kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Ma to 103 Nm a 95 koni, na 8 tis. umira. Proste z tohohle pohledu mi to prijde jako ideal na silnice, pokud nechces trhat rychlostni rekordy a litat na okruhu. Nemusis cekat, az se to roztoci na 10 tis, tahne to stejne jak v 60, tak ve 120 kmh.
Je s tim porad zabava v jakychkoli rychlostech. Ten motor je takovej parchant. Zkus ho a pak dej vedet.
Jasny, tobe nemusi sedet a nebude te to bavit, protoze neni tocivej, treba, nevim, ale spousta lidi ho ma rada..
Snad jsem ti to priblizil. Je proste dobrej na pomalejsi silnice, vytahne te ze zatacek, protoze ten kroutak je fakt dole. Kdyz nechas spadnout otacky na jinym stroji, tak vyjezd stoji zaprd, tady tahne hned na max.
Tobe se treba tohle nebude libit, ale mne prisel hodne zabavnej a povazuju ho za nej do provozu. Pouze do provozu..
A ma potencial, dost velkej, vacky, komplet vyfuky, setrvak, jednotka a 14 zubu dopredu a ma 120 koni a 115 kroutak a to bez jakykoli elektroniky, coz pro tebe nejsou velky hodnoty, ale kdyz to prichazi uz ve 4 tis, tak to ma neco do sebe.
Je to proste jako 500 Nm diesel, asi tak bych to prirovnal..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Attim> je to proste zabavnej motor na silnice, hlavne utazeny zatacky. Ma hrozne nizko polozenej kroutak, takze nemusis tocit a presto se dobre bavis. Motor musis drzet nad 4 tis.ot. a v 4700 mas maximalni kroutak. Z tohohle pohledu mi prijde nej na silnice. Maximalni kroutak vzdy a vsude.
Ma to 103 Nm a 95 koni, na 8 tis. umira. Proste z tohohle pohledu mi to prijde jako ideal na silnice, pokud nechces trhat rychlostni rekordy a litat na okruhu. Nemusis cekat, az se to roztoci na 10 tis, tahne to stejne jak v 60, tak ve 120 kmh.
Je s tim porad zabava v jakychkoli rychlostech. Ten motor je takovej parchant. Zkus ho a pak dej vedet.
Jasny, tobe nemusi sedet a nebude te to bavit, protoze neni tocivej, treba, nevim, ale spousta lidi ho ma rada..
Snad jsem ti to priblizil. Je proste dobrej na pomalejsi silnice, vytahne te ze zatacek, protoze ten kroutak je fakt dole. Kdyz nechas spadnout otacky na jinym stroji, tak vyjezd stoji zaprd, tady tahne hned na max.
Tobe se treba tohle nebude libit, ale mne prisel hodne zabavnej a povazuju ho za nej do provozu. Pouze do provozu..
A ma potencial, dost velkej, vacky, komplet vyfuky, setrvak, jednotka a 14 zubu dopredu a ma 120 koni a 115 kroutak a to bez jakykoli elektroniky, coz pro tebe nejsou velky hodnoty, ale kdyz to prichazi uz ve 4 tis, tak to ma neco do sebe.
Je to proste jako 500 Nm diesel, asi tak bych to prirovnal..
No tak se svezte se Zmulinem na něčem pořádným, ať neplácáte z hladu
M1100 EVO jsem jel a strašně se mi líbil jak táhne všude, ale když měla začít sranda, motor umřel. Hned jsem skočil na SF848 a tam to krásně ve vrchu letělo, ale dole...no chcíplotina. A pak jsem si koupil Corsaro a to je (dle mě) ideální motor (a vlastně i motorka) na silnici. Táhne všude líp jak monster a všude líp jak malej SF.
Pak jsem se taky svezl na Brutale 1090 a tam ten motor byl jak na elektriku. Vždy a všude jak fík! Mě chyběl trošku ten dvouvál, ale objektivně je ten motor špička do provozu a jede to asi fakt líp jak Corsaro. No a nejel jsem na SD 1290 ani na Tuonu 1100, které budou do provozu ale úplně nejlepší
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tuono V4 to přední kolo přizvedne i na trojku při výjezdu z rychlý zatáčky v třeba 140km/h, kdykoli, stačí jen zatopit. Zábava jako prase, teda když si zvykneš, že ještě nemáš motorku narovnanou a už se ti řidítka kvedlají v ruce. Je to pěkně ovladatelný, nevím jestli líp jak můj Speed, ale to může být tím, že jsem na tom Tuonu všehovšudy ujel cca 100km jenom.
Tím chci říct, že já za tím vidím spíš fun factor V2 motoru obecně a ten tam je (pokud mluvíme o motorech, ne o 600ccm prdítkách), o tom nediskutuju. Takových motorů ale najdeš víc, i lepších. A co se týká úprav - každej motor se dá nějak upravit, to nepovažuju za argument. Krom toho 14 zubu dopředu nemá na parametry motoru žádnej vliv
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim píše: Petta> něco takovýho jsem čekal a jo, rozumím tomu. Franco mě trochu předběhl, ale ... můj speed má od cca 3500ot 95 Nm, čili taky nemusím nijak točit a pořád to jede. Neumírá to v 8, do omezovače to furt jede, většinou jezdím v rozmezí 4-8tis. Na dvojku to přizvedává kolo na výjezdech ze zatáček. To mě baví !
Tuono V4 to přední kolo přizvedne i na trojku při výjezdu z rychlý zatáčky v třeba 140km/h, kdykoli, stačí jen zatopit. Zábava jako prase, teda když si zvykneš, že ještě nemáš motorku narovnanou a už se ti řidítka kvedlají v ruce. Je to pěkně ovladatelný, nevím jestli líp jak můj Speed, ale to může být tím, že jsem na tom Tuonu všehovšudy ujel cca 100km jenom.
Tím chci říct, že já za tím vidím spíš fun factor V2 motoru obecně a ten tam je (pokud mluvíme o motorech, ne o 600ccm prdítkách), o tom nediskutuju. Takových motorů ale najdeš víc, i lepších. A co se týká úprav - každej motor se dá nějak upravit, to nepovažuju za argument. Krom toho 14 zubu dopředu nemá na parametry motoru žádnej vliv
To jsou taky slusny parametry, tazke do provozu taky dobry. Proste ten kroutak dole je na silnici dobrej. Ja tst ani na corsaru nejel, takze ducati motor byl pro me nej.
Kdybych znal i jiny motory, tak to tak asi nenapisu..
Chtel jsem tim rict, ze ten motor ma dobrej potencial a jede dobre i v zakladu..
14 zubu vpredu je dobrych, neni to tak ucukany a jeste divocejsi, na motor to jasne nema vliv, ale urcite to doporucuju..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.09.2015 01:48:01
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.09.2015 02:17:47
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Já narážel hlavně na to,že sem tu zatím viděl jen nějaký ožmolkovaný zadní gumy a převážně ani ne od kraje a že by tu někdo strhnul hranu na předku sem si nevšim vůbec,což spíš znamená,že tu jsou mezery ve stylu,než vybavení a jestli se nedostaneš v Mostě pod 2min,tak to opravdu řešit nemusíš..
http://www.okruhari....umatik-a-jejich-myty
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 26.09.2015 10:50:39