Zajímalo by mne,jaký je rozdíl v průběhu výkonu a točivého momentu mezi Jawa 350 634(632) a novějšími,hliníkovými 638(639,640)?
Slyšel jsem, že by 634 a 632 měly víp "tahat"odspodu a novější 638,639,640 zase líp ve vyšších??
Nemáte někdo srovnání, graf?
Jezdil jsem jen 639 a 640, takže nemám srovnání...Díky.
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Právěže mám za to, že by 634 měla líp táhnout odspoda...A vždycky se mi líbil klidnější chod a "lahodnější"zvuk...Ale nikdy jsem na ni, nebo stejné 632 nejel ...
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Naposledy editováno 13.12.2015 13:21:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Ideálně sehnat 1.!! 638 motor, než dočasně přišli 632, ten má minimální spotřebu! a jede (jen je potřeba poladit "reakce-záchyt" kliky-pro tenhle nedostatek byly stažený), potenciální je i 632 s 12 zapalkem-z 638. Karbec 638 na 634-bez uprav je zbytečné sraní se.. Výhoda 638 motoru je i ta, že se na něj dá ještě sehnat všechno.. Ale souhrně, spíš záleží, jakou 638+ by jsi sehnal a jaký vzhled se ti víc zamlouvá :)
dave-lister: "638" doutníky-resp. válcový výfuky mají 634 od 81., ale je rozdíl v tlumicích vložkách-od 634 po 640 je několik variant..
dave-lister; Dráťa: Nevim nevím, jak by jste chlapci dokázali dostat ten 634 motor na 8L??? i při největším "zneužití" a necitu nešli přes 6L!-ty se kterými jsem se setkal (s různým životním nájezdem).. leda by bylo KO seštelování karbce a zapalování.
A aby se neřeklo, test 638 u italů ;) :
Naposledy editováno 12.11.2015 12:47:19
Kamarád má 638 taky s VAPE a přijde mi, že má takovej lepší zátah na spodku, než moje 634. Ale moje výfuky jsou v žalostném stavu, takže to může mít na průběh výkonu a krouťáku velký vliv.
Naposledy editováno 11.11.2015 13:11:23
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Naposledy editováno 12.11.2015 12:43:38
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Naposledy editováno 13.11.2015 12:10:27
2 reakcí na tento příspěvek Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Naposledy editováno 13.11.2015 12:42:11
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíl 634 vs. 638/639/640
Naposledy editováno 13.11.2015 13:48:50
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Jawa 350 634 oilmaster Jawa 350/634 | Jawar634 | 18 | 8.10.2024 v 11:39 VGT |
Zapojení přerušovače blinkrů [1, 2] Jawa 350/639 | HaaS | 33 | 23.9.2024 v 11:55 Nukin |
Ukrajinské VAPE [1, 2] Jawa 350/634 | Lu-boš | 45 | 9.8.2024 v 09:05 pavel5168 |
Dvoukomorové výfuky Jawa 350/640 [1, 2] Jawa 350/640 | Marec222 | 39 | 8.8.2024 v 09:29 Krautkopf |
Jawa 350/640 - nefunkční blinkry Jawa 350/640 | Pitr73 | 1 | 4.8.2024 v 14:53 Frantas |