Jaký máte názor na prepinatelne palivové mapy u motocyklů? Není zbytečné mít prepinatelne mapy a kontrolu trakce? Nestačilo by mít jenom kontrolu trakce?
Dík za názory.
1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy
1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy
Naposledy editováno 14.10.2015 11:06:56
Trakce: dobrý sluha, ale zlý pán.
Mapy: Stačí vybrat jednu, která konkrétnímu člobrdovi vyhovuje. Ani deset přepínacích map z nešiky profíka neudělá.
1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy
A jak motorky už nemají 50 koní, dostávají se často na fyzikální mez trakce a frikce, je docela fajn to občas "shodit" jen na 100 koní. Ona ani TC není všemocná a dá se celkem dost potrápit.
Já tuhle rozhodil TC na BMW S1000R cestou nahoru na Horní Mísečky. Posledních asi 500 metrů byla šotolina a tak jsem tam držel dvojku pořád plný plyn, až se z toho u BMW posrala elektronika a svítilo to jako barevná hudba. A TC se samozřejmě vypnula
seikos píše: Beztak to u mnoha motorek nejsou palivové mapy. Mapy jsou často pořád stejné, jen je jiná reakce RbW na škrtící klapku.
A jak motorky už nemají 50 koní, dostávají se často na fyzikální mez trakce a frikce, je docela fajn to občas "shodit" jen na 100 koní. Ona ani TC není všemocná a dá se celkem dost potrápit.
Já tuhle rozhodil TC na BMW S1000R cestou nahoru na Horní Mísečky. Posledních asi 500 metrů byla šotolina a tak jsem tam držel dvojku pořád plný plyn, až se z toho u BMW posrala elektronika a svítilo to jako barevná hudba. A TC se samozřejmě vypnula
a dal uz si nic nepamatujes a pak ses probral azv nemocnici? Joo tyhle elektronicky kamaradi...na ty se muzes spolehnout!
1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy
Attim píše: Na S1000R drzet dvojku full gas na sotoline mi i s elektronikou pripada trochu jako ta o Karkulce a sedmi trpaslicich...
popravdě, mi to taky přišlo jako píčovina to zkusit. Ale nedalo mi to. Je to dlouhá rovinka do kopce, na které byl (možná ještě je) odfrézovaný asfalt a probíhala tam od můstku v zatáčce rekonstrukce vozovky. Tak jsem to držel full gas a bavil jsem se jak to TC pobírá, až jsem najednou zjistil že nepobírá a a že hrabe jak o život.1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy
Vidím to stejně jak se říká "gelovka", "CDíčko"
Je to, jak říká Seikos, prostě pouze jiná reakce klapky v sání. Buď vás krotí (škrtí), nebo ne. Pak se možná malinko zagresivní předstih? To jsem zatím neměl možnost změřit. Za pár let a až možná na posledním místě zda-li vůbec je nějaká mapa
Ale chápu, přepínáte palivové mapy... wooow.... titanové ventily ... wooow
Namísto, dělám z tepe pič* a nedovolím ti pustit víc plynu i když chceš...(ed. pravda, když plyn dorazí na konec, režim se přepne, aspoň co vím u K5) Máš ventily, které nic nepřináší krom toho, že to dost hustě zní, že až se zaklepou, už je nikdy nezabrousíš, budeš muset prostě koupit za hezký ranec nové, a u koho je koupíš? ... I blata na 6V speciál GP dal ocelové, věděl proč
Co zní lépe
Naposledy editováno 28.02.2016 12:27:07
1 reakcí na tento příspěvek Palivové mapy
Suzuki to vlastně nazývá S-DMS - suzuki drive mode selector. Tedy režim jzdy.
No a čech zapřemýšlí a je z toho přepínač palivových map. Úsměvné
Naposledy editováno 28.02.2016 14:36:24
tzn vice palivovych map ma smysl pro pouziti jineho paliva, pro preplnovani atd....
jinak je to jak rikas, pouze jen o chovani sekundarni klapky....