1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
fockewulf píše: Ty jsi docela solidně upadl na hlavu, co? Já už se ani nedivím, že se s tebou u Hamouze nikdo nechtěl bavit, protože jestli jsi mu tam tlačil do hlavy tyhle kraviny, tak buď rád, že tě nevyhodili vitrínou
jeden o voze - druhý o koze... to fakt nekomentuju...
prochi20 píše: Tak projet se v klidu můžeš i na motorce se spojkovou páčkou. Přítomnost tě v ničem neomezuje, naproti tomu absence skoro ve všem. Samozřejmě i ty druhé toleruji. A to že o někom řeknu že je lama=má snížené schopnosti pro ovládání motorového vozidla, tak to podle mě není urážka. Otázkou je, jestli potřebujeme na silnicích ještě více motocyklů se snazším ovládáním a potažmo tak s řidičem méně vyježděným. Já za sebe říkám NE
tak tomu rozumím - to má i hlavu a patu . Je to pravda - klasické řazení neomezuje - a dá se to postupně naučit - stejně jako řazení v autě...
Nicméně s ohledem na množství skútrů co se chrlí se obávám, že "dvoukolek" bude přibývat - minimálně ve městech... Koneckonců - proto ten zákon o 125 skútrech udělali, aby se do měst nehrnuli auta, ale aby tam, když už jezdí po svých, jezdili lidé na něčem menší. Bohužel udělali A a zapomněli B - např. zákonem umožnit parkování na chodníku... a i proto, že se a) otepluje v létě a teploty se asi budou posouvat nahoru a jaro - podzim bude teplejší, budou lidé koukat i po jiné dopravě než auto (dopravě - ne zábavě) a b) výrobci motocyklů na to reagují a vyvíjejí automaty. Jak někdo podotkl, je otázka, zda to je módní trend nebo zda to je cesta pro budoucnost (neřeším jestli dobrá nebo špatná). Nicméně možná se to rozdělí, stejně jako auta - zábava a odreagování bude s manuálním řazením, doprava a přesun z A do B skončí u skútrů a automatů. Možná blbá vize, ale podle toho jak to postupuje myslím, že není tak nesprávná...
P.S. Lamu beru - v autě umím řadit, myslím, víc než dobře - na motorce jsem začátečník... co jsem?
1 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
Asi to je dobou... ti co jezdí dýl, tak mají ke klasice určitej vztah... ti co jezdí chvíli, nebo zatím vůbec hledají, jak si to ulehčit... Podle mě je lepší manuál a vícedenní kurzy jízdy, než nějaká věc, kde jen otáčíš kolečkem a je to taková nuda, že u toho usínáš
4 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
prochi20 píše: Nahnat lidi z aut na skůtry se asi jen tak nepodaří. Tady to není jak třeba v Itálii. Alespoň já si v Praze žádného velkého nárůstu nevšiml. Ale to že lamu posadím na skůtr s rychlostí atakující stovku aniž ta by měla jakékoliv zkušenosti s motorkou, mi nepřijde nikterak rozumné.
tak to ja teda zvyseny pocet skutru registruju ... ale jako v Italii to rozhodne nikdy nebude
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Harry007 píše: Taková prognóza do budoucnosti Skůtr do města - fajn.... automat do města? Vysoká tězká motorka typu NC? - blbost... a pokud by automat byl až tam moc "správným směrem" tak v GP už to dávno montujou Ono to tak nějak postupně přechází z těch speciálů do sériové tvorby... třeba ta elektronika do brzd, že když brzdíš předkem, brzdí i zadek automaticky...
Asi to je dobou... ti co jezdí dýl, tak mají ke klasice určitej vztah... ti co jezdí chvíli, nebo zatím vůbec hledají, jak si to ulehčit... Podle mě je lepší manuál a vícedenní kurzy jízdy, než nějaká věc, kde jen otáčíš kolečkem a je to taková nuda, že u toho usínáš
souhlasím... ale je hodně věcí, které se zkusí - a pak se zase od nich upouští - například právě od toho přibržďování u motorek Honda upouští.
Je to dobou... lidé hledají nové a nové... před X lety byli všichni "golfisté" - pak "cyklisté", "jezdci na koních", teď jsou všichni "jachtaři" (stačí se dívat na samolepky na autech ) - co bude za 5, 10 let... kdo ví - třeba všichni budou "motorkáři" - to by asi mnozí fakt nerozdýchali...
