Zatim utraceno:
-----------------------
Kawa - 15 000,-
Dovoz + prihlaseni - 2500,-
Komaxit - 3000,-
Spojkove lamely - 2162,-
Svicky - 900,-
Tesneni pod viko motoru - 955,-
Ruzna tesneni na motor - cca 1900,-
Kyvka - 1200,-
Zadni tlumic - 1700,-
Case na baterku pod sedlo - 420,-
Loziska do krku rizeni Koyo - 500,-
Loziska do kyvky - 200,-
Slider na retez - 1100,-
Horni prachovka na krk rizeni - 550,-
Trubky predni vidlice - 7000,-
Gufera predni vidlice - 300,-
Olej do predni vidlice - 350,-
Prachovky predni vidlice - 450,-
Repasni sada karburatoru - 1750,-
Lakovani kol - piskovani svodu - 750,-
Pruzinky a pritlacne plechy do spojky - 700,-
Repasni sada palivoveho kohoutu - 350,-
Loziska a gufera do kol a unasece - 600,-
Unasec nahonu tachometru - 250,-
Spinac starteru - 1000,-
Drzak prave stupacky - 500,-
Sada pneu - 5000,-
Olej + filtr - 1000,-
Chladici kapalina - 200,-
Nadrz - 2100,-
Pravy ovladac - 650,-
Benzinovy filtr - 350,-
Spojkova packa - 550,-
Krouzek do nahonu tachometru - 220,-
Srouby na kotouce - 600,-
Tesneni na svody - 175,-
Tesneni airboxu, pod airbox a na sani - 850,-
Koncovka Mivv - 2700,-
Airbox - 1600,-
Predni maska - 4000,-
Prava kapota - 2000,-
Zadni kapotaz - 2500,-
Sroubky, gumicky, apod ... 2500,-
Lak nadrze - 1700,-
Pancere brzdy + spojka - 2800,-
Drzak leve stupacky - 1000,-
Podsedlovy plast - 500,-
Brzdove desticky - 1700,-
Komplet zarovky - 800,-
...komplet repas karbcu...uz to nepocitam :)
Naposledy editováno 25.03.2020 21:19:16
1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji
1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji
Naposledy editováno 06.11.2015 13:32:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrozeni Ninji
1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji
1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zrozeni Ninji
dewwil píše: Myslíte, že i ve fabrice máchaj lamely v oleji? Jen se ptám, ani v manuálu jsem to nenašel... Sice to dělám taky, že je v tom oilu vymáchám, ale asi mi to zůstalo zafixovaný v palici z dob korkovejch spojek na Jawce... Nebo hledám blbě v manuálu...
To nevim, ale ferodo lamely to maj napsany v instrukcich.
2 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji
Nove jsem nenamacel, olej budu davat do motoru, az bude v ramu. Ani jsem nevedel, ze se to ma, se priznam. Stejne obcas motor zatim protocim na klice ruco, tak se to nevymacha? Prece jenom to bude jeste par mesicu stat. Dik
Naposledy editováno 08.11.2015 08:56:51
být tebou, zase bych je rozdělal a nechal je jednotlive, neslepene namocene v oleji třeba pul dne... nic tim nezkazis
i ty pružiny bych vyměnil rovnou, sada od EBC stoji okolo 500,-? z mýho pohledu lepší vyměnit je hned a být jistější, že spojka bude OK, než se k tomu po zprovoznění vracet a zas to rozdělávat
a jinak ne - v motoru neni tolik oleje, aby se v nem spojka machala... pokud ho teda brutalne neprelijes
Ma hydraulickou spojku, to ma pritlak jako krava nebo se pletu?
stat to bude tesneni za 500,- (vim, ze jde riznout i z papiru) :)
proste tomu dam 300km stejne na zajeti, tak si myslim, ze si to sedne. Ja stejne nechapu rozdil v tom, kdyz je spojka provozne v oleji a namocena. To prece nesaje tolik, aby to muselo lezet v lazni.
No kdyz bude zlobit, vim kam sahnout a budu si rvat vlasy a dam si par pohlavku :)
Na pružinách zvenku nic neuvidíš jestli jim něco je nebo ne. Jediným a správným kritériem je změřit jejich délku a porovnat se servisním manuálem. Pokud mají míň než je v toleranci, tak vyměnit.
Když už to máš rozdělaný tak není co řešit, nové pružiny zas nestojí takový ranec. Ušetříš si práci a čas
1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji
2 Darman: manual jsem prave stahl, nekde ho vytrysknu a hodim si ho do garaze
Naposledy editováno 09.11.2015 14:35:49
1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji
kdo chce šroubovat ???
2 Sefo: ja ted buchtu nemam, tak doma sedet nemusim ;) Kapoty origo davat nebudu, mam to vymysleny jinak, ale to si zatim necham pro sebe
1 reakcí na tento příspěvek Zrozeni Ninji
Taky jsem měl takový úmysl, ale zanedlouho mě z těch částek šla hlava kolem. A tak jsem toho nechal a hned jsem klidnější, když jen tuším, co mě už motorka stála, protože když zavzpomínám, tak si na všechno hned nevzpomenu.