3 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
Ta zásuvka má jistě i jiné řešení, spíš tam pasovala tvarově. V tom problém nevidím. Prodávaly se Blaty za mnohem méně, jezdily na benzín jako ty slavné babety.. a jak to dopadlo? Jako všechno. Kdyby to byl el superbike za ty peníze, asi by to bylo jiné.
Mě vynech, prasoskůtry jsem měl dva, a zažil s nima jen to dobrý. jediný co chlapovi závidím, jsou práva na design a označení Čezeta. a jak píšu, pro mě jedině s konvenčním motorem.
Kdyby prasoskůtry vyráběl někdo se solidním spalovákem, vmáčknu se do pořadníku.
Naposledy editováno 07.11.2015 08:25:50
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
laďa-prášil píše: Ta zásuvka má jistě i jiné řešení, spíš tam pasovala tvarově. V tom problém nevidím.
To snad nemyslíš ani ze srandy, ne? Kabel s fází na kolíku je naprostá fušeřina s potenciálem zabít člověka!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
K těm zmíněným elektrokolům - pro důchodce, nebo jinak hůře mobilní osoby, prosím. Ale stále tam platí, že v celkových nákladech to vychází o hodně dráž, než provoz motorového mopedu. Elektroskútr je kravina, pokud tedy nepůjde fakt jen o půlkilometrové cukačky pro rohlíky (tam by se benzinový motor ani neprohřál). Před časem tady někdo řešil čínský elektroskútr za 80000,- a bylo mu rychle vysvětleno, že je to kravina a prodělá na tom kalhoty, jelikož tolik peněz neprojezdí v benzinu ani za 5 let a navíc po těch pěti letech už ten čínský elektroskútr dávno jezdit nebude.
A bastlit takto amatérským způsobem elektriku do prasete je už naprosto zcestné. Ba jak se u něčeho v názvu objeví "New", hned vím, že nemá smysl se tím dál zabývat a že to bude katastrofa. Viz třeba New Beetle, natož New Trabi - odporné paskvily.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
jawarmaniak píše: To snad nemyslíš ani ze srandy, ne? Kabel s fází na kolíku je naprostá fušeřina s potenciálem zabít člověka!
Nevidím problém v tom, nahradit to díly v souladu s normami, myslel jsem, že hovořím jasnou řečí s důvtipnými lidmi :) omlouvám se
Naposledy editováno 07.11.2015 13:32:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
laďa-prášil píše: Nevidím problém v tom, nahradit to díly v souladu s normami, myslel jsem, že hovořím jasnou řečí s důvtipnými lidmi :) omlouvám se
I když je to "prototyp" tohle se prostě NESMÍ nikde objevit. Natož na něčem, co se veřejně prezentuje v mediích. A pokud tě to nevzrušuje, pak je to tvůj problém.
1 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
A pokud to tedy není tak úplně prototyp (ale "mulobastl" ) , proč to prezentuje (i s cenovkou)?
Nebo je to celé zase nějaká levárna na dotace?
Customman píše: Počkat?! On je to jenom původní skútr přestavěný na elektro? Zaregistroval sem to jen letmo a bláhově sem se domníval, že je to z replikových dílů. To mi ale nejde do hlavy, jak se na něco takového můžou vztahovat autorská práva?
A pokud to tedy není tak úplně prototyp (ale "mulobastl" ) , proč to prezentuje (i s cenovkou)?
Nebo je to celé zase nějaká levárna na dotace?
No z těch fotek co sem dával jawarmaniak se mi zdálo, vzhledem ke rzi, že už ty plechy mají něco za sebou
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
jawarmaniak píše: I když je to "prototyp" tohle se prostě NESMÍ nikde objevit. Natož na něčem, co se veřejně prezentuje v mediích. A pokud tě to nevzrušuje, pak je to tvůj problém.
Nevzrušuje, vím, že je to lehce řešitelné..
Naposledy editováno 07.11.2015 19:27:34
Třeba finální verze bude mít kastli z karbonu a rovné drátky podle pravítka.
Ale s těmi zákazy mi to moc neštymuje. Ano, sice nemusejí být papíry,registrace, SPZ a ručení, ale pokud je řeč o zákazu, jako určují značky B01 a B02, tak tyto platí i pro bicykly, se stejnými výjimkami, jako pro ostatní vozidla. Kolo se tam může maximálně vést. Neuvažuju teď tu (pěkně kravskou) změnu, že cyklisté nemusejí značku B02 respektovat.
Každopádně to zde probírané "elektroprase" je jednoznačně amatérsky-kutilský bastl, předem odsouzený k neúspěchu a za tohle by ten Anglán rozhodně neměl mít autorská práva na označení, naopak by jej měli hnát svinským krokem. Z principu do poctivé české konstrukce nacpat nějaké čínské komponenty je ohavnost. Ale on se potrestá sám, až v tom utopí mraky peněz a nakonec spláče nad vejdělkem. Pokud tedy neudělá podobný dotační podvod, jako Jawa.
1 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
1 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
O technické úrovni "tvůrce" vypovídá nejen smrtící zásuvka, ale i výrok - Cituji:
" „Původně jsem chtěl dát akumulátory do výfuků s tím, že by se daly vyměňovat za nabité,...“ ( http://auto.idnes.c...4_160356_motorky_fdv)
Od tohoto bych si nedal vyměnit ani baterku v předním světle na kole.
