kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 22.08.2015 23:20:50
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Lazyfucker> Jj, chápu tě přesně, soused má Tuňáka první generace a je to super stroj, klidně bych ho osedlal
...ja leda kdyby mu dali jinej motor :( me po presednuti z teleciho (no dobre i z ducatiho) v90 ta v60 prijde jako traktor, takovy hruby... A pres tu hrubost to neni ale ani ostrejsi, proste jen takovej "rozbitej" pocit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Lazyfucker píše: tady nechcije ale aj tak sem na ducne tak mesic nesedel. Workoholismus je svina. Kudla kdyz jsem daval inzerat na duc nechtel aby ju nekdo chtel ted bych ju pustil a uz svihal pro x moto od bmw ale v zari kdyz to vyjde prubnu na 4dny bud r1200r nebo r ninety
Mohu potvrdit. Půjčil jsem si v Inveltu právě R 1200 R, původně to měl být NineT, ale byl zamluven a z testu sešlo. Tak nakonec R 1200 R. Nikdy jsem před tím na BMW nejel. O to větší překvapení - velmi hlučná převodovka při řazení kvaltů, hned první km jsem jak hlukem, tak i vybracemi cítil kardan. Klopný moment motoru zanedbatelný. Chod motoru - tak klobouk dolů, sameťák a kurevsky silnej. Tak motorka jede moooc pěkně. Posez, nejdříve jsem to nemohl strávit, řidítka vysoko a ještě divně vytočená, když jsem zatahal, měl jsem pocit, že mě chce za každou cenu shodit. Dlouhý rozvor a položenější vidlice = vysoká stabilita a trochu jiný způsob projetí zatáčkou. Elektronické píčoviny - řazení nahoru i dolů el. podvozek. Funguje to a zatraceně dobře. Na konci dne jsem si motorku užíval, nebyl jsem z ní vymlácenej, kardan jsem přestal vnímat a pořád jsem byl překvapen, že jsem rychlejší než jak to cítím. Nejvíc mě však dostal ten motor. Vychytaný způsob kufrů, dobré krytí jezdce před odporem vzduchu, nemusíš se pořád srát z řetězem. Byl jsem dost nalomenej, jestli do ní nejít.
strakon píše: DejvGSR> Tady máme silnice, co?
Máš pravdu, včera jsem jel s Bonnevillem do Letů u Karlštejna. Ze Štětí přes Roudnici až ke Slanému přes Budin nad Ohří to šlo, dobrý sfalt, Anglán upaloval 90 až 130. Žádný stres. Pak Lány a odbočení na Beroun - a bylo to v prdeli, všude ten skurvenej štěrk. Nejen že člověk musí ofafrně aby si neustlal, ale jak to dlítá níčí to vše na motorce. Kdybych jel s 848 tak mám po chladiči. Pak už naše známé vyjeté koleje, silné hupy a záplaty, jak jsem si ze začátku užíval, pak už jen oči na šťopkách abych něco netrefil. Člověk je z toho akorát votrávenej a hledá něco, kde se dá alespoň trochu rozumě pojezdit.
A já furt, proč u nás tolik jezdí GS.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Jestli ty krámy moc neprecenujete. Taloši vám svarej pár trubek, lupnou tam dva valce, fouknou na červeno a všichni se z toho můžou pokadit... A sou hned vášnivý...
To kdyby ste viděli tu Aprilku... Ten nalestenej hlinik všude, ty tvary elegantní a i válců je tam vic..
Vybral jsi krásný stroj. Já teda bych raději volil kapotu, ale i tohle je masakr. Upřímě, dle mého blbého názoru je motorově asi nej právě V 4. Má to nej od všeho a ještě ten neuvěřitelnej zvuk. Rád bych tu tvoju krasavicu viděl naživo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: DejvGSR> tak někdy napiš, dyz si ze Štětí, mužem někde zakrouzit. Dubá je sice furt v čudu, ale okolo se vždycky něco najde.
Dubá, už se to trochu pohnulo. Prý to má být do konce prázdnin opravený. Ale věř tomu. Hlavně aby to udělali pořádně. Jinak určo můžeme se někdy svést.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak jezdil jsem na BMW S1000r i rr. Ty mi přišli fakt sterilní jak vokurky. Po ubrání plynu strelej do vejfuku 4x. Ne nekdy 3x někdy 5x, prostě taková naprogramovana vášeň. R1200R tam měli taky. To bylo fakt pěkný, ale to je taková all round motorka a to jsem nechtěl.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Důležité je to, že je stále po čem snít a pokukovat. Až to přestane bude člověk mrtvej. Hrozně rád zkouším různé stroje a snažím se vnímat rozdíly oproti konkurenci. Každý rok nějaký demo motocykl a pak ty měsíce kalkulace co by bylo, kdyby bylo.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
http://www.moto.it/m...-abs-2004-05/6177611
Eště si pokecáš s Liborem,jakej to má pecka motor a dostaneš možná samolepku.Kdyby Tě štvala,tak si jí od Tebe pak koupim
Frennky píše: DejvGSR> Já to všechno vím... Ale je s podivem, že ten posez (záda) a řidítka (vlaštovky) z čeho jsem měl hroznej "strach" mi vůbec nevadilo a naopak se mi po tom stejská .
Frenky, v tom případě si myslím, že pro Tebe by byl ideální Paul Smart nebo Sportclassic... Trvalá hodnota bike, neokoukatelný design a při každém setkání v garáži budeš mít husí kůži...