1 reakcí na tento příspěvek Pohon předního kola BMW GS


Ale pěkná fičurka ... pro GS geeky
1 reakcí na tento příspěvek Pohon předního kola BMW GS
1 reakcí na tento příspěvek Pohon předního kola BMW GS
1 reakcí na tento příspěvek Pohon předního kola BMW GS

1 reakcí na tento příspěvek Pohon předního kola BMW GS
1 reakcí na tento příspěvek Pohon předního kola BMW GS
1 reakcí na tento příspěvek Pohon předního kola BMW GS
1 reakcí na tento příspěvek Pohon předního kola BMW GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohon předního kola BMW GS
GeorgPohodar píše: Já myslim že to není špatný nápad, pokud někdo jezdí sám s naloženou motorkou tak to v nějaké krizovce může celkem pomoct. Ale to uložení baterií je podle mně hodně nešťastně zvolené. On i samotný kokpit na dlouhé konzole se dokáže docela rozhýbat, natož když je na něm ještě pár kg baterií.
tak to taky není stock 1150. Však vidíš - vyhozený telelever - nasazené normální a funkční vidle. Desierto kokpit, na něm roadbook a kdoví kolik tripmasterů. Tenhle kokpit bude solidně vyřezanej, oproti fabrickému řešení.Ovšem samozřejmě souhlasím - ty baterie tu konstrukci nějakým způsobem zatíží. Otázka je, jestli ji ovšem Wunderlich nějak nezpevnil. Tipnul bych si že zpevnil
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohon předního kola BMW GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohon předního kola BMW GS
GeorgPohodar píše: seikos> Ono je celkem jedno jestli je to BMW, nebo nějaký jiný výrobce. Jenom říkám že to umístění baterií při častějším užití v terénu, což při nějaké expedičnější jízdě asi může nastat, není nejvhodnější. Jinde ten smysl pohonu předního kola moc nevidím.
Ano, takže se opět dostáváme k tomu, že je to vlastně úplně k hovnu ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pohon předního kola BMW GS
Piwell píše: Ano, takže se opět dostáváme k tomu, že je to vlastně úplně k hovnu ...
Trochu to zlehčím...