Celá elektrovýbava má vyjít na 300Eur. Naprostá utopie, tyto komponenty se dají sehnat za polovinu. Baterie mají vydržet 2000 nabíjecích cyklů, tj cca 160 tisíc km. U motorového čuníka to znamená dva výbrusy motoru a jednu GO kliky v cenové relaci do 6000kč. Čuník si bere 3,5 litrů benzínu na 100km. Při ceně 32kč/l mi těch 160 tisíc km vychází na cca 202 000Kč. Pořád mám ještě více, jak 70 tisíc korun v kapse a prasátko, která akorát získává na ceně každým dnem a ne čínsko-garážový paskvil. Jo a nezapočítal jsem cenu elektrické energie, nutné k dopíjení. Cenový rozdíl bude ještě vyšší. 100km (reálně 80) má vyjít na 10kč, tj 16 tisíc kč za 160 tisíc km.
takže to shrnu - při stejném uvažovaném nájezdu 160 tisíc:
Motorové prase : Pořízeni, palivo, GO motoru, sem-tam udržba: 35000+202000+10000=247000,-
Prodejní cena po deseti letech: Rozhodně větší, než původní cena nákupní +35000,-
Elektrické prse : pořízení, nabíjení, údržba (gumy, ledky..): 270000+16000+4000=290000,-
Prodejní cena po deseti letech: 10000-13000,-
To vše samozřejmě za předpokladu, že to vůbec dostane homologaci, o čemž silně pochybuji. K tomu ještě připočtěme nemožnost kamkoliv uložit i sebemenší zavazadlo.
Jinak tvůrce tohoto skvostu se dušoval, že chce vyrábět kastle nové z hliníku. Už vidím to technické zpracování... kdyby alespoň šel s váhou dolů a snažil se použít nové materiály (skelná a uhlíková vlákna)... Prostě utopie.
Naposledy editováno 08.11.2015 06:57:51
2 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
Cena deset tisíc eur, kterou na znovuzrozenou českou legendu nasadil, není rozhodně lidová. Uznává to i sám stavitel. Vysvětluje, že to je stylové zboží, které má v plánu nabízet i za hranicemi. Už má dokonce rozjednané prodejce v Německu nebo Londýně.
Má také připravenou reklamu nebo řadu stylových doplňků, ve které je třeba sada kožených brašen. V nabídce bude také stylový jednokolový přívěs. Replika slavného „páva“ vyjde na osmnáct tisíc korun a je z laminátu.
To nebude pro socky z čech.......tak co tady řešíte..........
Uchylnej napad uchyla za uchylny penize.
bimbo750> kozeny brasny na Prase??? on je to fakt uchyl!
Naposledy editováno 08.11.2015 09:49:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
splasenytrubky píše: Tohle je tak maximálně jen technicky absolutně doprasený prase. Prznit na to veterány je úplně úchylný. Kdyby to bylo udělaný z nových komponentů, lehčí, s úložnými prostory a tím by to mělo alespoň nějakou užitnou hodnotu, tak by to bylo hezký. Ale tohle je zprasená prasárna.
pokud ty čezety poctivě kupuje,tak snad ať si s nima dělá co chce. však nikoho nenutí to kupovat a provozovat.laďa-prášil píše: Prostě i kdyby byly dráty seberovnější, lidí, co to koupí, je několik. To nikam nevede. Většina lidí 260 tisíc viděla pohromadě jenom při prodeji zahrady po babičce
Přesně tak.Lidi nemají peníze. Ikdyž pár sice asi jo,ale opravdu jen pár.Furt se zde někdo něco pokouší vyrábět a pak na to nasadí cenovku jak za chatu na Sečské přehradě a pak se všichni diví,že se to neprodává.
Tohle se týká všech pokusů o motocyklovou výrobu v ČR za poslední dobu.
Když už budu chtít nějaký skůtr,tak si koupím něco na bazaru.Třeba již zmiňovanou Babetu.Dám si jí do kupy.A hlavně,všichni z STK mě můžou vlízt někam!!!!!
Pokud nebudu mít řidičák,nebo se nebudu chtít tahat s těžkým skůtrem........A že je těch lidí hodně.Tak si koupím elektro kolo.
Žádné povinné ručení !!!!!!!!!!!!! Teda něž si to zase někdo spočítá,kolik pak by z toho káplo,kdyby se tato povinnost vztahovala i na elektrokola
Žádná STK !!!!!!!!!!!!!!!!! Bohužel opět si myslím,že to nebude dlouho trvat a se vzrůstajícím počtu kol,to zas někoho napadne sedřít z lidí ještě víc peněz
Žádná helma !!!!!!!!!
Takže tak asi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
nemako píše: pokud ty čezety poctivě kupuje,tak snad ať si s nima dělá co chce. však nikoho nenutí to kupovat a provozovat.
já si nemyslím, že úplně všechno se nechá vyjádřit v penězích. A stejně jako on si může koupit co chce, pokud je to na prodej, tak si i já zase můžu o tom myslet, že je to prasárna. Já mu přece žádné jeho právo nikde neberu, takže si s dovolením ponechám i to svoje.
1 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
nemako píše: MedWed> já mám teď rozdělaný jedno krásný. bude zlatý
... ja vim... na Vanoce...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
MedWed píše: ... ja vim... na Vanoce...
možná na příští,tak rychlej nejsem ale je to výhoda,že se na zlatý prasátko dojdeš podívat do garáže a můžeš se nažratTéma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|