Přátelé a kamarádi co mě znají ví, že jsem ho nedávno pořídil a to celkem za pár korun,...a že nevyržím s motorkou jen tak bez nějakého toho tunění .Když jsem ho pořídil tak levně (63 tis.), "ještě do něj nějakou korunu pustím", jsem si říkal.V prvé řadě opravdu nechápu, proč je to FMX v origo tak utažený. Investoval jsem do laďáků od Sharonu (10 000,- i s půlkou svodů+tlumivky), DynoJet Stage 2 (1500,-), KN filtr,...který jsem měl z předešlé motorky SLR 650, a motorka jede jak píchlá svině. Jde krásně za plynem,...plyn reaguje okamžitě a krásně se zberchává z nízkých otáček bez cukání a jde i ochotně vytočit.Teď je na ní radost svezení!Včera jsem zkusil na chvíli maximálku a dala k mé spokojenosti 160 km/H, což je paráda. Na svou FMX jsem ale přidal plexi (nad 130 už je to bez plexi dost hustý) a o zub větší kolečko.Tím, jak výkon celkem znatelně narost, o zub větší kolečko není vůbec problém,...motorka je krásně svižná a 1-2-3 slušně potahá ručičky.Jak jsem psal, to "zavření" z výroby nechápu, páč to myslím dost lidí od této motorky odrazuje. Jak spousta lidí ví,...je to osvětčený motor z XL, XR, Dominátor, SLR, FX,...jen u toho FMX je nejzavřenější. Ale po těchto uprávavách a seřízení-bohatosti směsi, motor teprve ukazuje co v něm je.Sice je to trochu pakec, najít ten správný poměr odporu výfuku-s tlumivkama k poměru více variantám otevřeného sání a ještě pak poladit bohatost směsi, aby motor opravdu šel a reagoval jak má.Ale výsledek,...když je dobře nastaveno a seštelováno opravdu stojí za to!U toho Dynojetu, laďáků a otevření filtru to není o jednom univerzálním nastavení jak je v návodu,..proto moc nechápu, jak to dělají, když si to dá někdo do servisu-namonotvat DynoJet.Páč to chce trochu trpělivosti to správně naladit,...a na to určitě v servise prděj. Musí to být dobře ošéfováno,..ten poměr vzduchu a trysek, laďáků,...atd, jinak je to k prdu.Včera jsem si dal menší výlet tak 300 kilásků a jsem z té motorky teď vyloženě nadšenej. Teď teprve je to nádherný svezení.S DynoJetem, Laďákama s tlumivkama, o zub větším kolečkem a "spešl" molitan.filtrem jsem naměřil spotřebu 90-120 lehčí jízdou 4,7 litru.S rozjezdama plnej a po rovinkách 120-140,...a to jsem jí fakt držel pod krkem, spotřeba vyšla na 5,8 litru na sto. Přidám nějakou z posledních foto pro inspiraci pro FMX-áky.
Naposledy editováno 28.12.2012 11:52:21
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
peteRR9 píše: pěkné úpravy a dost zajímavý graf!
pokročil někdo s něčím v zimě? já už snad budu mít nataženou elektřinu v garáži a pak to započne...
...já sem pokročil. Od loňska, kdy jsem moc nenajizdil a chtěl jsem FMX-ko prodat, jsem si to rozmyslel a neprodám ho. Peníze nepotřebuju a jinou motorku nechci. Jeden z pádných důvodů proč si FMX-ko nechat byl ten,...že jak skoro celej loňskej rok stálo,...na podzim jsem na to ani nešáh, nevyndal baterku,...ani jsem nezastavil benzín,...no a minulej víkend jak bylo hezky, jsem ho už docela zaprášený vytáhl před barák, zmačknul startér-motor se chviličku tak 5x-6x převali a hned motorka bublala. Ať mi někdo říéká, že po delší době FMX nechytá.
Naposledy editováno 13.03.2015 20:07:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
peteRR9 píše: tak to bychom měli, teď ještě broušení, pískování, lakování
...tys šikula.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
ondraraz píše: Co máte nazuto za pneu? Po 5000km mi končí zadní michelin pilot power. Klidně bych ji vzal znovu, byla za dobré prachy a držela jak přibitá, ale zdá se že ji přestali vyrábět.. Nějaké tipy?
