raceczech_listopad




paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 10:29 | Nahoru | #3781

spajazacatecnik píše: Skresa> tohle nechci ukrást! Budeme ze Žmulinem krást chodcum kabelky!



V Pařížský...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 10:45 | Nahoru | #3782
zmulin> voe v Pařížský to bude už obsazeny! Tam to maj v rajónu Albánci.
Hele kluci, víte že se na tom nemusí řadit a místo spojky to má brzdu?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 10:52 | Nahoru | #3783
Skresa> Souhlas se vším, co píšeš. Vidíme to stejně...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 10:58 | Nahoru | #3784
drippera> takhle se mi líbíš...

Naposledy editováno 02.09.2015 10:59:04

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 10:59 | Nahoru | #3785

Petta píše: Jinak můj názor na SD 1290 je trochu odlišný. Po těch letech na velkým motárdech mi to celkem vyhovovalo, tedy vím, jak na tom jezdit. Ten, kdo drtí naháče, tak to uvidí, jako měkkou vysokou nestabilní kozu. Pro mě posed super, podvozek měkčí, na okruh to není, chtělo by to přitvrdit, ale kdo chce vyloženě drtit časy, tak asi cartridge a péro vyšších řad.
Všichni Duci jsou motard-naked, takže se prostě drželi tradice. Je to velká motorka s velkým místem pro řidiče s obrovským výkonem. Je cítit jak elektronika vše drží na uzdě, ale povypínat vše, tak to bude zlý a nevěřím, že to nepůjde kdekoli na záda.
Já bych si ji klidně koupil, kdyby nebyla tak drahá. Pro mě celkem ideální motorka..



Jo, přesně tak. každý máme hold trošku jiné požadavky. Mě po Banditech a SV-čkách učarovalo první Tuono (V2) byl to tehdá opravdu vyslečený čistokrevný superbike bez kapot, a pořád asi je a jediný bajk, který ho dokázal trumfnout v emocích a zábavnosti, byl velký SF. Všechno ostatní, co mi prošlo rukama a prdelí bylo sice v něčem fájn, ale jinak to vlastně stálo za starou bačkoru. Bylo to buď moc slabé, moc měkké, moc vysoké, moc těžké či elektronikou dojebané a nebo moc vzpřímené...

Hold, lepší už to nebude...

Takže buď V4R FACTORY, MV1090RR a nebo SF1098S forever...

Jináč už fakt nevím...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:00 | Nahoru | #3786

t_freedom píše: drippera> takhle se mi líbíš...



Vážně...???

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:01 | Nahoru | #3787

spajazacatecnik píše: Skresa> tohle nechci ukrást! Budeme ze Žmulinem krást chodcum kabelky!



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:02 | Nahoru | #3788

JA-NE píše:

Kto by potreboval, moze si kupit



A cena?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:04 | Nahoru | #3789
drippera> jo...takhle to jde

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:15 | Nahoru | #3790
drippera> Bohužel se bojím že pokud nemáš rád elektroniku která ti do toho tak nějak kecá tak zbývá jen ten SF. Ale zase na druhou stranu pokud vím tak u V4ky to jde všechno vypnout a u MV zřejmě taky. Ale zase např. do Brna ta elektronika bude dost fajn, protože to bude eliminovat dost chyb. I když jezdíme sebe líp tak bych řekl že prostě tě ta elektronika zrychlí. Netuším jak jede Brutale (určitě brutálně ), protože jsem ji vlastně na živo ani neviděl. Ale asi bych stejně zkusil to Tuono. SF jsi už měl a zkusil bych něco nového .

Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:17 | Nahoru | #3791
Tenhle chlápek pořádnej výkon využije

instagram.com/p/6yKxT3SLvt/

Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:27 | Nahoru | #3792
Já bych teda žádný dilema neměl, u mě je černej Streetfighter jasná volba, nic jinýho bych nechtěl, jsem komínovej jezdec, tak jako vyplavovák adrenalinu by se mi to pasovalo





Naposledy editováno 02.09.2015 11:32:25

Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:28 | Nahoru | #3793
Já si myslim,že pokud se někomu líbí furt se mrdat po jedný,max dvou oblíbených silnicích okolo baráku a maj tam dobrej asfalt,tak ať si kúpí SF,nebo starýho Tuňáka.Jinak na sportovní jezdění normálních 250-400km tras po různejch silnicích a občas uplně neznámejch je určitě lepší novej SD,M1200 atd.Nehledě na to,že na nich budu i rychlejší,páč nebudu vybrnkanej...
Na lovení časů na okruhu bych asi místo tunění podvozku u SD koupil radši nějakou zmrzlinu,có

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:28 | Nahoru | #3794

drippera píše: Jo, přesně tak. každý máme hold trošku jiné požadavky. Mě po Banditech a SV-čkách učarovalo první Tuono (V2) byl to tehdá opravdu vyslečený čistokrevný superbike bez kapot, a pořád asi je a jediný bajk, který ho dokázal trumfnout v emocích a zábavnosti, byl velký SF. Všechno ostatní, co mi prošlo rukama a prdelí bylo sice v něčem fájn, ale jinak to vlastně stálo za starou bačkoru. Bylo to buď moc slabé, moc měkké, moc vysoké, moc těžké či elektronikou dojebané a nebo moc vzpřímené...

Hold, lepší už to nebude...

Takže buď V4R FACTORY, MV1090RR a nebo SF1098S forever...

Jináč už fakt nevím...



Záleží, co člověk chce, potřebuje..

Pokud superbike bez kapot, tak tam by něco bylo a jde jen o výkon a podvozek..

Ale pokud to má být trochu univerzál, tak mimo SD asi nic jiného není, pokud chceš jet dál nebo ve dvou.

Já bych potřeboval středně výkonnou motorku s možností pro dva, se kterou můžu vyrazit na okruh 2x do roka.

Myslel jsem, že mi to nabídne Brutale, ale je to spíš zase superbike s malinko přívětivější pozicí řidiče..

Zítra se dozvím, jestli to budu moct vyměnit za Stradale, tak uvidíme, až ji uvidím a pak se ještě rozhodnout, ano či ne?

Jo a na jaře bude nová velká Brutale, nová F4, bude to fungl nový F4 motor, ale nevím, jestli pro Brutale navýší objem? Ale jestli v F4 bude mít hodně přes 200 koní, tak by ani nemuseli..

Naposledy editováno 02.09.2015 11:32:05

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:36 | Nahoru | #3795
spajazacatecnik> Musíme bejt děsně rychlý,aby si nás nevšimli...

Jasný a vzhledem k absenci řazení a přirozenějšímu brzdění budeš jezdit po městě za chvilku jako kokot.Já měl Scarabeo 150 s vostrym variátorem a Bitubem vzadu a radši sem ho prodal,páč sem už začal ignorovat uplně auta a jezdil jako takovej dement,že sem se už pak bál,že se musim zákonitě vysekat a zlomim si třeba nohu přinejlepším...
Navíc sem na tom jezdil i 200m přez náměstí na kafe,tak šly kila kapánek rychlejch nahoru,čímž tě nechci stresovat.Teď máš koní dost i pro dva...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:44 | Nahoru | #3796
Petta> Stradale jo? Já myslel že Rivale.. To už je ale takovej spíš cesťák ne? Stárneš?

Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:44 | Nahoru | #3797
Frenky, držím ti palce s tím GT. Taky jsem slyšel kecy typu, že je to motka jak pro německé páprdy apod. Nedej na to, není to pravda. Je to ještě stará poctivá Dukna s motorem 1000DS, na které se krásně a i klidně svižně svezeš. A že vypadá jak jawa s nápisem DUCATI?O to přeci de ne?





Naposledy editováno 02.09.2015 11:49:08

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 11:58 | Nahoru | #3798

z.a.j.o.c.h píše: A cena?



