kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: JollyJoker> pěkně! Já budu lítat pomalu a nízko.. Jako s paraglidem..
Spíš mě trápí to počasí. Zatím to vypadá na diskuze v restauraci. A tam se cítím konkurence schopný ..
Tak to je hláška!!
Skresa píše: Petta> Hele já to bral v poměru s Monsterem. Že za ty prachy co bude stát Monster si klidně koupím právě Corsu, nebo Tuono... Já to chápu že prostě 500 je za motorku ranec a taky bych to nedal.. Leda bych měl postavenej barák a měl na to.. To radši někde jebnu spáju po hlavě a ukradnu mu to ....
Tak to určitě. Neříkám, že ten Monster je špatnej, ale ale.. Jak říkáš..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Nevěřim, že by novej M1200R měl stát přes půl mega..., ty komponenty tam nejsou a podle mě ho narychlo postavili právě jako konkurenci pro Tuono a SuperDuka, takže cenu šponovat nebudou............. a označení "R" je jen proto, že "S" už je, a naopak myslim, že "S" dlouho v nabídce nevydrží a zůstane základ M1200 a novej M1200R ...a můj tip ceny 450-470tkč....
Kruci, tož to by bylo dobré! Rock počekáme, předváděčka bude za "třipade" a mám ju doma, na "druhý pokus"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Skresa píše: t_freedom> Co se mu stalo chudákovi?
Ona, Bully, má bříško jak Jack Rozparovač ... to je to proč jsem psal, že se nám dovolená "trochu" zkomplikovala...
Pinda blbá sežrala minulou neděli dva svoje gumový míčky s kterejma si před tím měsíc na zpět vpohodě hrála a aportovala... najednou jí asi přišlo hrozně vtipný postupně oba sežrat v jednom dni. Takže minulý pondělí operace a výsledek je jakej je. Každopádně je vpořádku a momentálně je nejtěžší úkol udržet 4měsíčníího bulíka v klidu, aby si nevytrhala stehy, nebo aby se jí to díky lítání nezanítilo...což je fakt nadlidskej úkol.
Ale nejhorší je za námi...
Naposledy editováno 15.09.2015 10:46:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
spajazacatecnik píše: Petta> to vždycky říkají v MotoGP..
Jojo vím, ale ve spojení s tou hospodou to bylo super..
Tipuju minimum 500 tis. Na předváděčku za 350 rychle zapomeňte.. Hlavně jich moc ani nebude, počítám..
Skouknul jsem ceny Diavelu a titanium skoro 800 tis a carbon skoro 600 tis., nevidím důvod, proč by eRko
nestálo taky 600 tis.
V každém případě bude cena překvapivá..
Naposledy editováno 15.09.2015 11:33:35
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
No mam nakou rejpavou, tak sorry
Ovšem souhlasím s většinou, že se jedná o narychlo splácanou motorku, jako rivala pro konkurenci. Zase naked postavený na zelené louce a ne vyslečený superbike. Škoda...
Nic méně pořád nejostřejší naháč v nabídce. Podle spojkového víka jsem si myslel, že tam nacpali to DTV z Multistrady, ale vono ne..
No to je jedno. Tož alespoň máme co sledovat.
Cenu! Cenu! Cenu...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Jojo vím, ale ve spojení s tou hospodou to bylo super..
Tipuju minimum 500 tis. Na předváděčku za 350 rychle zapomeňte.. Hlavně jich moc ani nebude, počítám..
Skouknul jsem ceny Diavelu a titanium skoro 800 tis a carbon skoro 600 tis., nevidím důvod, proč by eRko
nestálo taky 600 tis.
V každém případě bude cena překvapivá..
Ale kdepak, Titanium je číslovaná limitka, Carbon je se spoustou blbostí, který natahujou cenu....opravdu není důvod u 1200R šroubovat cenu, výbava sotva jako 1299, starej motor testastretta, klasickej podvozek, starý M50...a žádnej Monster nikdy nestál víc než základ superbiku........čekal jsem, že upravěj rám a narvou tam už superquadro z 1199 - trochu škoda
VikousS4 píše: Ale kdepak, Titanium je číslovaná limitka, Carbon je se spoustou blbostí, který natahujou cenu....opravdu není důvod u 1200R šroubovat cenu, výbava sotva jako 1299, starej motor testastretta, klasickej podvozek, starý M50...a žádnej Monster nikdy nestál víc než základ superbiku........čekal jsem, že upravěj rám a narvou tam už superquadro z 1199 - trochu škoda
Přesně!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Ale kdepak, Titanium je číslovaná limitka, Carbon je se spoustou blbostí, který natahujou cenu....opravdu není důvod u 1200R šroubovat cenu, výbava sotva jako 1299, starej motor testastretta, klasickej podvozek, starý M50...a žádnej Monster nikdy nestál víc než základ superbiku........čekal jsem, že upravěj rám a narvou tam už superquadro z 1199 - trochu škoda
nechci to srovnávat, ale evidentně se těch cen nebojej.. no, rád se nechám překvapit.
ale má to kola z 1299S, taky Öhlins a eRko v názvu, 50 tis. příplatek oproti eSku to nebude..
Vem si, kolik stálo nový moje HM SP, marzocchi+öhlins, motor 821 bez hydrauliky a cenovka 410 tis.
Tak schválně, já to tipuju na 500-550 tis.
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pod křídly koncernu by neuživili model na víc? A nebo jinak, malého SF vyřadit, ten mi přijde trochu zbytečný (nezlob se na mě šedý vlku) A měli by nakeda pro lidi (Monster) a nakeda pro psychopaty (SF) a Multošku pro tůristy a DIAVELA pro pupkáče a Scramblera pro teplouše a Panigále pro okruhové střelce. A taky měli nechat ve výrobě GT1000 a SPORTKU aby si vyzrálí padesátnící měli co kupovat. A sem tam to okořenit Paul Smartem a SF v erku a superlegerou a nebo Multicí na špalkách...
Sakra já půjdu dělat do DUCATI ředitela...
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Mezi námi děvčaty, když pokračuje v tažení malý bojovník (SF848) proč toho velkého neupgradovali? Nový motor, testastretta 11° a 165HP, nechat 330 kotůče a dobrá..M50 s méně zakusujícíma se destičkama, já bych si je stejně vyměnil za ty z původního SF1098. Malinko pozměnit tvary, TFT displej, sociála a esko, ať máme na výběr a kudla drát mohlo se jezdit do alelujá...
Pod křídly koncernu by neuživili model na víc? A nebo jinak, malého SF vyřadit, ten mi přijde trochu zbytečný (nezlob se na mě šedý vlku) A měli by nakeda pro lidi (Monster) a nakeda pro psychopaty (SF) a Multošku pro tůristy a DIAVELA pro pupkáče a Scramblera pro teplouše a Panigále pro okruhové střelce. A taky měli nechat ve výrobě GT1000 a SPORTKU aby si vyzrálí padesátnící měli co kupovat. A sem tam to okořenit Paul Smartem a SF v erku a superlegerou a nebo Multicí na špalkách...
Sakra já půjdu dělat do DUCATI ředitela...
Hele řediteli. Už jsem to tu psal několikrát. Malýho už přestávaj dělat No more SF848
Tak jim napiš, jak to vidíš