Naposledy editováno 25.01.2016 01:11:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Thunder píše: ne že bych ti to nepřál a držim palec, ale já bych do toho nesed
Já bych se na to bál dívat ze vzdálenosti menší, než dolétne torzo rotoru...
Přeji zdar a obzvlášť pevné zdraví po úspěšném testování letových schopností...
spousta info o řízení, konstrukci, pohonných jednotkách a např o nosném profilu (nosných profilech / převážně symetrická NACA) - lze najít na www.rotaryforum.com
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
leda pak by ti pomohl katapult ale musel by se trefit mezi listy )
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
(myšleno mazání)
Jinak amatérsky nejrozšířenější jsou boxery Subaru.
Koaxy - byly konstrukce s dvěma Hirth motory (dvoutakt nastojáka, moto pro každý rotor zvlášť. jeden motor jako rpm master s governorem, a druhým se změnou otáček kompenzovala rotace doleva/doprava) samo vše kategorie experimental.
Pozn.: Suzuki bych do toho netahal, maj svých starostí dost v motoGP.
2 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
gugo píše: Hele jako pribuznej nekoho kdo zalitaval HC-2 a L-39
Dřív jsem se o to dost zajímal a jestli si dobře vzpomínám, tak L-39 zalétával Ing.Duchoň v r.1968. O HC-2 vím jen, že to byla poválečná záležitost tak o 15 let dřív a k tomu jsem teď vygooglil, že ho zalétl Josef Němeček v r.1954. Oba to jsou v mých očích těžcí frajeři, i vzhledem k tomu, že já jsem za život zvládl pouze Blaníka a sednout za knipl (natožpak za cykliku) něčeho složitějšího mi pud sebezáchovy nedovolil.Fakt jsi šťastlivec a máš v rodině někoho z těch dvou, co jsem zmiňoval? Jestli jo, tak to je pecka. To kdyby se to poštěstilo mně, tak bych nedělal nic jinýho než seděl naproti nim a nadšeně a s hubou otevřenou bych poslouchal jejich vyprávění...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Naposledy editováno 29.11.2015 21:09:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
vybouřená_mrkev píše: Dřív jsem se o to dost zajímal a jestli si dobře vzpomínám, tak L-39 zalétával Ing.Duchoň v r.1968. O HC-2 vím jen, že to byla poválečná záležitost tak o 15 let dřív a k tomu jsem teď vygooglil, že ho zalétl Josef Němeček v r.1954. Oba to jsou v mých očích těžcí frajeři, i vzhledem k tomu, že já jsem za život zvládl pouze Blaníka a sednout za knipl (natožpak za cykliku) něčeho složitějšího mi pud sebezáchovy nedovolil.
Fakt jsi šťastlivec a máš v rodině někoho z těch dvou, co jsem zmiňoval? Jestli jo, tak to je pecka. To kdyby se to poštěstilo mně, tak bych nedělal nic jinýho než seděl naproti nim a nadšeně a s hubou otevřenou bych poslouchal jejich vyprávění...
Blaníka tady sedlalo víc lidí
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
gugo píše: vybouřená_mrkev> No toho prvniho jmenovaneho. Poslouchat se me jaksi nepodarilo, deda se zabil nez jsem se narodil kdyz nefungovala vystrelovaci sedacka v MIGU 15. Holt podruhy katapultaz z MIgu nevysla. helibaby zalitavalo vic lidi, deda taky.
Konečně ses prásknul
Romus00: dřevěný listy hezký, ale zvaž jejich pružnost a vzdálenost