pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
3 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
strakon píše: assassin> Co kola z Buella, ty zlatý?
Zlaty chci... Jen buell nevim jak je na tom s vahou, nevim jestli tam neni komplikace se zastavbou... Minimalne ta brzda bude orisek....
RSV kol uz jsem predelaval dost...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jinak jsem se teda včera po roce odvážil vlízt na Jankovo Tele a jede to jak píchlá svině a ty brzdy... to je onanie
A prastil si mu s tim? Ja jak jsem na to sedl tak jsem s tim hned placnul
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Jinak jsem se teda včera po roce odvážil vlízt na Jankovo Tele a jede to jak píchlá svině a ty brzdy... to je onanie
Jakoze musis mackat 5 minut, nez se neco stane?
assassin píše: A prastil si mu s tim? Ja jak jsem na to sedl tak jsem s tim hned placnul
Naštěstí ne, byl jsem náležitě poučen před jízdou a tvým plácnutím takže jsem při otáčení měl vysunutou haxnu jak Rossi při tvrdém brždění1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: Jakoze musis mackat 5 minut, nez se neco stane?
Prdlajs, jakože originál bremba z RSV1000R Factory jsou proti těm AP Racing třmenům celkem čajíček a to taky ty bremba brzděj nádherně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Asi půjde na díly, páč po servisu za třicítku motor udělal bum bác a nějak nevím jestli budu mít sílu to znova opravovat...
Naposledy editováno 23.08.2015 18:33:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Zlaty chci... Jen buell nevim jak je na tom s vahou, nevim jestli tam neni komplikace se zastavbou... Minimalne ta brzda bude orisek....
RSV kol uz jsem predelaval dost...
a co tam dát z nějakýho novějšího japonce? Chtělo by to teda pohledat který jsou lehký.
Tady i s videem KTM 1290SuperDuke
Naposledy editováno 24.08.2015 12:24:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
"That is true but for most racing organizations and for most classes aftermarket wheels are illegal. Also most modern sportbike wheels are pretty light to begin with. Case in point 04-05 ZX10R stocks wheels weigh 9.3lbs front and 16.1 lbs rear. PVM Front Cast Aluminum Wheel is 10 lbs. front and 17.75 rear. Galespeed front wheel is 10.45 lbs. and rear 18 lbs even for forged aluminum. The Marchesini wheels I believe is 8.75 lbs. front and 15 lbs. rear for forged aluminum. So yes having lighter wheels can make a difference and unsprung weight is a big deal but be careful which wheels you buy because not all wheels are lighter. "
odkaz
Jestli je stejnej materiál, to znamená nejsou to karbonový nebo magneziový kola, myslím si že rozdíl je mizivej, pokud nějakej. Nehledě na to že si nejsem jistej jestli zrovna ta zmiňovaná kawa nemá kovaný