kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
t_freedom píše: Tifone> ... ale furt mám takovou pachuť na patře ...proč to vše ?
každej chce vyrábět motorky který dokáže prodávat a vydělat na nich. Ducati vždycky měla přebytek stylu a nedostatek prodejů, tak to asi chtěj změnit. Stejně jako třeba Yamaha, která to dělá obráceně.
t_freedom píše: Petta> origo asi ne... ale určitě si to za těžký prachy pomocí dílů s nápisem " racing use only" budeš moc od výrobce předělat ....to je ta největší ironie doby...
jak už tady někdo psal : dokoupíš si pičovinu aby jsi mohl povypínat dokoupené pičoviny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: t_freedom> Ne, ne, nezaměňovat, já očekával od MG klasika ala 70. léta ve V9, ne další Nevadu, ale něco jako V7 a V11.......NineT je úplně něco jinýho, pro mě moderní krásnej klasik a ještě k tomu přidaná varianta Scrambler , i když asi levnej moc nebude, pod 350tkč cena dle mě nepůjde, ale mě se ten směr BMW líbí, tak to může být, .....bral bych i malýho Ducati Scramblera, do města, jako pracanta a trochu zábavy na něm asi taky bude, jako alternativa za skůtra, pokud by byl za 120-130tkč, obávám se ale, že cenovka bude 170-180tkč a to je pro mě nepřijatelný....no nechám se překvapit
Ten malý scrambler by se mi taky líbil...na takový krátký popojíždění kolem komína ideální...Někde jsem četl, že cena by měla být kolem 5000EUR, to by byla paráda, ale nějak se mi tomu nechce věřit.
Edit: Trochu jsem projel fóra a cena je údajně kolem 7700EUR...
Naposledy editováno 19.11.2015 12:15:27
no samo jsem myslel tu cenovku 5t. éček,....nevim, kdo by si to za téměř 7,7 koupil, když osmistovka je o 500 éček dražší!?
Naposledy editováno 19.11.2015 12:18:44
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
http://www.motorcycl...cati_650_indiana.htm
ne prototyp Ducati Apollo.Krátkou historii beru v porovnání s ostatníma značkama.V šedesátejch lítala na bednu naše Jawa a Ducati v její kubatuře nandavaly Agusty apod.
Ducati začala opravdu zlobit cca v 65tym s Machem mezi "civilkama" a v závodech doopravdy frčely od 70tejch let.V tu dobu tam kromě Desma jinou Ducati klasiku nevidim a to ještě Desmo nevymyslel Taglioni,čimž mu rozhodně nechci ubírat na genialitě,jenom se snažim o střízlivej pohled.Prostě si jen přiznat,že za tim sportem stála vždycky komerce (nebo aspoň pokusy o ní) v podobě Cucciola na začátku,přez Scramblery,Indianu,Elephanta a Gran Canyona s Cagivou,nějaký ty série pro švýcarskou armádu,až po Diavela a ten Čoprvel teď.Jenom mě trochu mrzí,že i když mě závodění netýká,tak momentálně nemá Ducati žádnej normální model,s kterym by se dalo amatérsky závodit,páč sou mimo kubatury.Teda s tou 950 už se blížej zase litru,ale na ty je to slabý,takže vývoj tam moc není a až se vyčerpá potenciál D16,tak nevim s čim nastoupěj v MGP.Aby to nebyl ve finále R4 a na každym válci kroužek...
3 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
VikousS4 píše: Tak cena základu Scrambler Sixty2 je 7995 USD, to snad ani nemůžou myslet vážně , Scrambler pro mladý a movitý začátečníky, který nemůžou nebo nechtěj o pár USD dražší osmistovku ....
Takto ale 400 ztrácí smysl...těch pár peněz rozdílu do "velkého" scramblera je zanedbatelných...Většina zájemců si myslím zvolí velkého...a v USA to bude za tyhle peníze zcela neprodejné...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Ve wsbk prohlásili, že na to, aby poráželi Kawu, potřebují čtyřválec. Možnosti dvouválu jsou prý už vyčerpaný.. 230 koní je asi max. u dvouválu, čtyřválec asi dokáže mnohem víc..
no to nevím nevím protože letos jedinej kdo Kawám stíhal byla právě Duc a občas Aprilka
Momentálně jediná co se dá vzít z regálu a nalepit číslo je Panigale R...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Attim píše:
2. Nojo ale kdy...Lamborghini taky vyrabel traktory, ale nikdo tu firmu dneska nevidi jako traktorku
Stále vyrábí akrásný!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: z.a.j.o.c.h> jj je pěknej místní soukromý zemědělec ho má
jj muj soused ho ma..1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Skončila mi dvouletá buzerace a naschvály.
V sobotu jedu na Moravu tak to tam pořádně oslavim