.Nebudu tvrdit,že investuji čas a finance do "ježdění jen tak pro radost."Vždy mi šlo o osobáčky.
Teď mám dilema co v Brně dál. (Na další okruhy se chystám.)Těch mých vysokých 2:14 bylo už celkem na mé hraně.A setsakramentsky se bojím pádu,zatím jsem ještě neupadl,dokonce jsem ani nenavštívil Mr.Kačera,Rizla je pořád nedotčená voňavka.A začínám být posranější čím dál víc.Kvůli mé práci si nemůžu dovolit sebemenší zranění...
Co tedy?Mou Suzuki GSX-R 1000 mám hodně rád.Investice do změny ze sériového pružení třeba do K-Tech+dokoupit Traction Control?
Nebo rovnou S1000RR se všemi elektronickými vychytávkami?V tom případě pak budu chtít 2:12...
Třetí možnost je se na to úplně vykašlat.
Co mi poradíte,nebo řešili jste podobnou zapeklitou situaci?
1 reakcí na tento příspěvek Dosažení okruhových cílů a další motivace
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dosažení okruhových cílů a další motivace
Nori píše: Tak a je rozhodnuto.Nová motivace.Zhubnout dalšich 7 kg a na GSX-R se pokusit o 2:13...
No nevím, chápu oba postoje. Praktické by bylo zůstat u stejného stroje, který a to má, ale třeba tvoje hlava ne. Ale na druhou stranu kdo má rád techniku a nechce jezdit celou dobu na stejném stroji, tak proč neudělat krok v před a mít o něco málo větší klid v hlavě, která třeba díky tomu toho pustí víc... Kor když tě finance třeba moc netrápí..
Opustit dromy, na to máš ještě chvilku čas. Bohužel nemládneme.. Asi by to chtělo ujasnit si kde je tvoje místa a zbytečně se nehonit za vteřinama, které si kupuješ zlatem.. Jezdi si jen tak pro radost... Tak nějak k tomu jsem dospěl já... Drž se..
Naposledy editováno 05.11.2015 09:00:29