paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Natryskování SX250 s FMF laďákem
 
3.10.2015 v 20:06
Ahoj, poradí někdo zkušenější s natryskováním SX250 s lazeným kolenem FMF Fatty Pipe (i koncovkou).
Když motorku pořádně nezahřeju a neproplachuju tak mi odchází pořád svíčky, takže jakmile chci jen volně krátce projet po mytí nebo někomu pučím kdo zato netahá tak svíčka umírá téměř na jisto. Funguju tak už nějakou dobu, protože při provozování na tratích kde jí často otvírám se to nestává a motorka jede i tahá pěkně.

Svíčka při vyndání je černá spálená na okrajích trošku mokrá.
Natryskování mám ted uplně zakládní ... hlavní tryska 165, jehla NOZG, pozice jehly 3 (uprostred), volnoběžná tryska 40, vzdušník 1,5 otáčky.

Zkoušel sem jen dát hlavní trysku 168, to svíčka umírá nahned stejně tak jako při startu se sytičem. Víc sem nešpekuloval, abych tomu ještě víc neuškodil, protože nevím která ze jmenovaných věcí má na tohle nejvíc vliv když se dává laďák. Jinak s origo výfukem žádný problém. Díky.

EDIT : Svíčku jezdím NGK BR8ECM

Naposledy editováno 03.10.2015 20:19:01

Natryskování SX250 s FMF laďákem

3.10.2015 v 20:29 | Nahoru | #1
Předtím to nedělalo, předpokládám (?). Předně bych přešel na svíčky jiné značky, například Denso, protože NGK se ve 2T ulejvá dost ráda. Pokud s karbem nikdo nic nedělal při výměně vejfuku, nechal bych trysky, jak jsou a jen bych hodil jehlu u zářez dolů. HT vypadá ok, když se to na trati neuleje. Mimochodem - filtr je na tom jak?

Natryskování SX250 s FMF laďákem

3.10.2015 v 20:57 | Nahoru | #2
S origo výfukem to nedělalo. Měnil sem ho já osobně právě, zůstal mi z předchozí motorky, kde to mimochodem dělalo to samý, ale měl sem jí chvíli tak sem to neřešil. Takže shodit o zářez níž jehlu řikáš? Měl sem zato že s laďákem se právě směs přidává než ubírá, nebude to mít vliv na mazání nebo výkon?

Filtr dělám většinou po každým tréninku, i když je pravda že teď může mít podíl protože už ho jedu potřetí a pokaždý se prášilo.

Natryskování SX250 s FMF laďákem

3.10.2015 v 21:00 | Nahoru | #3
A k té svíčce.... nějaká konktrétní alternativa za NGK BR8ECM od jiné značky, v těch značeních se zrovna neorientuju

Natryskování SX250 s FMF laďákem

3.10.2015 v 22:12 | Nahoru | #4
O zarez niz na jehle je bohatsi smes - je vic povytazena ...

Natryskování SX250 s FMF laďákem

3.10.2015 v 22:59 | Nahoru | #5
Hodit jehlu o zářez níž znamená přesunout pojistku o zářez nahoru, aby jehla byla níž a směs nebyla tak bohatá - a neulejvala svíčku. Jehla reguluje bohatost v částečném zatížení, takže v tomto režimu mx motoru záděr hrozit nebude. Naopak HT řídí složení směsi v režimu plného zatížení - tam bych to prozatím nechal právě kvůli bezpečnosti motoru. Tím, že jsi dal namísto 165 HT 168, jsi to vyřešit nemohl - směs jsi ještě víc obohatil. Pokud jde o koncovku, nelze tvrdit, že "sportovní" = přidat směs. Postupoval bych následovně: 1.filtr, 2. svíčka jiná než NGK, 3. ochudit na jehle. A musí vrčet. Ekvivalent svíčky musíš pogůglit, třeba zde: http://www.sparkplu...onvert/NGK_PN/BR8ECM

Natryskování SX250 s FMF laďákem

4.10.2015 v 00:46 | Nahoru | #6
ok diky za radu, zitra udělám filtr a zkusím shodit jehlu, svíčku sem tam prdnul novou co sem měl stejnou záložní tak zatim prubnu co to bude dělat s NGK
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist