Naposledy editováno 25.01.2016 01:11:25
To gugo:no je a neni ja chtel trosku jinej level....uz mam za sebou par letu a celkem me to vzalo i kdyz pravda s rizenim jsem se ze zacatku nejak nemohl domluvit
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Pher píše: Jinak. BATOH byl ve vojenskym slengu vrtulnik rady Mi-8/17. To jsem te nechtene zmatl
Ul vhodny do termiky a s dostatecnou obalkou je muj sen. Jenze zatim ty debaty porad konci u motorizovanyho Blanika
Nojo V.srat je super stroj
Ad ten batoh... ja fakt nejak nepochopil jak se to ridi
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Já se toho vždycky účastnil, jako zaujatý divák.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
S kamosem jsme resili okopirovat od znameho zastavbu dvoutaktu do cumaku klasickyho Blani. Pri drastickym odlehceni to ero melo s motorem pod 300 kg a letova obalka zustala
Ja se chvili trapil s rc vrtasem. Rceni o balancovani na kouli je velmi vystizne
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Podle me 2takt je desne ublafanej ten mikron ma proste super zvuk, miluju kdyz se to stahne na volnobeh a strili to do laufu, to je uplne bozi pocit.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
HornisGSX píše: gugo> hele kdyz jsem v letecke modelarine prechazel s letadel na vrtulniky tak mi zaryti vetroplasi tvrdili ze je proti fyzice aby vrtulnik lital.no a prozmenu vrtulnikari me tvrdili ze udrzet helinu na miste je jak drzet kouli na kouli no a to mi potom potvrdil i jeden kamarad ktery lital s mil 8/17 jako kapitan. Pak jsem si to vyzkousel na zivo s robinsonem a vse zacalo davat smysl
Helikoptéry ale opravdu létat neumí, jen jsou tak ošklivé že je země odpuzuje.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Mikron je na vivata ponekud slaby. Ale v takove BH-1 ten moturek ma sve kouzlo
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Super hracka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
A pokud se nemylim, tak skoro zadny Blanik uz neni schopny akrobacie od toho padu v Rakousku...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Navic dobre zakapotovany motor v cumaku se sklopnou vrtuli vychazi hmotnostne a aerodynamicky priznive + moznost vytapeni kabiny
Lital jsem s Sumakem s motorem na pylonu. Za mne nebrat
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
osiris píše: http://usti.idnes.cz/vysetrovani-priciny-padu-vrtulniku-u-bohusovic-nad-ohri-z-unora-2015-1pj-/usti-zpravy.aspx?c=A151201_142314_usti-zpravy_alh
NJN vrtulnik je proste slozitej stroj poserese jedna vec a veme s sebou x dalsich a konci to fatalne. Prakticky duvod proc se podle me nema smyslu nezbavenej laik poustet do vyroby vrtulniku. Aerodynamicky rizeny ero postavis i s minimem znalosti defakto staci dodrzet to aby bylo aerodynamicky pekny , na kridka ti stejne udelal lamaci zkousku a hlavne kdyz se ti posere jedna vec, obvykle stim prasknes nekam do pole.
1 reakcí na tento příspěvek Motor Suzuki 750 na stavbu koaxiálneho vrtulníku
Dnes som trošku testoval rotor: