1 reakcí na tento příspěvek Tovární omezení výkonu
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
dá se to z tohosice pochopit , ale abych neumřel hloupej tak sonduju všude
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
šusty píše: zizitop> zdarec zizotope, na gůglu sem napsal do vyhledávače - suzuki gsx 1200 inazuma tuning a dal sem si to jako obrázky no a někde asi v půlce stránky tam byla fotka toho snímače neutrálu co je u pastorku nějaý polský stránky a borec o tom píše jak to funguje , jak říkám překladač nic moc
dá se to z tohosice pochopit , ale abych neumřel hloupej tak sonduju všude
Gipro Atre, x-tre power box či jiné fičury to omezení vyřadí z provozu
šusty inazumu netuň,tam mužeš dat maximálně laďák,už když dáš kn filtr,tak budeš mít díru ve výkonu,musel bys to nechat seřídit,nejlíp na brzdě,abys memusel laborovat.Jeden kn filtr mam doma,najel jsem s ním tak 100 km,a mohl bych se vysrat to kvůli tomu ladit.Nedávno jsem kupoval nějaké věci na inazumu od borca,taky říkal že má doma kn filtr že mu to nejelo.Laďák to snese bez úprav,akorát něco víc žere.
1 reakcí na tento příspěvek Tovární omezení výkonu
A jo to skrceni duvod ma, uplne stejnej jako treba dlouhej krok plynu - aby si jelita nerozbily drzku :) je fakt ze to ATRE zadnej zvlastni efekt nema ....
Rozdil poznas tak ze obvod namontojus/vymontujes - treba ukazatele kvaltu Gipro ATRE ho maji integrovany...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
zizitop píše: assassin> jo je to česky jsem myslel tu stránku v polštině co psal šusty.Jinak to gipro jsem slyšel že to má vliv na výkon,ale nevím jak u této motorky,když má karburátory.je mě jasné že když máš řídící jednotku tak to nějak napojíš k ní,ale tady nevím.Jak vlastně funguje ukazatel rychlosti na staré moto s karburátorem,kam je to připojené?Ne že bych po tom toužil,jen tak pro zajímavost.
Ono to neni skrcene na dodavce paliva (to by dost dobre neslo) ale na predstihu - tzn na zapalovani a to maji elektronicke i gsx,bandity, SVcka ... Suzuki ma pro kazdej kvalt vlastni zapalovaci a vstrikovaci mapu (u modelu s FI) a ty to prepina podle senzoru zarazenyho kvaltu kterej je v prevodovce. Takze pro suzuki se daji sehnat ukazatele ktere primo berou info z tohodle senzoru, pripadne se prodavaji univerzalni ukazatele ktere se pripoji na senzor rychlosti a otacek a oni si z toho spocitaji zarazenou rychlost...
Je docela zajimavy ze od ukazatelu kvaltu suzuki na nakej cas upustila - starsi generace gsx,katany atd - mely ukazatel seriove (rozsvecovaly se jednotlive kontrolky) pak chvili nic a soucasne suzuki uz zas kvalty ukazuji...
Naposledy editováno 14.09.2015 19:13:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
šusty píše: Rebel83> ...yo odkaz sem četl, je to dobrý , akorát myslím o novějších mašinách, mně šlo vyloženě o ZUMU jednu dvanáctkovou vlastním a je celkem v pohodě, pídím se po tom jen ze zajimavosti
Starsi suzuki to maji stejne/podobne (treba SV se trosku lisi, jinej konektor, hodnoty odporu) ale osobne jsem to u tehle motorek neoveroval ... Nemam zadnou v dosahu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Tovární omezení výkonu
šusty píše: assassin> vypadá to že se v tom vyznáš, tak že je pravda co tam píše ten polák ? že 2. a 3. rychlost na Ině je nějak přiškrcená prej kvůli provozu ve městě kde se ty kvalty používají nejvíc.... akorát tam píše že se to dá odpojit - to je asi blbost když to má dávat nějakej signál do jednotky aby upravila předstih nebo co zrovna u 2. a 3.?
Bohuzel u tech starsich karbecovek jsem to nezkoumal do detailu takze ti nereknu presne, ale u tech novejsich je to urcite 1,2,3 nekde i 4 ... Rozpojit je taky moznost, kdyz je to rozpojene tak si motorka mysli ze je tam neutral a ten miva stejnou mapu jako vyssi neskrcene kvalty. U FI stroju se to nedoporucuje, protoze zas ma neutral mapu jinou pro vstrikovani .
2,3 mi moc nedava smysl.. Myslim ze by to melo byt uz od jednicky - slo o to aby ten narust vykonu nebyl moc prudkej...
Zkusim se podivat po tom jak to ma resene inazuma - tak jsem trosku popatral po zahranicnich forech a gsx/bandit to ma trosku jinak. Je to jak pisete, je skrcenej 2. a 3. kvalt - v senzoru co snima neutral jsou dva dalsi vystupy pro 2ku a 3ku - pokud je rychlost 1,4, 5 tak na tech dratech je otevrenej obvod, kdyz je tam 2 je na jeden pripojene odpor, kdyz 3 tak na druhej .... Tzn rozpojeni tehle dratu by melo stacit. V konektoru bude tipuju jeste treti drat pro neutral, tzn kdyz se to rozpoji komplet asi nebude makat kontrolka...
Naposledy editováno 14.09.2015 21:13:23
1 reakcí na tento příspěvek Tovární omezení výkonu
1 reakcí na tento příspěvek Tovární omezení výkonu
Vyfuk origo, velmi kultivovany zvuk, klidny, nerusici. Ladaky nesnasim .
Edit: Ve 14ce mam Motorex TOP Speed 4T 10W-40, ten klidne muzes pouzit i do 12ky.
Naposledy editováno 17.09.2015 20:23:49
Naposledy editováno 17.09.2015 21:31:32
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Power Commander Suzuki GSX 1100, Suzuki GSX 1200, Honda CB 1300, Suz... | djpajovka | 11 | 18.10.2022 v 13:42 apriliaf1 |
Štelování směsi Suzuki GSX 1200 | George22 | 19 | 19.3.2022 v 16:52 George22 |
Oprava vyfuku (zkraceni a vymena spony) Suzuki GSX 1200 | Honda-600 | 6 | 14.12.2021 v 11:58 radi5 |
nové kotouče gsxr Suzuki GSX 1200 | perak89 | 19 | 23.5.2020 v 17:39 Gahan37 |
Připojení budiku KOSO Suzuki GSX 1200 | Vinczento | 0 | 3.5.2020 v 08:52 Vinczento |