Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Co to má být? RG (V) 500 měl 2 kliky a sání do kliky z boku - 2 karby s každé strany motoru...nebo že by nějaký model, co neznám...
TZR 500 a 750 byly řadové 4V - všechny 4 karby s klapkami vzadu, výfuky dopředu....
Joo, tááák, oni jsou to dva motory z RG 250 smontované dohromady....
2stroke> vše co sem dávám nejsou série, ale stavby. Osobně bych rád viděl tu motorku jet. Podle zkušenstí, které mám, bude konstruktér mít problém s tuhostí karterů. Pokud není tuhý karter, praská kliková hřídel. Mám osobní zkušenosti............
2stroke> těch úskalí je více, ale na druhou stranu to staví vždy zkušení lidé, kteří mají za sebou již nějakou stavbu a jsou majitelé firem- motoservisů, či strojaří s vybavením.