1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
hus píše: nevi nekdo kde je zakopanej pes na e36 central??zamyka se to jak chce,jednou se zavrou vsechny dvere jednou jen pulka
No na E46 bejva problem s Grundmodulem . E36 neznam, ale bude tam asi mit taky neco podobnyho....
E46 grundmodul (komfortka)
Odchazely tam nejaka relatka, ktery se pak musely prepajet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: No na E46 bejva problem s Grundmodulem . E36 neznam, ale bude tam asi mit taky neco podobnyho....
E46 grundmodul (komfortka)
Odchazely tam nejaka relatka, ktery se pak musely prepajet...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Čekal jsem, že po přezutí z masáků na zimní galusky to trochu padne, a vono nic. Asi se ten rozdíl energie přeměnil na hluk (gum)
Trošku mě to sere, bejvávalo že jsem ve dvou a s plným kufrem zgarbů dojel třista kiláků tam a zpět za rovnejch sedum (v=cca zákonnej limit, aby matka neremcala že jezdim jak čuně, ale žádná brzda provozu).
Asi bych měl debordelizovat kufr, ale to bude tak čtyři pět kilo, žádnej zbytečnej čurbes ssebou nevláčim.
Vzducháč čistej, gumy dofoukaný, brzdy nevisí atd, na co se mám ještě kouknout? Může tak drastickej rozdíl bejt tím, že teď leju 95+vif místo 98?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: .... Tempomat nepoužívám, bo to s ním žere cca o půl až půldruha litru víc (warum?)...
Nejsem si jisty, tentvuj trilitr jsem nikdy nemeril, ale je mozne ze na tempomatu prepne na jinou palivovou mapu, aby byl motor lip kontrolovatelny.Aby tempomat necukal a zaroven drzel dobre nastavenou rychlost. Muze mit treba agresivneji nastavene rizeni klapky pro mensi statickou deviaci ale to znamena rychlejsi transienty a tim vetsi spotreba pro akceleraci. Podobne to funguje na modernejsich turbo benzinech, meni se mapy skoro vsech ridicich elementu.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Dawe02 píše: Nejsem si jisty, tentvuj trilitr jsem nikdy nemeril, ale je mozne ze na tempomatu prepne na jinou palivovou mapu, aby byl motor lip kontrolovatelny.Aby tempomat necukal a zaroven drzel dobre nastavenou rychlost. Muze mit treba agresivneji nastavene rizeni klapky pro mensi statickou deviaci ale to znamena rychlejsi transienty a tim vetsi spotreba pro akceleraci. Podobne to funguje na modernejsich turbo benzinech, meni se mapy skoro vsech ridicich elementu.
Sice rozumím každý desátý slovo, ale zdá se že víš o čem mluvíš, tak to tak nejspíš bude
Každopádně ten tempomat je hodně laxní, gazuje i z kopce (na nulu to padne jen z fakt velkýho krpálu) a i po rovině dle ekonoměru přidává víc než je nutný (tempomat okamžitá 8/100, nohomat půlku a auto rychlost drží), když je zkopec dokopec, tak v ďolíku nechá rychlost dost padnout a pak o to víc gazuje atd.
Samo vliv má i to, že jsem naučenej využívat setrvačnost a terén, zatímco tempomat tupě drží zvolenou rychlost, žejo...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SVSkritek píše: Nj, to je o nicem celkem, to uz rovnou muzes koupit koktu a nic neresit
Relativně slušná 320d za to bude, pokud nebude trvat na topince s extra výbavou. Ale s touhle motorizací to spojuje nevýhody obou jmenovaných povozů Ale zas mu to nebude žrát deset... když bude mít štěstí
Naposledy editováno 08.12.2015 19:31:38
FiZzeR píše: Samo vliv má i to, že jsem naučenej využívat setrvačnost a terén, zatímco tempomat tupě drží zvolenou rychlost, žejo...
