1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb
Rogerer píše: ochrana krční páteře
Opravdu ? No vzhledem k tomu, jak je ten hrb nizko a na vetsine nebo snad i na vsech kombach maly, tak nevim jak to poslouži k ochrane krcni patere
1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb
Mircez píše: Opravdu ? No vzhledem k tomu, jak je ten hrb nizko a na vetsine nebo snad i na vsech kombach maly, tak nevim jak to poslouži k ochrane krcni patere
opravdu...při nárazu to zabrání zalomení krku + může posloužit jaku futrál na camelbag + aerodynamika
S tou ochranou krční páteře si nejsem až tak jistej, než se blembák opře o hrb, už si koukám snad i na prdel
1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb
AERODYNAMIC HUMP
This improves the aerodynamics of the rider/vehicle system when the racer is bent low behind the handlebars. (http://www.dainese.com/eu_en/aero-evo-p.html)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb
Franta. píše: Tak schvalne jsem se podival na stranky Dainese, protoze to ze by melo jit o bezpecnostni prvek slysim prvne. A skutecne - o nejakym zvyseni bezpecnosti tam neni ani zminka:
AERODYNAMIC HUMP
This improves the aerodynamics of the rider/vehicle system when the racer is bent low behind the handlebars. (http://www.dainese.com/eu_en/aero-evo-p.html)
Pokud by to měl být jenom a jenom aerodynamický efekt. tak by to muselo být zkoušeno na každou motorku,kombinézu,přilbu,postavu vzlášť, jinak by to nemělo význam. Je to opravdu jenom bezpečnostní prvek.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb
PEPAFJR píše: Pokud by to měl být jenom a jenom aerodynamický efekt. tak by to muselo být zkoušeno na každou motorku,kombinézu,přilbu,postavu vzlášť, jinak by to nemělo význam. Je to opravdu jenom bezpečnostní prvek.
no jasne.. borci od daninese je banda blbcov, ktori vlastne nevedia co vyrabaju. Este ze je tu nejaky pepik, co rozhodne ze to ma aj inu funkciu. Voni tu aerodynamiku testovat individualne nemusia, pac ide o eliminovanie vibracii za helmou. A tie su az na par rozdielov rovnake (teraz nemyslim Wehrmacht prilbu na copra alebo enduro kokos so stitkom)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb
Komorerth píše: no jasne.. borci od daninese je banda blbcov, ktori vlastne nevedia co vyrabaju. Este ze je tu nejaky pepik, co rozhodne ze to ma aj inu funkciu. Voni tu aerodynamiku testovat individualne nemusia, pac ide o eliminovanie vibracii za helmou. A tie su az na par rozdielov rovnake (teraz nemyslim Wehrmacht prilbu na copra alebo enduro kokos so stitkom)
Tak ono si stačí nechat ušít kombinézu s hrbem u Psí a tam Ti to zcela jednoznačně vysvětlí. A to,že z Tebe borci od daninese udělali blbce za to nemůžu.
1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb
PEPAFJR píše: Tak ono si stačí nechat ušít kombinézu s hrbem u Psí a tam Ti to zcela jednoznačně vysvětlí. A to,že z Tebe borci od daninese udělali blbce za to nemůžu.
sem tam vidim tvoje nazory a sposob akym prezentujes tvoje bludy je na smiech. Snad trochu vladnes anglictine: http://www.righttor...-born-to-be-wild.pdf
je to od renomovaneho doktora (bohuzial po smrti), strana 1134. Aby si nemusel hladat, dam to sem:
There remains a great degree of confusion about the
role of speed humps, even within the motorcycling
fraternity itself. They were initially conceived to
improve the aerodynamics of a helmeted rider in a
racing crouch on a competition motorcycle. In some
instances they contain data-logging devices to allow
race teams to collect information on the various
forces acting on rider and motorcycle, and in hotter
climatesthey have been modified to contain fluid. In
recent years they have become a fashion item for
the non-competitive motorcyclist, and are now a
common feature on leathers. They are not, and
never have been, a safety device, and indeed make
management of the airway and spine more difficult
in the injured motorcyclist
ak si to nevies prelozit, vyuzi google translator.. A pokojne mozes napisat do PSI, odpisu ti v zasade to iste
It is the author’s opinion
that for spine protection and airway control the
speed hump must be removed as soon as possible.
The easiest method is to logroll the patient into the
lateral position, and run a scalpel blade around the
outline of the hump; allowing rapid separation from
the leathers.
It is hoped that designers and manufacturers will
recognise the problems faced by medical staff in
these instances and modify the design of humps in
the future. Possible solutions include filling humps
with air rather than foam to allow deflation or
making humps externally detachable, for instance
with a zipper or Velcro.
1 reakcí na tento příspěvek Aerodynamický Hrb
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb
Komorerth píše: Aj taky Padaja, ktoremu to siju u PSi tam za hlavou ma zip (titulna stranka PSIHUBIK. Ma tam zrejme komunikacnu techniku alebo nejaky camelbag. Ale to len hadam, asi sa ho treba opytat co tam nosi
To se ho nemusis ptat, to ti reknu i ja Presne jak pises, camelbag
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Aerodynamický Hrb
Racing.angel píše: To se ho nemusis ptat, to ti reknu i ja Presne jak pises, camelbag
A co my nekuřáci, co si tam máme místo camelek strčit?