S manuálem a kurzem rozhodně souhlasím - i já ho rozhodně chci absolvovat, jako jsem před mnoha lety absolvoval "školu smyků" a tu bych fakt asi doporučil jako povinné ukončení autoškoly. Stejně jako motokurz po získání Ačka..
prochi20 píše: Nahnat lidi z aut na skůtry se asi jen tak nepodaří. Tady to není jak třeba v Itálii. Alespoň já si v Praze žádného velkého nárůstu nevšiml. Ale to že lamu posadím na skůtr s rychlostí atakující stovku aniž ta by měla jakékoliv zkušenosti s motorkou, mi nepřijde nikterak rozumné.
No vidíš - a přesně to jsem udělal já... A od dubna jsem najel 6000 km a na skútru ani škrábanec... možná jde také o "vztah ke dvěma kolům" - osobně si myslím, že nejlepší je začít na kole (dvě kolaa rovnováha) - pak skútr (přehled a jízda) a pak motorka (řazení, a vylepšování vlastní jizdy)... Ale to je můj názor...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
prochi20 píše: Nahnat lidi z aut na skůtry se asi jen tak nepodaří. Tady to není jak třeba v Itálii. Alespoň já si v Praze žádného velkého nárůstu nevšiml. Ale to že lamu posadím na skůtr s rychlostí atakující stovku aniž ta by měla jakékoliv zkušenosti s motorkou, mi nepřijde nikterak rozumné.
tohle se ti asi líbit nebude...
http://www.ceskatele...otorek-v-praze-roste
ten nárůst je fakt znatelný...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: souhlasím... ale je hodně věcí, které se zkusí - a pak se zase od nich upouští - například právě od toho přibržďování u motorek Honda upouští.
a k tomuto tvrzeni te vede prosimte co?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: momentálně na skútru - je to i v profilu, - dodělávám "full A"
tvl ..podlte toho jak tady pises by clovek rek' ze natom jezdis odmala
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Veverčák píše: a k tomuto tvrzeni te vede prosimte co?
V tomhle má pravdu. Do pseudomotorky se dřív montovalo Dual CBS a převrtaná verze už ho nemá. A samozřejmě tohle není jen záležitost Hrndy. BMW například u jednoho modelu upouští od teleleveru a osazuje konvenční USD.
EDIT: zaměnil jsem para za tele
Naposledy editováno 26.08.2015 13:27:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Veverčák píše: a k tomuto tvrzeni te vede prosimte co?
Oficiální recenze...
Crossrunner 2015 - "Je zajímavé, že Honda opustila kombinovaný brzdový systém."
Honda NC 750 X a 750S - tady jsem nenašel text, ale na rozdíl od 700 to tam také není..
nechce se mi hledat dál - ale u některých modelů od toho upouští a nechává brzdit každou brzdu samostatně - pro plnou kontrolu jezdcem. Tak jsem to někde četl. A má to částečně i logiku - bylo dost lidí - i zde na foru, kterým tento systém nevyhovoval...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
gugo píše: tvl ..podlte toho jak tady pises by clovek rek' ze natom jezdis odmala
Připadá ti divné, že se někdo zajímá alespoň teoreticky, protože mu zdravotní důvody nedovolovali dlouhou dobu zajímat se i prakticky???
Pokud tam píšu faktické - ne pocitové - nesmysly, rád se nechám poučit - to myslím bez ironie...
Teď už mohu i prakticky, tak se uvidí. Až mi upraví tu malou kartičku s názvem Oprávnění k řízení motorových vozidel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Dráťa píše: V tomhle má pravdu. Do pseudomotorky se dřív montovalo Dual CBS a převrtaná verze už ho nemá. A samozřejmě tohle není jen záležitost Hrndy. BMW například u jednoho modelu upouští od teleleveru a osazuje konvenční USD.
EDIT: zaměnil jsem para za tele
Je nové R1200R a NineT mají už klasiku. Jinak co jsem četl, tak R1150R měla ten systém společných brzd a že když si nenechal doběhnout diagnostiku a během ni zmáčkl brzdu, tak se prý špatně nastavil a nebrzdilo to vůbec
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Zajimavy je, ze trpis tim stejnym cim trpej ti 17ti lety kluci, ale to bude mozna povahova vlastnost.
Sry ale najezdi 50tkm , prezij to a pak prijd teoretizovat. MOzna ze az to tak bude, tak nebudes mit tak dlouhe prispevky a nebudes pusobit tak jak pusobis.
