kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Ze by se opravdu Ducati uchylila k tomuhle:
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Pettovi fandim! A držím mu palce. Jak to tu tak čtu, máme hodně společného. Opravdu. Zdá se, že štafetu po mě přebral dokonale a kadence nákupu a prodeje více či méně nových strojů je hooodně podobná.
Já taky hledám tu "paní dokonalou" ale po všech těch motorkách, které mi rukama prošly musím konstatovat, že taková prostě neexistuje. Každý další bajk kupuju s vizí něčeho...to převáží nad vlastnostmi jinými a jdu do toho. Ovšem když je to konečně doma, opadne ta euforie a na povrch vylezou i její negativa. Pak si řeknu budu ji milovat tak jak je, ale ono to nejde...
Peťan pamatuješ, co jsi mi psal letos na mobilu? Jak se mám zamilovat do jedné, kašlat na to, že to není ta ze všech "nej" a že ty to teď tak máš? A vono prdlajs... Že?
Jedna motorka, která splní všechny moje-tvoje tužby na 100% prostě není. Miluju rychlou jízdu, preciznost, fungující podvozky a brzdy a obrovský výkon. Když víš, že zatáhneš, na jakýkoliv kvalt, v jakékoliv rychlosti a vono to vystřelí do předu...
Před zatáčkou jdeš tvrdě na brzdy a ono se to nevlní, nehoupe a funguje. Takový byl SF1098 a taková je i aprilie.
Ale ani na jedné z nich se nedá na pohodu s manželkou na celodení výlet. A nebo dá, ale pilot i spolujedec bude trpět jako kůň. To šlo na Multistradě, na Speed Triplovi a nebo na Monsteru 1200. Ale ani na jednu z nich nepasoval můj jezdecký styl a jednodílná komboška...
A po každý když jsem si na těch "vyměklinách" chtěl vyčistit hlavu a užít ten správný adrenalin, nešlo to..
A tak furt dokola a pořád to nebyo ono. Ovšem jak někdo psal, opravdu se na té MV nedá ve dvou pocestovat? Já bych to tak černě neviděl. Sakra když můj nebožtík-tchán dojel na praseti do Jugoslávie a zpátky?! Nemáme ty prdele vážně trochu rozmlsaný?
Jeden příklad za všechny. RSV4 má 180koní a monobloky. Letí jak zajíc po lajně koksu a funguje neuvěřitelně. Tvrdá, přesná, silná a poslouchající. Na slovo! Není do DUCATI. Není červená a nemá dva válce. není vlastně ani moc hezká, když tak na ni koukám. Samej plast, deltabox, normální kyvka, nic, z čeho by si znalec sednul na prdel. Ale má koule a obrovský a chlupatý!!! A stojí o kilopade míň,než ohrkaná Panigale!
Naše mladá je v první třídě. Chci trávit a trávím s ní téměř všechen volný čas. Bajk vytahuju opravdu jen v neděli ráno, když svítí sluníčko a dám-me si na něm kafe na Bílé a knedlíky na Kohůtce. Jednou do roka otočím s kámošema Jeseníky a to mi ke štěstí stačí.
Vím, že DUCATI zůstala v mojem nitru hluboko zapsaná a že si jednou 100% zase pořídím! Ale nebudu a nechci k vůli tomu fungující RSV prodávat! Nemělo by to totiž vůbec žádný smysl, dovlíct místo bílé kurvy -véčtyřky rudou štětku v kapotě a nebo nového Monstera R za půl míče. A nebo nového SF 1199?
Měním názor, omlouvám se za své prvotní názory, ale dokážu si vedle aprilie představit v garáži GT1000, SCRAMBLERA a nebo M1100. Nepohrdnul bych ani starou, vzduchem chlazenou Multipeckou či Hyprošem. Něco na pohodu a na čom se bude dát i ve dvou a pak jednu pořádnou rajdu na vypláchnutí mozku...
Proč ne?
A všechny ty argumenty že ta umí to a ta zas tohle budou vyvráceny, protože to, co neumí jedna, to dokáže zas ta druhá...
Asi jsem našel řešení. Nevím, myslím si to a věřím tomu. Třeba ti to kámo pomůže při rozhodování a přemýšlení při dlouhých zimních večerech. Co, jak, kdy a proč...
Jo a co b yto taky klidně ještě moho být..?
Tohle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Jo a RSV4 se mi proste libi. Ve spravnych barvach je to dokonalej superbike. Prave ta kyvka je spravne zavodni, masivni, ja na ty masine zeru vsechno.
Kdybych chtel SB, tak to bude muj kandidat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
strakon píše: Petta> nevymejšlej pičoviny a nech si MV
Asi to tak dopadne.. Lidi stejně nemaj prachy a kdo má, tak si jde pro novou, řekl bych..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Zařek jsem se, že už sem nenapíšu ani čárku. Že už nikomu tady neodhalím ani kousek svého soukromí. Proč taky. Komu je co po tom, jak to v tý palici mám a jaký motorky a proč si kupuju a nebo prodávám. Na druhou stranu, je tu i pár opravdu fajn lidí, který mám svým způsobem rád, protože jsem se s nima viděl osobně a z čistě psychologyckého hlediska néni zas tak špatný,se z toho občas trochu vykecat-vypsat...
