kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: me ted nejvic bavi enduro, tele mam jako skutr do mesta ... Jet se nekam projet uz me moc nebavi :(
motorka jako skůtr do města je naprd, opravdickej skůtr je mnohem lepší a zábavnější
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: motorka jako skůtr do města je naprd, opravdickej skůtr je mnohem lepší a zábavnější
Tak ja do mesta jzdim jdnou za mesic ... Takze to beru trochu jako projizdku a skutr malo jede a malo rve ... A navic pred kavarnou lepsi muj ratbike nez skutr :)
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ano, volba S4RS byla v zásadě udělána pod tlakem nové formy monstera v kubatuře 696 ... a bylo na spadnutí že to potká i velkýho. To že jezdím v deset let starým volvu jak psal Assassin taky leccos napoví...no a že oboje mám "dotaženo" ke svému maximu ...to už je třešinka na dortu... u obou je to ale spíš otázkou krouťáku ... nějakejch 200HP mě nebere ...ale 460Nm v 1800rpm je prostě paráda. Mě se libí hlavně ten projev... pětivál tak divně kloktá...a Monster má taky zajímavej projev ...a ty dnešní EU restrikce ze všeho dělaj přístroje na průměrnost... málo osobitosti...protože osobitost chce přístup a učení...a tohle dnes nefrčí.
Je to se mnou těžký ...poslouchám starou muziku... mám rád starý věci...jen ženský se mi líběj mladý
A s těma mega výkonama... mě je to v podstatě jedno... jestliže někdo jezdi aspoň pár let a ví co a jak...nemám s tím problém...ale tenhle výkonovej marketing strhává pozornost absolutních nepolíbenců, který jsou za
a) směšný ( viz. zápisy v popisu motocyklu " I.110, II.170, III.240, IV ...až ležatá osmička...) když si představím že podobný jelito někde letí 290km/h aniž by vůbec vědělo co s tím má dělat.... trochu mě i mrazí.
b) trochu mě z toho mrazí...
ale udělám s tím hovno...takže budu jako správnej Čech jen kafrat
Ve finále ... ač se vyjížďka neuskutečnila... i konverzace s KapitánemMasakrem měla asi nějakej účinek.... vidíte ho tady někdo trollit ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jindřej píše: Jezdit na skůtru je jeko píchat tlustou holku - je to zábava dokud to nezjistí tvoji kámoši
.... jáááj, tak tohle mě rozekalo...přijeď na NDW ...tobě motorku nepochčiju
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Cece a me prijde ze z toho motoru lezou takovy zvuky, ze se bojim kdy se to rozsype... Jen nemuzu najit slusnej benzinak za kterej bych to vymenil... Asi neco jako s tou motorkou. Ty moderni jsou vsechny lepsi a o dost... Ale nevim kterou....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
půl tuny je možná ještě málo
převodovka se při velky nárůstu uhynout může,ale častějc s chipnutejma motorama maj problém automaty
5V od Volva je opravdu docela tichej brumla
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tamoto jsem naživo neviděl. Rozdíl jako že lepší nebo horší?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: Je to se mnou těžký ...poslouchám starou muziku... mám rád starý věci...jen ženský se mi líběj mladý
Tak to můžu podepsat.
Taky mám z těch nových litrů divný dojem. 180hp? Taky jsem z 6tky přelezl na litra, který mně chvilku po otočením heftem roztahoval hubu od ucha k ucha, ale pak jsem se vrátil rychle zpátky na 6, na které jsem byl na okruhu dokonce o cosi rychlejší.
Teď už jsem spokojený s off zaměřením, tak zbývá najít něco italského na to "kafe."