Alternetíva:
Názory zasvetených?
Sorry za blbé téma téma.
jinak dostat se od punta ke 166 je docela skok v požadavcích na auto
1 reakcí na tento příspěvek Automobil CNG do 70000.-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automobil CNG do 70000.-
Prvotná myšlienka bola vergl za 50 k, ale kedže chcem setrit, tak CNG. Mam cestou čerpačku a tam prichádza do úvahy Fiat za tú cenu s origo zástavbou. Nejaký som aj videl, ale skušobná jazda bola komédia. Je to šrot.
Ešte som teda pesedlal mentálne na LPG, toto je celkom dobré
No ale najpravdepodobnejšie to dopadne tak, že to risknem maloobjemový vergl za 20. Dik
Možná ještě to Punto, ale to asi v Cng za tyhle prachy nebude..
Já teda nejlevnější auto na provozní náklady co jsem měl byla filcka 1.3 v lpg, pořizovací cena půl výplaty a za pár korun to 4 roky při životě udrzis, když najdeš kus co není úplně nasracku shnilej..
můj názor-zapomeň na nějaké staré paskvily na CNG(řešil jsi třeba životnost nádrží a jejich cenu?a je toho víc.....)
kup si nějakou zachovalou fábii,předělej ji na LPG a pak máš jakou takou šanci,že budeš jezdit opravdu levně.
výše zmíněné křápy jsou jen studny na prachy s vidinou nízké spotřeby.
Naposledy editováno 02.12.2015 10:47:48
1 reakcí na tento příspěvek Automobil CNG do 70000.-
1 reakcí na tento příspěvek Automobil CNG do 70000.-
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automobil CNG do 70000.-
Bludevil píše: Mám na denní dojíždění do práce Peugeota 206, 1.4 8V na LPG, minimum poruch (teď ve 140tis. odešel termostat, nový za 350Kč...), úžasně levné náhradní díly, nerezne to a funguje. Dá se to koupit za slušné peníze (ten náš je kupovanej novej, ale to je jedno), cca 22 tis. za přestavbu na LPG a levný přibližovadlo je na světě. A pokladnička z toho nebude, je to tak jednoduchý auto, že kde nic není, ani smrt nebere.
sorry,ale úžasně levné?co taková maličkost,jako je spodní čep?měníš jako pako i litinové rameno-místo 500 za čep,platíš 1500 za rameno, a to už vůbec nemluvím o zadní nápravě ,chceš sundat kliku ze dveří a zjistíš,že ji ti žabožrouti nanýtovali i na tom posraném šroubku šetří
navíc 140tis.km je relativně velmi málo jeté auto,většinou má o 100tis. víc akorát stočené....
dokud auto jezdí,tak je každé dobré,ale až se začne srát,tak je to horší.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automobil CNG do 70000.-
Dolph-cz píše: sorry,ale úžasně levné?co taková maličkost,jako je spodní čep?měníš jako pako i litinové rameno-místo 500 za čep,platíš 1500 za rameno, a to už vůbec nemluvím o zadní nápravě ,chceš sundat kliku ze dveří a zjistíš,že ji ti žabožrouti nanýtovali i na tom posraném šroubku šetří
navíc 140tis.km je relativně velmi málo jeté auto,většinou má o 100tis. víc akorát stočené....
dokud auto jezdí,tak je každé dobré,ale až se začne srát,tak je to horší.
Rameno- je to jak říkáš. Za celou dobu mě to potkalo jednou, po vymetení šílené díry, která nebyla v šeru v zatáčce vidět. Což je na auto, které je z drtivé většině používané pro krátké skoky ve městě a okolí dle mě dobré skóre. Ono je něco jiného nalítat 140 tisíc po dvousetkilometrových trasách po dálnici a něco jiného krátké štěky po městě... Na to bych řekl že pažout drží docela nadprůměrně. Zadní náprava- životnost je cca 100 tisíc, pak repase. Za 10 000 to není takové peklo. A to se týká hromady jiných aut. Pro změnu,na motor, elektriku a veškeré jiné důležité součástky netřeba sáhnout. Nikdy nás nikde nenechal a jako 8leté auto už by měl na nějaký problémy právo. Když to srovnám co jsme měli třeba s Focusem neustále za problémy... A to je Focus dle testů nadprůměrně spolehlivé auto.
Já na pažouta nějak netrpím, abych ho nade vše chválil. Ale nevím o nikom v okolí, kdo by jezdil v celkovém součtu levněji. Teda pokud neberem zrovna vybydlené feldy, kde bych do toho nesedl už z hlediska pasivní bezpečnosti...
Naposledy editováno 03.12.2015 20:22:35
jak jsem už psal výše-když to jezdí,je to OK.
ty sám už to auto máš několik let-a jsi spokojený,ale asi si nemyslíš,že za dalších pár let se posere zas jen termostat.
a o tom to je,když člověk kupuje 15 let starou vránu a chce s ní najet 60km denně,tak prostě musí počítat s tím,že co ještě posrané není se v poměrně krátké době posere.
a čep za 1500(když jiné auto ho má za 500),repas nápravy za 10 000 (auto s pevnou náproavou ji má navěky)atd, to není zrovna názorná ukázka levného provozu.
PS: a o elektrice na francouzovi se nemá smysl vůbec bavit-to že tobě funguje,rozhodně neznamené,že je to pravidlem.počkej,až ti vyhoří vypínač světel-na některých verzích se vyměňuje i s páčkou stěračů,tak to je zase 5000 v hajzlu.(protože se zase šetřilo,celý výkon světel se spíná páčkou,na relé nebyly peníze)