Pettovi fandim! A držím mu palce. Jak to tu tak čtu, máme hodně společného. Opravdu. Zdá se, že štafetu po mě přebral dokonale a kadence nákupu a prodeje více či méně nových strojů je hooodně podobná.
Já taky hledám tu "paní dokonalou" ale po všech těch motorkách, které mi rukama prošly musím konstatovat, že taková prostě neexistuje. Každý další bajk kupuju s vizí něčeho...to převáží nad vlastnostmi jinými a jdu do toho. Ovšem když je to konečně doma, opadne ta euforie a na povrch vylezou i její negativa. Pak si řeknu budu ji milovat tak jak je, ale ono to nejde...
Peťan pamatuješ, co jsi mi psal letos na mobilu? Jak se mám zamilovat do jedné, kašlat na to, že to není ta ze všech "nej" a že ty to teď tak máš? A vono prdlajs... Že?
Jedna motorka, která splní všechny moje-tvoje tužby na 100% prostě není. Miluju rychlou jízdu, preciznost, fungující podvozky a brzdy a obrovský výkon. Když víš, že zatáhneš, na jakýkoliv kvalt, v jakékoliv rychlosti a vono to vystřelí do předu...
Před zatáčkou jdeš tvrdě na brzdy a ono se to nevlní, nehoupe a funguje. Takový byl SF1098 a taková je i aprilie.
Ale ani na jedné z nich se nedá na pohodu s manželkou na celodení výlet. A nebo dá, ale pilot i spolujedec bude trpět jako kůň. To šlo na Multistradě, na Speed Triplovi a nebo na Monsteru 1200. Ale ani na jednu z nich nepasoval můj jezdecký styl a jednodílná komboška...
A po každý když jsem si na těch "vyměklinách" chtěl vyčistit hlavu a užít ten správný adrenalin, nešlo to..
A tak furt dokola a pořád to nebyo ono. Ovšem jak někdo psal, opravdu se na té MV nedá ve dvou pocestovat? Já bych to tak černě neviděl. Sakra když můj nebožtík-tchán dojel na praseti do Jugoslávie a zpátky?! Nemáme ty prdele vážně trochu rozmlsaný?
Jeden příklad za všechny. RSV4 má 180koní a monobloky. Letí jak zajíc po lajně koksu a funguje neuvěřitelně. Tvrdá, přesná, silná a poslouchající. Na slovo! Není do DUCATI. Není červená a nemá dva válce. není vlastně ani moc hezká, když tak na ni koukám. Samej plast, deltabox, normální kyvka, nic, z čeho by si znalec sednul na prdel. Ale má koule a obrovský a chlupatý!!! A stojí o kilopade míň,než ohrkaná Panigale!
Naše mladá je v první třídě. Chci trávit a trávím s ní téměř všechen volný čas. Bajk vytahuju opravdu jen v neděli ráno, když svítí sluníčko a dám-me si na něm kafe na Bílé a knedlíky na Kohůtce. Jednou do roka otočím s kámošema Jeseníky a to mi ke štěstí stačí.
Vím, že DUCATI zůstala v mojem nitru hluboko zapsaná a že si jednou 100% zase pořídím! Ale nebudu a nechci k vůli tomu fungující RSV prodávat! Nemělo by to totiž vůbec žádný smysl, dovlíct místo bílé kurvy -véčtyřky rudou štětku v kapotě a nebo nového Monstera R za půl míče. A nebo nového SF 1199?
Měním názor, omlouvám se za své prvotní názory, ale dokážu si vedle aprilie představit v garáži GT1000, SCRAMBLERA a nebo M1100. Nepohrdnul bych ani starou, vzduchem chlazenou Multipeckou či Hyprošem. Něco na pohodu a na čom se bude dát i ve dvou a pak jednu pořádnou rajdu na vypláchnutí mozku...
Proč ne?
A všechny ty argumenty že ta umí to a ta zas tohle budou vyvráceny, protože to, co neumí jedna, to dokáže zas ta druhá...
Asi jsem našel řešení. Nevím, myslím si to a věřím tomu. Třeba ti to kámo pomůže při rozhodování a přemýšlení při dlouhých zimních večerech. Co, jak, kdy a proč...
Jo a co b yto taky klidně ještě moho být..?
Tohle...
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Dejavue, to jsem nedavno rikal kamosovi. Nekteri maji svoje masiny za pade a za nic by je nevymenili, o ty moji by se jim mohlo jen zdat a ja ohrnuju rypak nad novou agustou. Potreboval bych pres drzku asi..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
4 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
e: Nebo je v tom nějaké úskalí jezdit úplně bez nich ???
Naposledy editováno 27.11.2015 21:38:18
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Nebyl to ale vůbec dobrý nápad! I když se to tak ve spoustě ohledů jevilo...
Frennky píše: Ivos> Ten tam má ty chromovaný číselníky, ty já nechci. Zkusím to shodit jak to bude vypadat takhle 'nahrubo' .
Ty vajčáku On to má snad jen vyleštěný a to se k jeho GéTé hodí Ty bys mohl nechat udělat ty kolečka bez děr-neleštit-a případně stříknout do khakiŠášaKrasty barvy Anebo to udělat z černého silonu Podle mě se to tam dávám ať ti náhodou nespadnou řemeny-jen pro jistotu.