Preju ti aby si to zahodil co nejdrive, bez nasledku a doslo ti o cem to je.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
gugo píše: art007> z toho co si tady naplkal by clovek mel pocit ze kdyz tady o necem pises tak o tom alepson neco vis. A ty mas najezdino 6tkm na skutru a autoskolu.
Zajimavy je, ze trpis tim stejnym cim trpej ti 17ti lety kluci, ale to bude mozna povahova vlastnost.
Sry ale najezdi 50tkm , prezij to a pak prijd teoretizovat. MOzna ze az to tak bude, tak nebudes mit tak dlouhe prispevky a nebudes pusobit tak jak pusobis.
Preju ti aby si to zahodil co nejdrive, bez nasledku a doslo ti o cem to je.
Ok - beru tě za slovo... za 50 000 km jsem tu... (snad na to nezapomenu - ale to se asi nedá... )
P.S. jen jsem netušil, že aby tady někdo diskutoval o teorii a technice, musí mít najeto 50 000 km
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: Oficiální recenze...
Crossrunner 2015 - "Je zajímavé, že Honda opustila kombinovaný brzdový systém."
Honda NC 750 X a 750S - tady jsem nenašel text, ale na rozdíl od 700 to tam také není..
nechce se mi hledat dál - ale u některých modelů od toho upouští a nechává brzdit každou brzdu samostatně - pro plnou kontrolu jezdcem. Tak jsem to někde četl. A má to částečně i logiku - bylo dost lidí - i zde na foru, kterým tento systém nevyhovoval...
no posledniho crosrunnera jsem v ruce nemel, pravda, ale jinak mam pocit, ze to porad davaj skoro vsude .. NC odmitam resit, tenhle pseudostroj mi do zivota nesmi, pokud se od zakladu nezmeni
Naposledy editováno 26.08.2015 14:20:21
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Stev píše: Veverčák> nová vfr800 to snad už nemá
tak vzhledem k tomu, jak k sobe maji blizko vfr800 a crossrunner, tak pokud to nma jeden, nebude to asi mit ani druhy ...
jinak nerikam, ze to tak nemuze byt, ale nejaky masivni ustup jsem zatim nepozoroval. A podle mne by to byla i skoda, v urcitem segmentu motorek je to vyborna vec, sam jsem za dual celkem rad ..
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
art007 píše: Ok - beru tě za slovo... za 50 000 km jsem tu... (snad na to nezapomenu - ale to se asi nedá... )
P.S. jen jsem netušil, že aby tady někdo diskutoval o teorii a technice, musí mít najeto 50 000 km
Ale jo, diskutovat můžeš. Ale je to jak když panic diskutuje o sexu... - páč fšechno už viděl v péčku a tak tomu přece rozumí, ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
sered píše: Kdyz mam auto jako plechovej kabat na cestu do prace nebo na dovolenou - co by nemelo automat. U motorky je troslu jina situace. Bud ji potrebuju misto toho plachovyho kabatu na rychlejsi prepravu po ucpanym velkomeste - tam ma automat smysl ALE U SKUTRA, ktery mi poskytne aspon zakladni ochranu pred neprizni pocasi a muzu jen kroutit plynem a brzdit. V tomhle pripade maji smysl i nejruznejsi kurvitka typu elektronickejch pomocniku ABS pocinaje. NEBO mam motorku pro radost. V takovym pripade si s chuti radim, davam mezyplyny a uziju si treba i powerslide na zadnim kole. A to vsechno nejlip v karburatorovy verzi bez jakykoli alektroniky a berlicek.
Ted je jen otazka CO autor prispevku od motorky ceka!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
Stev píše: Veverčák> co jsem se kouknul tak se zdá že to má v podstatě vfr1200, goldwing, a st1300, možná ještě nějakej chopper.
coz jsou presne motorky, kde bych to cekal .. velke, tezke, cestovni ...
plus se to davalo celkem ve velkem na skutry
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Přehrání řídící jednotky Honda VFR 1200X Crosstourer | Beďa43 | 24 | 28.9.2024 v 22:36 Kohlstein |
Honda NC 750 X snizeni [1, 2] Honda NC 750X | oggycek | 35 | 2.9.2024 v 15:10 MMARTINK |
Bosna, červen, hlavně asfalt + obča... Honda NC 750X | Lacer | 20 | 17.7.2024 v 19:28 Frantadobrota |
Neměl by nějaký pár kolem ,,50'' zá... Honda NC 750X | stafler | 0 | 5.7.2024 v 22:25 stafler |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 18 | 25.6.2024 v 11:38 H123 |