Prave, aby tempovat jel stejne usporne jako ridic, nebo usporneji. Tak v kamionech uz to maji napojene na GPS, aby to pocitalo s prevysenim a zatackama.
Jo nebude to zrat 10L, ale on tu psal neco o par tisic km/rok. Jasny nakonec se vzdy jezdi vic, nez se planuje. Ale pokud nenajede alspon 10t/rok tak se o tom nevyplati ani uvazovat...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
FiZzeR píše: Relativně slušná 320d za to bude, pokud nebude trvat na topince s extra výbavou. Ale s touhle motorizací to spojuje nevýhody obou jmenovaných povozů Ale zas mu to nebude žrát deset... když bude mít štěstí
synek má 318d a fakt to žere málo. žádný problémy s tím za rok a čtvrt nebyly a to jezdí tak 2500 měsíčně1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
A jinak se spise rika v plne vybave. Sice se pak vzdy ukaze ze tam není ani střešní okno, ale jinak je to full...
Naposledy editováno 09.12.2015 23:02:58
Londoner píše: nemako> no ja bych rekl ze ten naftak se bude srat pri 250km mesicne vic jak pri 2500km - to uz je najezd na kterej je to auto staveny....ale treba se pletu.
je to takový auto pro toho,kdo chce bmw a má holou řiť. díly jsou na to levný,nežere to a je to o dost příjemnější auto,než stejně starej passat.1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Nicmene, okno uz jsme probirali. Mne to prijde fajn. Ale jedna holka s kterou jsem byl na vylete, mně tvrdila, ze si ho prej rodiče nechali dodělat do roomstera, nebo ceho. To jsem myslel, ze si dela srandu
Naposledy editováno 10.12.2015 10:31:28
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 10.12.2015 10:42:12
2 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Na co dát pozor při nákupu AUTOMAT bmw 320d myslím jak posoudit stav převodovky ???
předem dík za rady
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Ale abych nebyl jen offtopic - ty automaty maji rady kdyz se v nich pravidelne meni olej - tzn dobry kdyz to muze prodavajici dolozit...
Jinak musi plynule, bez cukani a zavahani radit i studena i tepla, kdyz to projedes diagnostikou bylo by fajn kdyby v jednotce prevodovky nebyly chyby...
assassin píše: Nechapu... Na par kilometru rocne kupovat diesel? Kupovat slaby dieselovy bawo? Bmw je dobry jen v tom ze umi delat silny rychly auta co se dobre ridi - kdyz koupis slabej diesel tak jsi na urovni vsech passatu apod aut ktery jsou ale ve vsem lepsi - prostor, provozni naklady...
Ale abych nebyl jen offtopic - ty automaty maji rady kdyz se v nich pravidelne meni olej - tzn dobry kdyz to muze prodavajici dolozit...
Jinak musi plynule, bez cukani a zavahani radit i studena i tepla, kdyz to projedes diagnostikou bylo by fajn kdyby v jednotce prevodovky nebyly chyby...
děkuji
bulldogbiker píše: Dotaz
Na co dát pozor při nákupu AUTOMAT bmw 320d myslím jak posoudit stav převodovky ???
předem dík za rady
Jak rika assassin, ale tu prevodovku to chce zkusit i pod plnym plynem a naopak i jet kotel a pak nekde brzdit aby podrazovala. To taky nesmi cuknout.
No a na volnobeh to na rovine musi pomalu samo jet.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
nemako píše: synek má 318d a fakt to žere málo. žádný problémy s tím za rok a čtvrt nebyly a to jezdí tak 2500 měsíčně
to to vsichni hani ze je to ten nejhorsi motor, popisuj to dal, zajima me to
ale vazne vsechny poruchy, jestli je to fakt k nicemu nebo jen kecy na forech lidi co koupili 300 000 km + a divi se ze do toho sypou = ceska klasika
Naposledy editováno 11.12.2015 01:23:21
Naposledy editováno 11.12.2015 06:14:42