pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
A taky jedno plus - ty rsv kola uz jsem na TL daval a vim ze to tam pomerne bez problemu jde ... U jinych kol bych zas resil problemy. Treba Rak ma na TLR z hp4 a ty uz tam tak easy nejdou...
Naposledy editováno 24.08.2015 21:20:17
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Rogerer píše: Nechcete někdo levně raptora ? Někoho jsem musel kurevsky nasrat. Sotva vyřeším neustále chčijící vidli, objeví se polomrtvá baterka, neustálá diskotéka v podobě blikajícího FI a škubání ve středních otáčkách
Co je levne ? :)
dewwil píše: Rogerer> no taky pěkný... Tady pomůže jen šikovnej elektrikář... Kdyby náhodou tak chci ty držáky motoru Ale ty to opravíš, tohle chce chladnou hlavu a prodej tě za chvilku přejde...
Ještě že jsem přes elektriku machr nevím no, loni mi to dělalo to samé. Prostříknul jsem všechno kontakty a bylo to ok.
Kdyby si ze mě ta mašina aspoň nedělala prdel. Byl jsem se projet, asi 5x jsem ji zdechnul a vždycky po chvilce naskočilo FI. Pak přijedu dom, zase ji zdechnu, beru si do kapsy druhý klíč a drátek na vyblikání chyby. No udělal jsem asi dalších 30 km a jak na sviňu se nic nerozblikalo.
assassin> nic nebude, to je jen momentální vytočení. Já doufám, že se lekne prodeje a zas pojede
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
A k ty baterce - jestli ital pouzil TL elektriku a jeste ji treba dobastli ve svem duchu - tak bych zmeril dobijeni a pak cvicne natahl vystup z regulatoru primo na baterku, jestli je tam suzuki regler tak ten postupem casu jak ve svazku pribejvaj prechodaky blbne a tohle napojeni naprimo to docela vylepsi.
assassin píše: Rogerer: jasny, ja uz bych asi dalsi TL strep stejne nekoupil :) na tu FI je dobra finta, v tom stavu kdy to tam sviti zastavit, nechcipat motor, nechat to bezet a propojit - primotat si kus dratu k tomu konektoru abys to stihl nekde na ceste treba. Nic se nestane kdyz to udelas s bezicim motorem, nektery chyby ani jinak vyvolat nejdou, jak to vypnes zmizi...
A k ty baterce - jestli ital pouzil TL elektriku a jeste ji treba dobastli ve svem duchu - tak bych zmeril dobijeni a pak cvicne natahl vystup z regulatoru primo na baterku, jestli je tam suzuki regler tak ten postupem casu jak ve svazku pribejvaj prechodaky blbne a tohle napojeni naprimo to docela vylepsi.
Právě kvůli tomu jsem si doma bral druhý klíč a drátek, abych se dostal do podsedlovky a nemusel to chcípat. Ale jak kdyby to ta mrcha vycítila a už nezablikala. Jak nebudu mít příště klíč a drátek u sebe, vsadím se, že po 5ti minutách bliká
Zkusím, proměřím. Asi se mi zase projevuje ta italská část stroje
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
e: kecám, žádný marchesini, to budou obyč OZ...
Naposledy editováno 24.08.2015 22:25:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak jsem zjistil, že při prudších brzdách mi vibrovaly řidítka ač kotouče jsou jak nový, už jsem se je chystal vyměnit za jiný co se mi válej ve skříni, ale ještě jsem pokecal s Pepou a ten mi poradil prohodit levej za pravej. Tak jsem je shodil a bum ho, nějakej chytrák ty pružný podložky pod nýty prohnul do mezery mezi kotoučem a unašečem takže zamezil pohybu nýtů a kotouče měly omezenější pohyb do stran a proto ty vibrace. Tož jsem se zdravě nastal podložky srovnal, aby nýty chodily volně, navíc jsem je i stranově prohodil a už brzdím bez vibrací a ještě se mi zkrátil krok brzdový páčky jak je kotouč konečně plovoucí, nerozhazuje mi to tolik desky od sebe a hlavně vezmu za kolo a udělá sedm otáček, před tím jen jednu a půl...
Nějaká rada, jak rozhejbat kotouče bez sundavání kola z motorky? Mazat se to nemůže, ale nějakej čistič tam stříknout a pohejbat kleštěma ty tenký podložky? Mám pocit, že mi to přední kolo taky zbytečně přibržďuje, málo rozhazuje desky a otáčky to udělá tak dvě, tři. Díkes
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: Nějaká rada, jak rozhejbat kotouče bez sundavání kola z motorky? Mazat se to nemůže, ale nějakej čistič tam stříknout a pohejbat kleštěma ty tenký podložky? Mám pocit, že mi to přední kolo taky zbytečně přibržďuje, málo rozhazuje desky a otáčky to udělá tak dvě, tři. Díkes
čističem brzd a žádný kleště. Mně se líbí tohle video, to podstatný je od 2:30.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
kokonhead píše: oioi01> viz Jindřej, netším co to je za kola, kecal bych, jestli to nejsou kováky, tak cena nic moc...stejně musím počkat až to rozdělám...
e: kecám, žádný marchesini, to budou obyč OZ...
Tuším, že jedno bylo oz, druhý nějaký noname. Kováky to nejsou na 100%, vážil jsem je. Už si ty váhy ale nepamatuju.
Stev píše: čističem brzd a žádný kleště. Mně se líbí tohle video, to podstatný je od 2:30.
assassin píše: A taky jedno plus - ty rsv kola uz jsem na TL daval a vim ze to tam pomerne bez problemu jde ... U jinych kol bych zas resil problemy. Treba Rak ma na TLR z hp4 a ty uz tam tak easy nejdou...
Čéče easy na upravu moc nebyli, jelikož to ještě nikdo neřešil ale easy se na nich teď jezdí a nic neupadlo, takže vše OK Alespoň je nemá každej lojza Jinak zaboha nemůžu najít fotky když jsem je vážil ale co si jsem jistý tak oproti všem OZ kovanejch byla váha nižší těch mých PVM pro BMW HP4ku. Měl jsem tabulku racing kol a lehčí byli akorád karbonový od BST.
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
mimochodem nechce někdo PW3 z Falca? treba i "KáeNko"...hodim to do bazaru, ale kdyby náhodou
Naposledy editováno 25.08.2015 23:13:48
Hlavně to jde poznat i na designu těch kol. Kováky mají ostřejší hrany paprsků než ty obyčejné, z boku na ráfku je vyfrézováno forged.
Jelikož jsem měl oboje, tak jsem to zkoumal. A na kola je tu odborník mileek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Tak po upgradu spojky TLS tahá jak zběsilý Opět jsem vyndal poslední úzkou lamelu a talířovou pružinu a nahradil klasickou širokou lamelou Už neproklouzne, potvora Jinak rozhejbání a narovnání pružných podložek pod nýty na kotoučích pomohlo na 100%, už si můžu brzdit jak chci a vibrace jsou fuč Dneska jsem tomu po práci dal trochu ceres
taky si asi dneska v garáži sednu a budu čistit...
sem zvědavej jestli to pak v ruce poznám, když zakmásám...
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
2 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Stev píše: kdyby se někomu chtělo, tak zítra jedu na kralovice s assassinem, odjezd z pap oilu kolem 16:30
Tak já se předběžně hlásím! Ještě uvidím, jestli je pro mě zítřejší pracovní den zkousnutelný na motorce. Papoušek směr Kralovice je pro mě naprosto v pořádku, jen budete muset dělat častěji fyziologické přestávky, abych vás dohnal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Naposledy editováno 26.08.2015 13:32:40