1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 26.11.2015 21:42:48
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Kome píše: U trubky ne, ale co takhle u ráfku
no to se mi pocitat nechce :) myslim ze pro bezne zatizeni jizdou to bude zhruba podobne. nechtel jsem vyvracet to ze je alu vhodny na konstrukci rafku.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
stráťa píše: Že nemáš rád kontrolu trakce a další zbytečnou elektroniku docela chápu, já elektroniku v motorce taky zrovna nemiluju, ale napsat "ABS nevyužiju" je podle mě hloupost pokud s tím chceš jezdit i po silnici. Nevěřím že kdokoliv dokáže v "krizovce" zabrzdit bez ABS líp než s ním. Možná to jde v klidu v ideální situaci na suchým čistým letišti atd. ale ve skutečné situaci kdy musíš nečekaně brzdit je to trochu jiný.
Nejlepší je do krizové situace se vůbec nedostat.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
mel jsem od stryce pujcene r1200r a na polnacce jsem schvalne zkousel jak to maka a prislo mi to docela dobry - ja se elektronickejm udelatorum nebranim, nepatrim do kategorie pilotu co jsou sikovnejsi nez elektronika....
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Karoserie, rámy motorek, ty se počítají i na tuhost, a jelikož ocel je pružná vychází pak hliníková konstrukce třeba o 40%lehčí. Co musí být pevné a lehké ? Ano letadlo. A z čeho že je vyrobeno ?
Edit: ABS rozhodně ano, nejvíc ho zavrhují ti, kteří by ho využili nejvíce.
Naposledy editováno 26.11.2015 22:32:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Míra píše: Rozdíl v ceně 20.000 Kč,další věc co se může rozbít a navíc ABS nevyužiju.
Kontrola trakce mi navíc vyloženě vadí.
Možná bude lepší jak dřívější u aut.
Spousta lidí když chce s autem vyjet zasněžený kopec a nebo se rychle rozjet vždy kontolu vypíná.
Rozumím ti, proč nechceš ABS/TC, ale vezmi to i z druhé stránky:
rozdíl v ceně se ti vrátí, až budeš chtít motorku prodat. Nejen v prodejní ceně, ale hlavně v rychlosti prodeje. Když jsem před deseti lety vozil Varadera, tak fůra kupců položila telefon, jakmile jsem jim potvrdil, že ABS nemá. Na TC se nemá co rozbít, to jen SW záležitost. U ABS se toho samozřejmě může podělat dost, ale zase spíš motorku prodáš s rozbitým ABS než úplně bez. Že ti vadí všemožní asistenti, kteří kecají do řízení, tak to chápu. Na druhou stranu se dají vypnout. Popřípadě na hulváta úplně vymontovat a vrátít, až se budeš motorky zbavovat.
Asi jsem zbytečný citlivka, ale vadí mi a poznám, když motorka začne mít jinou reakci na plyn, utavím tlumiče, že chvíli nestíhají, spojka začne zabírat o chlup jinak nebo projedu bordelem a moc to nebrzdí. Takže mi hlava nebere, jak spousta lidí naopak vyžaduje aktivní podvozek nebo palivové mapy, tedy záměrně odlišné změny v chování motorky. Asi jsem šílená konzerva. Ale kdybych si šel pro novou AT, tak s ABS/TC Jenže pro ni nepůjdu, musel bych koupit rovnou dvě, abych mohl udělat radost i Klárce
Naposledy editováno 26.11.2015 22:39:04
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
....ja se jen ohrazoval nad tim ze je to hlinikovy kvuli tomu, ze je to pevnejsi a ocel uz by to nezvladla....
a ano, ekonomicka hlediska s tim jeste vic zatoci, hlavne pokud pujde o serie o velkem poctu kusu... viz ramy hlinikove odlitky vs ramy slozite prostorove ocelove konstrukce. treba ty prihrady u duc nebudou vyrazne tezsi ani vyrazne min pevne (asi ani min tuhe) nez hlinikove deltaboxy japonskych stroju....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: assassin> Ocelová konstrukce by lehčí v reálu asi nebyla nikdy, ale jinak se shodneme. Hliník není nijak zázračný materiál. Popravdě se divím, že MotoGp už dávno nepoužívá karbon.
v tom se neshodnem :) ty rafky jsou pomerne specificka vec, ale ramy/konstrukce z hliniku jsou problematicka vec, obtizna svaritelnost lepsich slitin, pripadne spoje u nesvaritelnych slitin, mikrotrhliny, starnuti... treba u letadel diky tomu dlouhou dobu vladla ocelova prihradovina...
u toho karbonu v motogp bude myslim problem s tou tuhosti, ono zas asi neni ucel udelat neco opravdu tuheho jako skala, urcita pruznost je potreba at uz se jizdnich vlastnosti tyka tak pocitu z motorky pro pilota... a hlavne maj vahove limity do kterejch se vejdou i duralovou konstrukci a preci jen prototypova vyroba ramu z alu bude asi snazsi....
