porad nejak nejlip vychazi 990SMR ale to uz vazi stejne jako tele a vykon snad i mensi... Jasne ono v realu je to uplne jina liga... Ale stejne, vysyp kupu penez za motorku co je papirove horsi nez ten 20let starej kram :)
Uz jsem skoro volal i na lightninga :) proste nevim co chci..
Naposledy editováno 20.08.2015 00:10:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: assassin> ještě, že nemám co vysypávat, bych byl zblblej jak ten drippera
me ted nejvic bavi enduro, tele mam jako skutr do mesta ... Jet se nekam projet uz me moc nebavi :(
Spis uz fakt to vzit na vozejku nekam kde si zablbnes a zas tyden klid .. Az fakt nebudu vedet co tak poridim jeste jedno enduro v 4t na SM a budu to vozit jen na okruh... :)