3 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem
..a to se vyplatí
touto dedukcí nechť se nový majitel horneta nestresuje ... ono není nejdůležitější kolik má motka namotáno....důležitý je jak bylo o ni staráno a jak ji předchozí driver vodil...
...slabej šustot ve spojce neřeš ,elektriku u hondy radši jo
Naposledy editováno 24.09.2015 09:13:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
Harry007 píše: skotečně 19000? to je necelých 1200 km za rok... to se dá najet za jeden víkend... proč by si někdo kupoval novou motorku a pak na ní nejezdil?
To už je trochu nemoc
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem
Danielos píše: To už je trochu nemoc
To bude závist, že někdo koupil uloženku
Já když prodával Zeda s 17000km tak taky nikdo nevěřil... Že beztak je to stočený, že je to padeny na všechny světový strany a že je to focený aby to nebylo poznat...
Ale že fakt byla jak nová, nebyl jedinej škrábanec se nepřijel nikdo podívat.
Až jeden klučina si vyžádal VIN, zavolal do kawasaki, kde se všechno servisovalo, dojel se podívat přes celou republiku a myslím, že když jí viděl jen z dálky přes plot, bylo vymalováno.
Chápu ty stresy lidí co kupujou, většina chce podělat (čti vydělat) ale sou i "normální" prodejci
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
...u nás v baráku bydleli Beatles....nekecám ,kámoš to říkal
2 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem
Naposledy editováno 24.09.2015 10:31:57
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
gio9 píše: Katana> nebuď hloupoučkej....
...u nás v baráku bydleli Beatles....nekecám ,kámoš to říkal
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
Harry007 píše: to jste mi to kluci teda nandali ale na druhou stranu uznávám, že hornet je motorka, ze které stojí za to dělat úloženku
Nestojí za to udělat z horneta uloženku ale někdy se to stane samo, příběh raptora je krátkej stejně tak jako že má za 13let najetých 2000km, koupil si ho jako funglovku podnikatel jehož kámoši měli motorky, jen ho to jaksi nechytlo a najel jen 2000km, dlouho jen stál v garáži než ho borec prodal, prachy ho nepálili a tak tam vydržel pěkně dlouho. Neni o tom že někdo chce dělat z běžné mašiny úloženku ale o tom že není čas.2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
je to trapný... trapný...trapný... to že narazíš na jednu z deseti, protože prostě častěji bys na to narazit neměl...všichni jezděj...jen pár exotů co to maj kvůli stylu a lidí co třeba onemocněj a nejezděj pár let, to bych chápal....ale inzerce je zavalená 10-15let starejma křápama co nemaj na budíkách víc jak 40tkm....
Já mám svojí Ducknu od 2008 a mám na ní 60tkm...za sedm let... takže fakt, že desetiletý motorky maj všechny max. 40t km...je fakt úsměvnej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problémy s novým strojem
...jenže pak přestaly Rychlý šípy vycházet
Na Fazeru mám namotáno 106tkm a je takhle neprodejnej- ikdyž je na cajku....no co ...nechám si ho
gio9 píše: Katana> Bejval jsem taky jako ty ....ty časy mi chybí -bez urážky
...jenže pak přestaly Rychlý šípy vycházet
1 reakcí na tento příspěvek Problémy s novým strojem
Jinak ostatním díky za rady, tu elektriku holt projdem, spojku asi nemá cenu řešit, jenom to nepatrně hučí nebo šustí. Dělala mi to emzeta a to jsem dával spojku novou..., ale tady mi to nedalo.
Naposledy editováno 10.10.2015 20:16:10
zmerit se na nem da dost, pouhym okem zmeris jestli je spalenej nebo ne nicmene pred oteviranim vika s altikem se da zmerit po odpojeni z regulatoru - odpory mezi fazema musi byt kolem 1 Ohm a odpory vuci kostre musi byt nekonecno. ale muze zlobit treba az po zahrati nebo neco (a to je pak videt ze je spalenej az kdyz to kuchnes)
Naposledy editováno 26.09.2015 00:07:59
A k elektřině, dělalo mi to CBR po koupi, rozebral jsem elektřinu, přepájel kontakty v případě nutnosti a vše bylo ok. Po půl roce se to vrátilo takovým způsobem, že jsem během chvíle nejel. Překvapení se nekonalo, byl vadný regulátor - nedobíjelo mi to. Dostal jsem k tomu při nákupu jetý ale značkový regulátor a měl stejný problém. Koupil jsem úplně obyčejný za 1000 cca a motorka makala, dokud jsem jí neprodal. A maká dál.
Naposledy editováno 26.09.2015 08:53:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zkušenosti s Moteacom Honda CB 600F Hornet | Dzindra23 | 3 | Včera v 13:42 rg250 |
Alternativní tacho Honda CB 600S Hornet, Honda CB 600F Hornet | stevenn | 1 | 24.9.2024 v 17:20 nevo7 |
Vůle na spojkovém koši Honda CB 600F Hornet | SisaFree | 6 | 14.9.2024 v 01:18 Shullin |
Karburátory Honda CB 600F Hornet | Pavel0112 | 20 | 12.8.2024 v 10:51 hycomat |
repas vidlic v Českých Budějovicích Honda CB 600F Hornet | kolls | 9 | 12.8.2024 v 07:25 FJRPEPA |