1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi KTM
KTM LC4 640: 625 ccm, el. start + kickstart, karbec Mikuni BST-40, 11 l nádrž, servis po 5000km
KTM SMC 660: 654 ccm, pouze kickstart, karbec Keihin FCR 41 (akcelerační pumpa), 9 l nádrž, servis po 2500km
Novější modely SMC, SMCR a SM 690 asi do 100k neseženeš, možná tak tu ošklivou SM 690.
Osobně bych volil mezi 625 a 660, který maj sice kratší interval na olej atd, ale jedou o něco líp. Otázkou je, jestli by ti stačil jenom kickstart u 660 (když se to člověk naučí, tak na 1. - 2. šlápnutí chytne) nebo budeš chtít i el. startér.
Naposledy editováno 18.11.2015 13:53:17
1 reakcí na tento příspěvek Rozdíly mezi KTM
Jinak díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Rozdíly mezi KTM
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Řetěz KTM 640 LC4 Supermoto | Mylann | 2 | 4.9.2024 v 19:35 Kohlstein |
Dunlop Mutant- "Vaše zkušenosti?" KTM 690 Supermoto, KTM 690 SM | W.Geronimo | 17 | 25.6.2024 v 21:16 Pavel_G |
brzdovy spinac predni brzdy ktm 640... KTM LC4 640, KTM 640 LC4 Supermoto | LTA | 2 | 5.6.2024 v 20:57 LTA |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
KTM rolny vahadel , par foto KTM 640 LC4 Supermoto | SuperPivis | 16 | 2.5.2024 v 12:54 combust |