paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125
21.9.2015 v 22:40
Zdravím všechny motorkáře :)
Mám dotaz ohledně těchto (výše zmíněných) motorkách. Rozhoduji se mezi nimi už delší dobu, ale furt nevím.. Abych napsal základní info.. Měřím 188cm, vážím 78kg, s motorkama zkušenosti mám, nejsem začátečník. Spotřebu ani rozpočet neřeším, spíš akceleraci.. Nepotřebuju z toho na každý rovince tahat 140 a trhat asfalt, to vůbec, ale ject těch 100-110 km/h a dokázat předject prakticky cokoliv :) Předem díky za všechny odezvy a rady! :)

Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125

21.9.2015 v 23:14 | Nahoru | #1
NSR - dvoutakt, R125 - čtyřtakt, jestli neřešíš spotřebu a rozpočet, jdi do dvoutaktu (NSR, RS), užiješ si na tom více zábavy, více rychlosti, více akcelerace. Na NSR jsem sice nejel, ale RS 125 jsem měl několik let, takže vím o čem mluvím. R125 jsem také řídil a nuda, nudaaa...

Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125

22.9.2015 v 08:02 | Nahoru | #2
uz tu toho bylo popsano mraky
4T skoro bezudrbovej stroj, spotreba kolem 3l, maximalka 110 - 120, ale mje to obecne line
2T otevrenej leti uz slusne, ale za cenu GO motoru, spotreby klidne i 10l a nutnosti lit drahy olej

Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125

22.9.2015 v 09:35 | Nahoru | #3
Nebudu vůbec řešit jestli 2T / 4T ale spíš fakt že v dnešní době je NSR už stará motorka a koupit jí v normálním stavu, kde tě nečeká GO motoru je prakticky zázrak. Proto bych volil Yamaha-R125 sice slabší, ale zas lehčí, a ty nové 4T motory pro silnici mají pěkný průběh. 110km/h jede po rovině i stařičký motor z CBR 125, který od uvedení na trh nedostal žádnou inovaci.

Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125

22.9.2015 v 15:08 | Nahoru | #4
pokud chceš jezdil sice pomaleji, ale v klidu a bez starostí, tak vem 4T, pokud chceš adrenalin a mít kupu starostí, vem 2T

ne každá 2T je poruchová, ale pokud porovnáš obsah 125 v motoru 2T a 4T, tak poruchovost bude na straně 2T

Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125

22.9.2015 v 16:00 | Nahoru | #5
Díky všem, co jste se ozvali. No, abych to řekl takhle, radši bych 2T, s tou poruchovostí počítám. Co jsem se ptal po 2T a po zkušenostech s nimi, tak RSo jede dobře, ale GO každý rok, Cagiva skoro to stejné. Takže z těch známých 2T vyšlo líp NSRo, po novějších 2T motorkách jsem ještě moc nekoukal. A na YZF jsem se ptal, protože mám možnost koupit r.v. 2011 s 6000 km.. A jak jsem ještě výše psal, hledám motorku s ucházející akcelerací. Na 4T jsem jezdil, ale nikdy nebyla možnost ject tak daleko, abych se dokázal rozhodnout.

1 reakcí na tento příspěvek Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125

22.9.2015 v 17:41 | Nahoru | #6
Migitou> Cože, GO na RS a Mitu každý rok? Pokud se GO udělá dobře , tak motor vydrží minimálně 20.000km (samozřejmě za předpokladu odpovídající údržby a rozumného zacházení). To na 125 za rok najede opravdu málokdo.

Nechápu, proč má NSR auru něčeho spolehlivějšího, než výše zmíněné Italky. Poud bych už měl nějaký 2t 125 motor vyzvednout z hlediska spolehlivosti, tak Yamahu kvůli její výborně řešené přívěře.

Novější 2t nehledej - prakticky neexistují, a těch pár kousků, co plní EURO3, je jen pro zlost.

Pokud je pro tebe důležitá akcelerace, pak o 4t ve 125 radši neuvažuj.

KubaLC8> Pokud 2t 125 žere 10 litrů, tak je na čase seřídit karburátor. Ani při svižné jízdě by neměla jít přes 8, můj dlouhodobý průměr je někde mezi 6 a 6,5 a to ještě s lehce bohatší směsí.

Akyo> Pokud kupuji ojetý 2t u nějž jsem si 100% jist jeho servisní historií, tak mám jen dvě cesty - buď chci mít spolehlivou motorku, a pak dělám GO automaticky, bez ohledu na RV či km, nebo počítám s tím, že mě to může někde nechat a jen čekám, kdy se to stane. Jinak ale souhlas s tím, že 2t jsou už dneska prostě starý vrány a jejich stav tomu obvykle odpovídá, tže mimo GO jsou starosti s brzdami, tlumiči, elektrikou a pod. A ještě Yamaha YZF-R 125 je plně natankovaná o ukrutných 6kg lehčí, než RS-ko, které má vic jak dvojnásobný výkon (Mito je dokonce lehčí) - to myslím jasně vypovídá o tom, jak kvalitní konstrukce tyhle 2t byly.

JardelT> Mantra o nespolehlivosti 2t se objevuje snad v každém vláknu o nich. Už z ní vidim rudě. 2t má bezpochyby vysoké náklady na provoz a údržbu, které mu většina 16-ti letých není schopna poskytnout. Pokud se mu ale dopřeje vše co potřebuje, pak se jedná o obstojně spolehlivé stroje.

Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125

22.9.2015 v 18:06 | Nahoru | #7
zrovna u R125 bych o nějaký spolehlivosti moc nemluvil, ty motory mladý zacházení moc nedávaj

(reakce na) Honda NSR 125R vs. Yamaha-R125

23.9.2015 v 06:50 | Nahoru | #8

JohnnyS08 píše:

JardelT> Mantra o nespolehlivosti 2t se objevuje snad v každém vláknu o nich. Už z ní vidim rudě. 2t má bezpochyby vysoké náklady na provoz a údržbu, které mu většina 16-ti letých není schopna poskytnout. Pokud se mu ale dopřeje vše co potřebuje, pak se jedná o obstojně spolehlivé stroje.



Píšu jen to, co jsem viděl a zažil, já v 17 jawu 350, pár dalších známých MZ 151 a 251 a pak dva, co měli Cagivu Mito, jeden Hondu NSR a další Cagiva Freccia, všichni s tím měli pořád problémy a navíc moc nejezdili, protože když už to jelo, tak to žralo 7-8l, což oproti našim 3-4l bylo dost a jelikož jsme byli studenti, tak peněz moc nebylo

je pravda, že když někam přijeli, tak byli středem pozornosti, protože jawa i MZ byly tuctovky, ale zase jsme toho najezdili více než kamarádi s křoviňákama
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsr nejdou nastavit otáčky Honda NSR 125R Vdi 3 6.6.2024 v 15:00 ja1
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 12 2.6.2024 v 14:01 Martin03CZ
Manualni spinani vetraku yzfr 125 Yamaha YZF-R125 moonwell 5 28.5.2024 v 15:51 Weisner
Baterie/svíčka/obvod Yamaha YZF-R125 P4py 4 10.4.2024 v 22:51 P4py
Koncovka výfuku Yamaha YZF-R125 Kristian_Marek 3 9.4.2024 v 19:57 Kristian_Marek


TOPlist