Když motorku pořádně nezahřeju a neproplachuju tak mi odchází pořád svíčky, takže jakmile chci jen volně krátce projet po mytí nebo někomu pučím kdo zato netahá tak svíčka umírá téměř na jisto. Funguju tak už nějakou dobu, protože při provozování na tratích kde jí často otvírám se to nestává a motorka jede i tahá pěkně.
Svíčka při vyndání je černá spálená na okrajích trošku mokrá.
Natryskování mám ted uplně zakládní ... hlavní tryska 165, jehla NOZG, pozice jehly 3 (uprostred), volnoběžná tryska 40, vzdušník 1,5 otáčky.
Zkoušel sem jen dát hlavní trysku 168, to svíčka umírá nahned stejně tak jako při startu se sytičem. Víc sem nešpekuloval, abych tomu ještě víc neuškodil, protože nevím která ze jmenovaných věcí má na tohle nejvíc vliv když se dává laďák. Jinak s origo výfukem žádný problém. Díky.
EDIT : Svíčku jezdím NGK BR8ECM
Naposledy editováno 03.10.2015 20:19:01
Filtr dělám většinou po každým tréninku, i když je pravda že teď může mít podíl protože už ho jedu potřetí a pokaždý se prášilo.