K těm padákům: Touratech už má celý portfolio přípravků na Africu. Padáky a háky na vohejbáky, prostě komplet. Nosič na kufry má 18trubku nerezovou a ta už něco snese takže . Toho jsem se bál nejvíc, jak uchytit ty kufry, ale když jsem viděl jak maji kluci pořešený, tak jsem už klidnej. Honďácký kufry nebrat, pokud to někdo fakt myslí s tím offem alespoň trochu vážně. A hlavně jestli se nemýlím, tak tyhle origo kufry by měli být bratru za 45tis. To když vezmu touratech kufry Munda nebo ty Zega pro na těch pukách, tak jsem tam max. za 25tis i s nosičem. Je to taky raketa, ale ....máš prostě na výběr. Kufry se nechaj koupit i za menší peníz, ale to je jinej příběh. I samotná Honda chtěla, aby se Touratech stal jejím dodavatelem těchto doplňků, ale neklaplo to prý z kapacitních důvodů. viz. zdroj.
Jinak nevim jestli to sem někdo dával, ale tak projížďka na Hondici zde
Co Touratech vyrábí na Africu zde
Motor ve slušný kvalitě zde
Naposledy editováno 28.11.2015 19:02:55
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ale ohledně té rozety, tak abych řekl pravdu zrovna tenhle rok jeli kluci od nás Maroko a u BMW1150GS se jednomu z nich vysypal kardan. Prímový jet na korbě auta do Agadiru a čekat 3dny na ty celníky až si rozmyslí jestli ti postoupí náhradní díly nebo ne. Vidím to tak, že v jednoduchosti je síla a letmo uložený kolo nepovažuji za jednoduché řešení.
Kufry no jak bych to jen řekl, někdo holky jinej vdolky. Prostě když se ti líbí jiný hliníkáče od jiných výrobců, proč ne kup si je . Na výběr kufrů na motorku je tu spousta diskuzí, stačí si to přečíst.
Dušové kolo daleko snadněji zuješ, průsek podložíš třeba kusem PET flašky obalené hadrem, vrátíš opravenou nebo náhradní duši, snadno nazuješ a máš vyřešeno.
U bezdušových buďto riskneš několik knotů vedle sebe, nebo pak opravuješ stejně jako dušové. Tedy s tím rozdílem, ze srazit bezdušovou 150 gumu je fakt peklo, stejně tak je opruz i montáž/demontáž na ráfek. Navíc vozíš nejen nahradni duši vč. záplat, ale i knoty a sadu bombiček nebo kompresor Ano, do civilizace převládají výhody TL, mimo ni naopak TT.
Na novou AT jsem viděl dvoje padáky. Ty nerezové od Touratechu mi prijdou dobré jen jako ozdoba nebo držák mlhovek. Podle chycení jen na dvou bodech a navíc přes plechy se obávám, že se velice snadno sklopí k nádrži. Někdo to tady i potvrdil, že mu malém zůstaly v ruce.
Pokud ten druhý typ, černý, co je chycený nad stupackou, se dál rozvětvuje do dvou bodů na přední rámové trubce, tak to je stejný systém, jaký používá tuším Fehling u snad nejlepších padáků na staré AT.
Škoda, že je konec podsedláku vyřešený hlavně designově, neprakticky trčí hodně nahoru. Takže ani nosič od TT nedokázal dát kufr níž než zrcátka
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
laos píše: petrumr> S tou duší a pneu jsem ten dotaz nepochopil.
Ale ohledně té rozety, tak abych řekl pravdu zrovna tenhle rok jeli kluci od nás Maroko a u BMW1150GS se jednomu z nich vysypal kardan. Prímový jet na korbě auta do Agadiru a čekat 3dny na ty celníky až si rozmyslí jestli ti postoupí náhradní díly nebo ne. Vidím to tak, že v jednoduchosti je síla a letmo uložený kolo nepovažuji za jednoduché řešení.
Kufry no jak bych to jen řekl, někdo holky jinej vdolky. Prostě když se ti líbí jiný hliníkáče od jiných výrobců, proč ne kup si je . Na výběr kufrů na motorku je tu spousta diskuzí, stačí si to přečíst.
Jasný letmo uložené kolo je k hovnu jen další zdroj závad.
HONDA Afrika je na ježdění a ne na pózování u kavárny
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
_zdenda_ píše: Jen malá poznámka - letmě zavěšené kolo nerovná se kardan, viz Honda VFR.
poznamka ke kteremu příspěvku ??
3 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: to LAOS splantal, popletl kardan s uhlovým převodem a potom napsal, že s letmákem jsou vždy problémy. Kdosi tam má u nich na 1150gs nalítáno 300tkm bez výměny oleje a je na pověru zaděláno, že se to sere jak na běžícím pásu. Dával tam vůbec ten pilot hypoidní olej?
Jaký pověry !!!??? Mě se to vysralo taky !!!
BMW už do baraku nepáchne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Petře, kde jsem napsal, že s letmákem jsou problémy?
Proč si vymýšlíš pohádky typu, že u nás má někdo na bramboře nalítáno 300tkm bez výměny oleje?
Kde jsi vzal, že jsem popletl kardan s úhlovým převodem?
Pokud se chceš bavit konstruktivně, tak si laskavě nevymýšlej a drž se faktů.
Přesně tomuto se říká demagogie.
Že mě to nenapadlo hned, když jsi napsal takovou kravinu cituju "a tych hliníkových provrtaných ráfků? Kdybych na ni měl, tak bych se bál vyjet a ve snu bych viděl v každé díře pro špicu kapku české solanky"
Vzhledem k tomu co tu píšeš za bláboly, musím se přiklonit k názoru o vyndání hlavy z análu BMW.
Chci se bavit o nově navržené Hondě a né o 20let starém BMW
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Ještě doplnění, v letmo uloženém kolu nevidím nic složitého, třeba auta to tak mají všechna
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
laos píše: petrumr> Ach jo, že jsem se pouštěl do těchto rozhovorů, prostě srážka z blbcem.
Petře, kde jsem napsal, že s letmákem jsou problémy?
Proč si vymýšlíš pohádky typu, že u nás má někdo na bramboře nalítáno 300tkm bez výměny oleje?
Kde jsi vzal, že jsem popletl kardan s úhlovým převodem?
Pokud se chceš bavit konstruktivně, tak si laskavě nevymýšlej a drž se faktů.
Přesně tomuto se říká demagogie.
Že mě to nenapadlo hned, když jsi napsal takovou kravinu cituju "a tych hliníkových provrtaných ráfků? Kdybych na ni měl, tak bych se bál vyjet a ve snu bych viděl v každé díře pro špicu kapku české solanky"
Vzhledem k tomu co tu píšeš za bláboly, musím se přiklonit k názoru o vyndání hlavy z análu BMW.
Chci se bavit o nově navržené Hondě a né o 20let starém BMW
NO MOMENT,když mluvíš o BMW !!!!
Bitva o stalingrad nebyla před dvaceti lety ,né??!!
Koncepce BMW je od stalingradu,tak laskavě počítej !!!
A neurážej výsostný stroj německé armády nagelovaných !!
Naposledy editováno 29.11.2015 10:48:57
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: laos- tak co tam se pokazilo? kardan tebo ten převod. Kardan není v oleji, jenom se drážky mažou grafitkou. Mně tohle zajímá, nebot je to o technice. Nevím co ti vadí můj názor a hned jak ho mám jiný než ty začínáš nadávkama, sprostotama. Jestli se chceš bavit o hondě, tak se nauč diskutovat a né do každé věty to srovnávat s bmw. Máš odpovědět argumentem a né, že píši bláboly.
souhlasím,honda se s bmw nedá srovnávat
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Kde v každé větě chci srovnávat novou Afriku se starým BMW? Prosímtě i na tohle mně odpověz.
Ohledně diskutování máš asi pravdu, moc mně to nejde, radši jezdím někde venku, než abych se tady o tom bavil
A teď k tématu, povedlo se mně na semináři vyfotit průběh motoru "výkonovou křivku"
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: Nám se nelíbí, že ty padáky jsou spojeny nad tym kolem, vypadá to jak na skutrech z půjčovny. Asi to jinak udělat nejde, crosstourer to má stejně, možná je to že snižují náklady na výrobu. I když to spadne ze stojánku, tak se to prohne a praskne plast a chladič s větrákem pod ním- na to jsem se díval na jednom crosstourerovi, co jsem chtěl kupovat, kolega říkal, kdyby ten rám rám tam nebyl, tak nic by se nestalo.
Co se prohne? Jestli koukám dobře, tak je ten rám chycený dole po stranách do rámu vedle motoru a nahoře je chycený do lešení kapotáže.
Přijde mi to jako dost robustní ve srovnání s tím, co mám třeba já na KLV/DL - letmo chycený oblouk.
Ale urřitě by neškodilo, kdyby byl víc protažený dozadu a chránil tak větší plochu...
Naposledy editováno 29.11.2015 11:27:15
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
karf píše: Co se prohne? Jestli koukám dobře, tak je ten rám chycený dole po stranách do rámu vedle motoru a nahoře je chycený do lešení kapotáže....
Chybí tomu třetí bod uchycení. Jakékoliv uchycení jen na dvou bodech znamená nutnost přenášet obrovské síly při otáčení komo na spojnici těch dvou bodů. V případě těch TT padáků tedy při otáčení kolmo na přední rámovou trubku. Takže celé (třeba i bytelně sešroubované padáky) se otočí a vzadu nahoře bouchnou do nádrže. Je to nesmyslnější o to víc, že právě největší zatížení na padáky působí, když motorka padá a ještě jede. Ta čtvrt tuna má takovou energii, že takto uchycené padáky nemají žádnou šanci.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
OLEJ, olejovy filter, vzduchovy fil... [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | robozaho | 71 | 25.8.2024 v 12:20 DZARDINO |
Spojka CRF 1000 rv2019 Honda CRF1000L Africa Twin | Zbyněkl | 4 | 11.8.2024 v 20:15 Fratr |
Crf1000L servis na 20tis Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 22 | 24.7.2024 v 19:21 Juraj22 |
pneu na Africu Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | AfricaXena | 30 | 8.7.2024 v 10:38 fanda5 |
CRF1000L - seřízení vůle ventilů [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | MirSe | 68 | 25.6.2024 v 08:57 DZARDINO |