Cenu som nezistoval... radsej

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:00 | Nahoru | #3799

Skresa píše: Petta> Stradale jo? Já myslel že Rivale.. To už je ale takovej spíš cesťák ne? Stárneš?



Tak je tam rozdíl 10 koní, to ani nepoznám, jen ubrali otáčky a už to neletí 245, ale "215", což na okresky úplně stačí..
Sundám kufry a plexi, koupím sportovní sedlo a mám z ní Rivale prakticky..

No, uvidíme, uvidíme. Rozhodnutej nejsem..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:22 | Nahoru | #3800
Petta> A proč ne Rivale? Skrz občasné cestování?

Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:30 | Nahoru | #3801
V tuhle chvíli mám možnost zatím jen Stradale z jiného zdroje. Ofiko prodejce se zatím neozval, ten Rivale má, vlastně obě verze.
Jojo, občasný výlet ve dvou by se právě hodil, proto o ní uvažuju.. Ještě větší nádrž a asi ještě pohodlnější stupačky a vyšší řidítka..

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:43 | Nahoru | #3802
GT 1000 je technicky stejná jako Sport 1000, krom suchý spojky. Motor stejnej jako v MTS, Monsteru a Supersportu SS, lehce přes 90 koní, rám vychází z litrovýho SS a je stejnej jako Sport 1000 tudíž pořádně tuhej, přední vidle stejná jako S2R 800, takže technicky spíš průměr - na Ducati, třeba s Triumphem o několik levelů výš a tudíž nesrovnatelný, zadek trochu měkčí než na Sport monoposto, ale hodně podobný jako Sport 1000 biposto, zadní kyvná nádherná trubkovina i když už ne tak kroucená jako na monoposto. Brzdy jen dvoupístky, ale slušně účinný a na svižnou jízdu stačej. Jízdně hodně podobný jako Monster 1000. Jinak řečeno na GT 1000 žádnej trochu slušnej pilot outsider nebude.... Vzhled vychází z GT 750 z roku 1972, prostě retro klasika a jestli se to někomu nelíbí, tak je motocyklovej barbar ... a že to někomu připomíná Jawu?...asi proto, že Jawa design napodobila...dnes neumí ani pěknej design zkopírovat a bohužel vytváří prapodivný vesmírný vozidla...

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:45 | Nahoru | #3803
Chlapi, někdo jste mi na severu říkal, že Maďaři dělají ten držák zadního světla, ale už nevím kdo. Máte na to někdo nějakej odkaz?

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:48 | Nahoru | #3804
VikousS4> já jsem motocyklový barbar a nestydím se za to. jsem na to i pysnej . Já mám i kvůli mé práci rád hightech s hodně cudlikama a grafickejma ficurama na displeji.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:49 | Nahoru | #3805
VikousS4> nejsem si jistej že bez nápisu ducati na nádrži by pro vás byl GT1000 takovej krasavec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:55 | Nahoru | #3806
Stev> Tak v tom máš samozřejmě naprostou pravdu !

(reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:57 | Nahoru | #3807

spajazacatecnik píše: VikousS4> já jsem motocyklový barbar a nestydím se za to. jsem na to i pysnej . Já mám i kvůli mé práci rád hightech s hodně cudlikama a grafickejma ficurama na displeji.



Máte to stejně hozený s Tifáčem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 12:58 | Nahoru | #3808
Frennky> tak tuhle si taky nekupuj. 916 + 300 skůtr a vyřešeno

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 13:07 | Nahoru | #3809
Tak včerejší Brno. Dnes chcalo a to už se na pucenem s tri roky staryma pukama bojím. Ale pristi rok do toho du.








2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

2.9.2015 v 13:12 | Nahoru | #3810

Stev píše: Frennky> tak tuhle si taky nekupuj. 916 + 300 skůtr a vyřešeno



Zrovna dnes se tam jedna za hezký peníz taky objevila http://www.moto.it/...osto-1994-98/6129870

...a k tomu



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist