mám trošku specifický požadavky a možná na konci řeknete, že z toho nic nevypadne. Nemám s tím absolutně žádnou zkušenost, tak mě berte s rezervou jako laika. Takže... chtěl bych něco:
- na čem si trochu prodloužím sezonu. Už je trošku zima na to, abych si s Triplem fakt užil a je tak na něm najíždět kilometry a neužívat si, to je zbytečnost. Ale bez motky to asi nevydržím. Začal jsem pozdě, tak doháním
- co zvládne lehkej terén typu polňačka, lesní cesta, ideálně i v zimě, když bude trochu sněhu na poli, apod.
- na čem můžu dát přes rok nějaké kratší (víkend s přítelkyní) i možná delší (třeba Rumunsko apod., v jednom) dovolené.
Jinak přítelkyně má v hajzlu záda, třeba na Hornetu už jen jak si sedla, tak jí záda bolej. Dát si dovču ve dvou je jakoby jedna z podmínek, takže jsem tak nějak vyřadil jednoválce. Kdyby to tak nebylo, volil bych rovnou něco víc do terénu. Potřebuju něco hodně univerzálního.
Snad si rozumíme :)
Včera jsme se svezli na TransAlpu 600, pro přítelkyni pro záda dobrý, sedí se krásně a rovně. Pro mě překvapivě ovladatelný a lehký i když v rámci kategorie to tak asi není? Dal jsem si kilometr po louce a taky asi ok. Ale nemám to s čím porovnat. Mám obavu, aby nechyběl výkon. Koukal jsem, že s tím ale lidi jezdí expedice, tak snad ok.
Vzhledem k účelu do toho nechci moc dát, tak do 50tis, jsem vystřílenej po Triplovi. Koukal jsem teda na TransAlpa 600, SuperTénéré, jen tak zběžně na Afriku a ke konci se mi docela zalíbil Triumph Tiger 900 (ty starý s karbecem), tam bych navíc asi měl podporu od vyhlášeného Charlie Moto , ale asi na něj nebudu mít
Animals21 píše: A k tomu Triumphu ... to radši TA na jaře zapálim!!!
Aby jsi se nespletl. Ježdění v terénu je vysoce návykové. Dnes si už vyjížďku bez alespoň krátké terénní vložky nedovedu představit. Je to větší výzva...Na takový GG dojede každý, kdo má dopr.. díru. Na Col de Sommeiller už tolik lidí nebylo přitom zážitek 10x větší než GG a Stelvio dohromady.Jinak když boční kufry tak hliníky. Jsou nerozbitné a mají vrchní plnění, což je hrozná výhoda oproti plastu a ještě na víka připavoukuješ stan a spacák. Navíc se motorka líp zvedá, jak neleží úplně nazemi.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - kompromis
Naposledy editováno 15.10.2015 23:01:32
2 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - kompromis
Animals21 píše: Afriky jsme tu teda neřešili, ale třeba to někdo čte. Píše se o nich často, že jsou trošku líné. Není to tím, že velká část jich je dotažená z Rakouska a jsou tak výkonově omezené a málokdo to pak plně otevře, páč je to dost drahé?
Ber v potaz,že celá tato řada(Transalp a Afrika) používá motor vyvinutý původně pro "čopr".Z toho plyne jak jeho relativní spolehlivost,tak "charakter" motoru.Elefant měl problém opačný-jeho motor je původem ze supersportu.
Jsou dva typy motorek.Motorky na kterých se hledá kde co a pak se v tom všichni rýpou,a motorky které jsou glorifikovány a o jejich nectnostech se nemluví...
V terénu je sto koní k prdu, to je akorát na silnici a i tam je to podle mě až až.
Pravda je tu celá řada profilů borců s AT nebo XTZ750, kteří si to dávaj slušně i off, stačí pohledat.
Nebo přezuješ tripla na špunty?
Vážně - zkus vyjet na polní cestu a dej vědět jestli ti chyběl výkon.
http://www.motorkari...;act=info&scr=51
a inspirace
http://www.motorkari...ertenere-842370.html
co bys čekal od člověka s Yamahou
Akorát lidi, co maj dvě motorky - jedni silnici a druhou na off, zpravidla chtějí něco lehkého a snadno odložitelného, abys mě dobře pochopil. Samozřejmě vkus je tvůj.
Navíc Afrika na otočení heftem reagovala, ten Alpík skoro ne. Bohužel Afrika reagovala na brždění zatočením vlevo apod.
2 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - kompromis
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - kompromis
Ten kompromis je moc velkej, budu muset na něčem slevit - buďto má přítelka smůlu na občasnou projížďku/dovolenou (a pak zahrnu i jednoválce a nebo něco víc off), nebo musím navýšit rozpočet a nebo čekat na jaro
1 reakcí na tento příspěvek Výběr endura - kompromis
Tech píše: Velkou zábavu na silnici u těchto strojů nehledej. Pro ní musíš do terénu, tam budeš mít plné ruce práce i s malou ségrou.
To by musel přitlačit a pořídit 950ADV od KTM (nebo přitlačit víc a BMW HP2). Ale zas na tom začínat v terénu - nevím nevím
Čau, Tom
Animals21 píše: S Afrikou jsem byl spokojenej, ta na mě opravdu udělala dojem, Alpík pak už ne, asi to příme srovnání. Afriku bych pořád bral. Vyšší krouťák byl znát a bylo to o poznání příjemnější.
Ten kompromis je moc velkej, budu muset na něčem slevit - buďto má přítelka smůlu na občasnou projížďku/dovolenou (a pak zahrnu i jednoválce a nebo něco víc off), nebo musím navýšit rozpočet a nebo čekat na jaro
To je ten největší problém, chceš něco na cestování ve 2, ale zárověň na OFF. Takovej nej kompromis jak tu padlo by byla KTM 950/990 ADV, ale to už je tak na prodej Tripla a k tomu přihodit Nebo prodat Tripla, koupit na cestováni třeba Varadero nebo tak něco, a na hopsání třeba Yamu TT600.
Naposledy editováno 18.10.2015 19:20:07
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Gipro Honda XL 600V Honda XL 600V Transalp | Robek91 | 2 | 5.6.2024 v 22:05 Cortes1079 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 12 | 22.4.2024 v 22:29 Peter26 |
Nechce ísť do otáčok Yamaha XTZ 750 SuperTenere | Peter26 | 0 | 20.4.2024 v 18:28 Peter26 |
Rodíl mezi typy TA600 Honda XL 600V Transalp | sekáčmagor | 11 | 22.3.2024 v 19:52 Destroyer |
Ľahké enduro na ryby [1, 2] Honda XL 600V Transalp | Miro1769 | 49 | 18.3.2024 v 18:09 callowsick |