Ja stale jezdim Dunlop Sportmax Mutant a po 5000km na pokutu jak delana. Porizovaci cena silena 3-3,5tis Budu taky prechazet na jine pneu jen sem se jeste nerozhodl na jake Budu resit pristi rok, letos mi to vydrzi.
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1) Začala téct přední vidlice. Rozdělal jsem to, vyměnil gufero a prachovku, nalil nový olej, no a zase to teče. Jsem si docela jistý že při montáži gufera jsem ho nepoškodil, měl jsem na to dokonce i půjčený "seal bullet" (nevím jak to česky popsat). Nějaká rada než to znova rozdělám? Někdo radil přejet vidlici jemným šmirglem, ale do toho se mi teda moc nechce..
2) Máte nějaký fígl jak dostat na své místo přírubu mezi karbanátek a airbox? Je to jak ježek v kleci..
Dík..
ondraraz píše: Co máte nazuto za pneu? Po 5000km mi končí zadní michelin pilot power. Klidně bych ji vzal znovu, byla za dobré prachy a držela jak přibitá, ale zdá se že ji přestali vyrábět.. Nějaké tipy?
Ja mam Mitas sportforce+ a po 5 tis mirne opotrebovana, sjizdi se docela pomalu a kdyz se zahreje tak drzi pekne
ondraraz píše:
2) Máte nějaký fígl jak dostat na své místo přírubu mezi karbanátek a airbox? Je to jak ježek v kleci..
Dík..
Nemam s tim taky vzdycky bojuju jak vzteklej pes
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
EDIT:
Neco nahodim do placu, jen nechapu co v tom ma kdyz pise ze origo pastorek
Naposledy editováno 18.03.2016 23:11:31
Naposledy editováno 05.04.2016 21:06:52
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Simír200 píše: Zdravím koupil jsem FMX 650 a když jsem koukal na nějaký videa na netu tak se mi to hrozně líbilo. Ale ted jsem trochu zklamán, potřeboval bych nějakou radu jak to mám aspon trochu vylepšit v normálních možnostech. Také bych potřboval vědět kde se seřizuje bohatost a tak. Když vyndám svíčku tak je bílá místo cihlově červená. A ještě jedna věc do půl plynu je to takové mrtvé a až pak to začne brát a má to takový zvuk jako by to nemělo vzduchový filtr ale karbes je přidělaný správně k airboxu.Jo a vše mám origo najeto 12 a kousek tak že nepopsaná knížka. Díky za rady a tipy.
Bohatost smesi je uplne dole na karbecu za plovakovou komorou mezi karbecem a hlavou motoru, takovej mosaznej sroubek uprostred karburatoru, jestli je svicka mirne bila a mistama cihlova tak si myslim ze smes je dobra, mas ladaky nebo ne ? Co spotreba ?
Placenta píše:
V neděli jsem namontoval chrániče páček a plexi - sice to není moc krásné ale protože jsem postarší pán
účel je pro mě důležitější
Praci ti pochvalim ale nejak nejsem zastancem plexi na motarda ale beru v uvahu ze si postarsi clovek
Naposledy editováno 17.04.2016 22:46:49
1 reakcí na tento příspěvek Vlákno o FMX 650-tuning a otevření výkonu!
Jinak pro ostatni koupil jsem origo voditko na ventil a cekal jsem vymena kus za kus a ani omylem, bud sem chytnul do ruky nejakej blbej kus nebo nevim, ale do novyho voditka nenasadim ani jeden z ventilu, takze uz druhy odpoledne po praci lapuju a pilnikuju jak blazen az me to prestava bavit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
měření oleje Honda FMX 650 | Joumi | 10 | 24.7.2024 v 13:26 combust |
Motard - šířka zadního ráfku Honda NX 650 Dominator, Honda FMX 650 | kovosrotmorava | 13 | 3.7.2023 v 16:20 Ghost-CBR1000rr |
Přepínač tlumený/dálkový Honda FMX 650 | honzaxrdakar | 22 | 14.12.2022 v 20:47 350_634 |
Vypadený kluzák tlumiče při výměně ... Honda FMX 650 | Pejvlh | 25 | 25.7.2022 v 18:42 docent |
FMX 2006 25kW Honda FMX 650 | Stenly9001 | 1 | 16.9.2021 v 21:12 milonovo |