kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Skresa> tohle nechci ukrást! Budeme ze Žmulinem krást chodcum kabelky!
V Pařížský...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hele kluci, víte že se na tom nemusí řadit a místo spojky to má brzdu?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.09.2015 10:59:04
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Jinak můj názor na SD 1290 je trochu odlišný. Po těch letech na velkým motárdech mi to celkem vyhovovalo, tedy vím, jak na tom jezdit. Ten, kdo drtí naháče, tak to uvidí, jako měkkou vysokou nestabilní kozu. Pro mě posed super, podvozek měkčí, na okruh to není, chtělo by to přitvrdit, ale kdo chce vyloženě drtit časy, tak asi cartridge a péro vyšších řad.
Všichni Duci jsou motard-naked, takže se prostě drželi tradice. Je to velká motorka s velkým místem pro řidiče s obrovským výkonem. Je cítit jak elektronika vše drží na uzdě, ale povypínat vše, tak to bude zlý a nevěřím, že to nepůjde kdekoli na záda.
Já bych si ji klidně koupil, kdyby nebyla tak drahá. Pro mě celkem ideální motorka..
Jo, přesně tak. každý máme hold trošku jiné požadavky. Mě po Banditech a SV-čkách učarovalo první Tuono (V2) byl to tehdá opravdu vyslečený čistokrevný superbike bez kapot, a pořád asi je a jediný bajk, který ho dokázal trumfnout v emocích a zábavnosti, byl velký SF. Všechno ostatní, co mi prošlo rukama a prdelí bylo sice v něčem fájn, ale jinak to vlastně stálo za starou bačkoru. Bylo to buď moc slabé, moc měkké, moc vysoké, moc těžké či elektronikou dojebané a nebo moc vzpřímené...
Hold, lepší už to nebude...
Takže buď V4R FACTORY, MV1090RR a nebo SF1098S forever...
Jináč už fakt nevím...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: drippera> takhle se mi líbíš...
Vážně...???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JA-NE píše:
Kto by potreboval, moze si kupit
A cena?
Na lovení časů na okruhu bych asi místo tunění podvozku u SD koupil radši nějakou zmrzlinu,có
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Jo, přesně tak. každý máme hold trošku jiné požadavky. Mě po Banditech a SV-čkách učarovalo první Tuono (V2) byl to tehdá opravdu vyslečený čistokrevný superbike bez kapot, a pořád asi je a jediný bajk, který ho dokázal trumfnout v emocích a zábavnosti, byl velký SF. Všechno ostatní, co mi prošlo rukama a prdelí bylo sice v něčem fájn, ale jinak to vlastně stálo za starou bačkoru. Bylo to buď moc slabé, moc měkké, moc vysoké, moc těžké či elektronikou dojebané a nebo moc vzpřímené...
Hold, lepší už to nebude...
Takže buď V4R FACTORY, MV1090RR a nebo SF1098S forever...
Jináč už fakt nevím...
Záleží, co člověk chce, potřebuje..
Pokud superbike bez kapot, tak tam by něco bylo a jde jen o výkon a podvozek..
Ale pokud to má být trochu univerzál, tak mimo SD asi nic jiného není, pokud chceš jet dál nebo ve dvou.
Já bych potřeboval středně výkonnou motorku s možností pro dva, se kterou můžu vyrazit na okruh 2x do roka.
Myslel jsem, že mi to nabídne Brutale, ale je to spíš zase superbike s malinko přívětivější pozicí řidiče..
Zítra se dozvím, jestli to budu moct vyměnit za Stradale, tak uvidíme, až ji uvidím a pak se ještě rozhodnout, ano či ne?
Jo a na jaře bude nová velká Brutale, nová F4, bude to fungl nový F4 motor, ale nevím, jestli pro Brutale navýší objem? Ale jestli v F4 bude mít hodně přes 200 koní, tak by ani nemuseli..
Naposledy editováno 02.09.2015 11:32:05
Jasný a vzhledem k absenci řazení a přirozenějšímu brzdění budeš jezdit po městě za chvilku jako kokot.Já měl Scarabeo 150 s vostrym variátorem a Bitubem vzadu a radši sem ho prodal,páč sem už začal ignorovat uplně auta a jezdil jako takovej dement,že sem se už pak bál,že se musim zákonitě vysekat a zlomim si třeba nohu přinejlepším...
Navíc sem na tom jezdil i 200m přez náměstí na kafe,tak šly kila kapánek rychlejch nahoru,čímž tě nechci stresovat.Teď máš koní dost i pro dva...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 02.09.2015 11:49:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: Petta> Stradale jo? Já myslel že Rivale.. To už je ale takovej spíš cesťák ne? Stárneš?
Tak je tam rozdíl 10 koní, to ani nepoznám, jen ubrali otáčky a už to neletí 245, ale "215", což na okresky úplně stačí..
Sundám kufry a plexi, koupím sportovní sedlo a mám z ní Rivale prakticky..
No, uvidíme, uvidíme. Rozhodnutej nejsem..
Jojo, občasný výlet ve dvou by se právě hodil, proto o ní uvažuju.. Ještě větší nádrž a asi ještě pohodlnější stupačky a vyšší řidítka..
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Stev píše: Frennky> tak tuhle si taky nekupuj. 916 + 300 skůtr a vyřešeno
Zrovna dnes se tam jedna za hezký peníz taky objevila http://www.moto.it/...osto-1994-98/6129870
...a k tomu