tak mi zdechla baterie VARTA, po roce. Chci teda vsechny varovat, protoze sem o nich cetl jiz kdysi, ze ta kvalita sla do kopru, ale presto sem chtel mit osobni zkusenost a koupil ji pred rokem novou a dneska po tydnu stani (pred tydnem dobita do plna a projizdka 20km) ma 12.3 V, pri startu klesa na 5.7 V, sem tam nastartuje, sem tam jen drnci rele.
Priste zkusim EXIDE, nebo doporucujete neco jinyho?
Cus, Bub
1 reakcí na tento příspěvek baterie varta
Naposledy editováno 23.10.2015 17:18:47
1 reakcí na tento příspěvek baterie varta
1 reakcí na tento příspěvek baterie varta
Jakou doporucite znacku, kdyz jde teda Varta do kopru?
seikos píše: Používám žlutou Motobatt. Maximální spokojenost. Podle mě je ještě lepší než Exide. Exide mimochodem nedoporučuje používat při větším náklonu než 35 stupňů. Motobatt můžeš používat klidně i vzhůru nohama. A samozřejmě, přijde již nalitá a factory sealed
Nestudoval jsem u EXIDE maximum náklonu, ale pro šikmé umístění jsou speciální typy. Mám ji v SV nahnutou a kupoval jsem proto takto konstruovanou která je tam předepsaná. Cena je více méně stejná jako u normální.
V květnu baterka nalitá-začala sezona a jezdilo se.Najeto do srpna 7t km a přestala startovat.Poslaná na reklamaci a prej silně zanedbaná a zasulfátovaná!! (co by ta chudinka dělala teprv přes zimu ) Reklamace zamítnuta.Jediné co tak mi dali za nákupku druhou.Při nalití baterky měla ta druhá mrcha 8V!!Ani jsem ji do mašiny nedal a byla v kopru!! Tak další reklamace a ta už byla naštěstí uznána.
Koupil jsem z Elitu LP gelovou a zatím cajk.
ZX6R - originál z Piaga, zcela nová, dodal jí s moto překupník z IT, občas startovala, občas jen dojel motor do úvrati a konec. Nabíjená pravidelně prakicky před každým "pokusem" o jízdu. Ale nevím jestli měla správné paramartry co se týče kapacity a startovacího proudu.
Takže za sebe bych se nebál Toplite. Yuasa mi přijde drahá.
Naposledy editováno 23.10.2015 21:13:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie varta
PEPAFJR píše: Mě Varta odešla po roce i u motorky jako u auta. Již nikdy více ji nechci vidět. Do motorky asi nejlepší YUASA
Vidis, mam vartu v aute uz 9 let .... to nejde takhle pausalizovat ....
V Transalpu 700 taky už sedmý rok origo baterka, ani nevím značku, nabíječku ještě neviděla a to stojí celou zimu v nevytápěné garáži v RD a každé jaro OK.
Tak nějak mi přijde, že to co tam montují od výroby, je úplně něco jiného, než to co potom koupíš v krámě...
ElFidel píše: Prave sem nenastartoval auto... Jsem neskutecne nasrany protoze sem zrovna nutne potreboval jet na vecer... Baterka ma po tydnu stani 10 Voltu a nebere ani hovno z nabijecky ale oko na te devce sviti zelene a ukazuje ze je OK
Jakou doporucite znacku, kdyz jde teda Varta do kopru?
To zelený oko je jednoduchej hustoměr v jednom z 6-ti článků a ukazuje to, že hustota elektrolytu v tom konkrétním článku je OK a odpovídá nabitýmu stavu. O tom, jak jsou na tom ostatní články neříká vůbec nic. Takže je to jen takový šidítko a po velký slávě po zavedení už od toho zas všichni ustoupili...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) baterie varta
Ozzy_ píše: Vidis, mam vartu v aute uz 9 let .... to nejde takhle pausalizovat ....
Ano před devíti, ještě před třema lety byla Varta na špičce, ale poslední dva roky to již neplatí.
Bubrak-ZX10R: Neuvažuješ o LiFePo4? Ušetřil bys na hmotnosti i velikosti a nabít se dá v případě potřeby neskutečně rychle proti olověné klasice.