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Taky mám blok vzít za přední brzdu na tvrdo.
Raději brzdím do poslední chvíle a při tom podřazuju.Na poslední chvíli brzdy pustím a překážce se vyhnu.
vilemx>
Jestli si novou Africu pořídím,tak si ji chci už nechat.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: assassin> Karbon je mnohem, mnohem pružnější než hliník, na pohlcování rázu není lepší materiál. Jízda na karbonovém kole a hliníkovém - to je nebe a dudy. Při tom je 5x lehčí a 4x pevnější než ocel. Na váhové limity jsem nepomyslel. Je to hloupé, technologie jde dopředu, měli by se snižovat.
V tech kolech se asi taky neshodnem, sem tam se mi nejake kolo doma zastavi a z hlediska pocitu z jizdy mi prijde vetsi rozdil mezi jednotlivejma konstrukcnima resenima, nez v pouzitym materialu ramu. U kol kde existovaly dve varianty - alu a karbon jsem nezaznamenal nijak zasadni rozdily. Ani ta hmotnost neni az tak zasadne rozdilna, co mam zkusenost tak max kolem 1kg rozdilu - ono se to blbe srovnava, on casto drazsi karbonovej bajk ma i drazsi-lehci komponenty.
Ted mam teda obe kola hlinikovy, ale na jare asi prikoupim/ vymenim jedno z nich za celokarbon - a prestoze je to novejsi model kola co mam tak je tam hlavne znat rozdilna geometrie (santa cruz nomad - mk1 vs mk3)
Naposledy editováno 27.11.2015 11:08:37
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: assassin> Tak to si asi jediný koho znám, co nepoznal rozdíl.
Hele a v cem konkretne? Ja testoval cannondale jekyll - alu a karbon a santa cruz nomad alu a karbon...
Ono jestli nekdo srovnava svoji starou hlinikovou meridu a nasledne svyho novyho karbonovyho spesla tak to asi rozdil poznat musi :)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Karbon je mnohem, mnohem pružnější než hliník...
Co jsem o tom četl, tak karbon je takový, jaký si ho konstruktér přeje. Dá se udělat pružný nebo tuhý podle potřeby, dokonce je možné ho udělat tuhý v jednom směru a pružný v jiném. S tímhle právě zápolili u Ducati, když používali karbonový monokok - nedařilo se jim definovat správně směry namáhání. Buď to udělali příliš tuhé a motorka neměla potřebnou pružnost ve velkých náklonech kdy už odpružení vidlic nemá příliš vliv, nebo byla motorka měkká a nestabilní při výjezdech a v přímém směru. Jakž-takž to vychytali v době kdy od nich odcházel Stoner a protože Rossi si s tím v následné sezóně nevěděl příliš rady, přešli na klasický hliníkový deltabox.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
assassin: samozřejmě jsem myslel stejné modely, stejné komponenty...Na pohodlnost je o dost lepší než hlína.
Naposledy editováno 27.11.2015 12:03:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Nojo křehký to je, ale jinak je super.
assassin: samozřejmě jsem myslel stejné modely, stejné komponenty...Na pohodlnost je o dost lepší než hlína.
kome: jo tak nejak ppdobnej problem jako kdyby to bylo z ocel trubky 0,5mm stena :) jakoze mam tu objednavku nomada jeste stahnout ? :)
Tech: tohle ale bude spis specialita pevnejch ramu - to neberu jako kola :) u celopera pohodli obstaravaj tlumice a zbytek je potreba tuhej a ne "pohodlnej"
SlavekTDM: mas pravdu, asi bych to tu pripadne mohl promazat, nebo autor tematu - ale ono se tak trosku do offtopic zvrhne kazde vlakno a moc noveho se tu k africe stejne asi neobjevi...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Výše uvedeným jsem si prošel historicky pod bývalými nicky nesčetněkrát.
Naposledy editováno 27.11.2015 15:13:32
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
_zdenda_ píše: petrumr> Řekl bych, že ne, 1. to není ve specifikaci co mají na webu a za 2. počítají s tím, že se bude jezdit v terénu a tam mi duální brzdy nepřipadají zrovna jako výhra…
jasný dual to nemá,
a je to lepší než adventure ktm
Naposledy editováno 27.11.2015 20:12:55
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |