1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
Maior píše: POZOR Nektere "tekute sterace" nejsou vhodne na plasty - naleptavaji je
Díky to by mne nenapadlo. Nedávnou zničil syn zadní auto na závoďáku, které bylo z makrolonu. Začal ho umývat toulenem a takovou rychlost poprskání jsem ještě neviděl.
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Naposledy editováno 26.07.2015 12:40:09
Celkový požitek z jízdy se tímto dostal na vyšší level, a proto si dovolím instalaci válečků Dr.Pulley doporučit všem majitelům MP3 500.
TOHLE PSAL KLUK CO MÁ JIŽ DÉLE TY 19G.VÁLEČKY
Naposledy editováno 26.07.2015 12:37:56
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
Ciao
Naposledy editováno 02.08.2015 12:47:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
Naposledy editováno 15.08.2015 08:39:15
Maior píše: Dnes jsem vyměnil distanční kladku přenos. řemene (mezi variátorem a spojkou). Už mi lezlo na nervy poslouchat při kažém přidání plynu frenetické vytukávání ! Kladku jsem si vyrobil, ani ne tak proto, že za 10Dkg plastu s ložiskem za 30 Kč chtějí prodejci 1000 Kč, ale kvůli výhradám vůči konstrukci a použitému ložisku. To je klasické jednořadové a při ultra nízké hmotnosti kladky nemá šanci aby frekvence nárazů řemene zvládalo delší dobu bez ujmy. Tedy jsem kladku vyrobil z "nejlepšího co doma máme" materiálu LAB 1000 (R.R. nezi plastama) Váhu jsem záměrně nesmyslně netlačil dolů - tím se odlehčí rázový nápor na ložisko, po novu 3201 2RS, tj. dvouřadové kuličkové s kosoúhlym stykem.
Prosím foto.
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Ciao Maior
2 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Mě čeká zítra STK... Takže mám za sebou výměnu pneu, nové brzdové destičky a kapalina... První problém nastal u demontáže boční vzpěry pod výfukem - přece jen je to ročník 2007 a kolo se evidentně měnilo poprvé. Nakonec jsem jeden šroub musel odvrtat... No a druhý problém bylo odvzdušnění brzd. Zadní v pohodě, přední brzdní naplno až při druhém zmáčknutí, nožní začala brzdit alespoň nějak ale pořád žádná sláva... Dle servisního manuálu je kromě samotných čelistí ještě třeba odvzdušnit jakýsi "rozdělovač" který je schovaný vysoko nad předními koly. To jsem udělal... Nicméně pořád mám pocit že tam někde musí být ještě druhý rozdělovač... Nemáte někdo zkušenost?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Koníků není nikdy dost!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Piaggio MP3 500 LT
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Dnes, jak jsem jel do práce, tak jsem zjistil, že mi nefungjí blinkry a večer jsem zjistil, že i podsvícení displeje.
Po práci jsem zkontroloval pojistky co jsou u baterie a ty jsou dobré, tak nevím co se přihodilo.
Závada opravena
Dole u levé nohy je krytka a tam jsou další pojistky a hned ta první 7,5 A byla prdlá.
Po výměně za novou zase vše funguje, tak uvidíme.
Naposledy editováno 17.09.2015 00:02:22
Ciao Maior
Naposledy editováno 06.10.2015 09:06:29
1 reakcí na tento příspěvek Piaggio MP3 500 LT
Nechci kvůli tomu zakládat nové téma ve fóru a po pročtení diskuze to vypadá že by ste vědet mohli.
Předem moc díky za reakce.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
euro pojištění Piaggio MP3 500, Piaggio MP3 500 LT | MEPA | 16 | 13.3.2016 v 15:54 MEPA |