Naposledy editováno 25.01.2016 01:11:25
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
hádám že dřevo na listy máš z nějaký starý ŠOPY
jo už vím proč mi nabízela pojišťovačka pojistku pro pád letadla na budovu....teda jestli by tuhle tvou srandu za letadlo považovali
Roba bude dědit... to je na 100%
Naposledy editováno 20.11.2015 11:20:58
E:jak si pocital silu a delku rotoroveho listu? Popr pokud mas pevny uhel nabehu budes met muset i tenhle uhel spocitany.... dalsi vec budes stoupat a klesat pomoci zmeny ot/min takze 800-900 ot/min je vcelku nesmysl....dalsi vec...pocitel si s maximalni obvodovou rychlosti na konci rotoru?😕
Naposledy editováno 20.11.2015 11:34:00
NIcméně do žádného z těch strojů bych nesedl ani za zlaté prase.
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Jsem zvědavej jak to dopadne, hoď sem pak video prvního startu (případně zaúkoluj eventuální pozůstalé )
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Do vrtulníku bych nevlezl. S letadlem nějak dokloužeš, když škytne motor. S vrtulníkem padneš jako pytel sraček. Na nějakou setrvačnou rotaci a obrácení listů nad zemí nevěřím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
HornisGSX píše: fidlimydli> omyl priteli s vrtulnikem sednes jak nic i kdyz ti vysadi motor tzv autorotace....znam osobne spoutu pilotu vrtulnikaru co za sebou maji uz x pristani s autorotaci....ale jak u letadla tak u vrtulniku mas smolika pokud jsi v kopcich nebo nad lesem a nemas vysku....jinak s autorotaci se bezne pristva i s modelama....
Za předpokladu, že ti nepraskne hřídel, pak se autorotuje blbě, když není čím
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Edit: Ještě si to dokážu jakš takš představit z visu při kolmém pádu, ale při letu vůbec. Nemáš někde video?
Naposledy editováno 20.11.2015 12:42:27
Fizzer:pokud ti uleti hridel tak ti zrejme amputuje nejakou cast tela a to uz je ti autorotace uplne v prdeli
E: z visu je ten problem ze pracujes se zbytkovou energii rotoru tzn mas par sekund na posazeni....s primeho letu mas vyhodu ze proudici vzduch ti roztaci rotor (samozrejme pri postupnem ubytku vysky) a mas vic casu a prostoru pro posazeni
Naposledy editováno 20.11.2015 12:46:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
FiZzeR píše: kutilsro> Ještě mě napadá, že tu nikdo nenastolil otázku, a sice jestli to má být vrtulník, nebo helikoptéra - to je totiž dost zásadní.
Tak mě ten rozdíl zajímal, JK
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Juriáš píše: Tak mě ten rozdíl zajímal, JK
No to je jednoduchý, helikoptéra je samička a vrtulník sameček.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Dokonce znám člověka, který přistál na sjezdovku
Naposledy editováno 20.11.2015 12:49:01
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
jinak taky mam kamose co nedobrovolne sedal po vysazeni motoru na sjezdovku rikal ze sednou jo ale zabrzdit byl krapec problem