1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 600/650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
Mám DR 600 S r.v. 1989. Letos v květnu ho budu mít už 4 roky.
Když se Ti podaří sehnat ho v dobrým stavu tak myslím že si skvěle zajezdíš.
Výkon 45 HP je celkem dost. Navíc spousta těhmle motorek má dělanej výbrus a dávanej píst od Wiseca to nějakýho koníka přidá. Náhradní díly jsou celkem k sehnání takže to je OK. Žádný zásadní technický problémy tahle motorka nemá nebo o nich alespon nevím. Pro motro je ale velmi důležité aby se pravidelně kontrolovalo množství oleje v motoru. Pak je v ohrožení zejména vačka.
Pokud chceš do motorky investovat 40-50 tisíc tak si kup DR 600. Ještě se stále dá najít pěkný kousky i přes to jak jsou ty motorky starý.
Pokud máš peněz víc tak jdi do 650. Přeci jen nějaká zlepšení tu jsou - dvoupístková brzda vepředu a jednopístek vzadu. (600 má jenopístek a vzadu pakny) a pak taky tlakové mazíní hlavy. 600 má jen mazání rozstřikem. No a pak taky objem ničím neharadíš. Ikdyž 650 má stejně koní jako 600 - lišit se to bude ale točivým momentem. Ikdyž pocitově je 600 silnější protože má kratší kvalty. Max rychlost 600 je 150 km/h.
Na 650 jsem párkrát jel ale maximálku jsem nezkoušel.
Jo a vychataná věc na 600 je nádrž na 21 litrů. Což při spotřebě na silnici okolo 5 litrů na 100km dělá celkem slušnej akční radius.
kdybys chtěl ještě něco vědět tak napiš co Tě zajíma. Když budu vědět odpovím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
Jestli Tě zajímají ceny dílů tak
řetězová sada DID - x kroužek - tuším že stála 3400 kč.
Píst wiseco 4700 kč. Výbrus 300Kč.
jedno gufero k ventilu 100 kč.
Spojka - už si nepamatuju. Mrkni na www.motonet.cz tam jsem jí kupoval.
Ložisko řízení 1000 kč.
Přední kotouč jsem sehnal u www.motogelnar.cz za 1300 Kč.
Našlapovačka - originál suzuki 3000 Kč !!!!!
Pneu dávám Mitas - 1100 kč přední a 1300 kč zadní.
Rozvodák DID jsem sice nekupoval ale myslím že stojí asi 1400 kč.
Gufera do předních vidlic stojí myslím 400 kč.
Olejový filtr stojí asi 120 kč.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
Tak o ojnicích nic nevím. Tedy o žádných problémech nevím. Jinak brácha má taky DR 600 a stejně tak kámoš. Žádný globální problémy nejsou. Ta spotřeba oleje byla dána tím že už byly špatný pístní kroužky. (Ikdyž motorka pořád jela skvěle). Ted po výbrusu je to OK.
Navíc jsem to nechal přavrtat z 94 mm na 96 mm tj. zvětšil jsem objem o 25ccm a je to opravdu znát. ;)
Ta cena 500kc za originál píst se mi moc nezdá. Už asi předloni jsem ptal kolik stojí píst a u Suzuki mi řekli že originál by stál asi 7 000 kč a právě wiseco 4700 kč. Navíc wiseco je kovanej. prostě krásné řemeslo. Tím že je kovenaj tak je lehčí než originál a to je opravdu důležitý. Jde o odlehčení na tom nejdůležitejším místě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
Budu to mit asi hlavne na silnici do terenu chci taky obcas zajet ale zadnej extrem max. nakej les jestli me to chytne a nerozbiju si hned hubu :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
Myslím že 500kč za píst je málo. To je tak za výbrus.
Ta GO se spatně popisuje protože je otázka co je to vlasně GO.
Jak říkám já dělal jen výbrus. Ten byl za 400kč a píst za 4700kč.
Pak těsnění pod válec a pod hlavu a pak gufera ventilů. Už si nepamatuju kolik stojí to těsnění ale gufera jsem kupoval za 100kč/kus. Ten rozvodák by byl tak za 1500 kč.
Otázka je co ložiska na klice, co ventily, co napínák rozvodáku atd. atd.
Pak taky práce kdyby jsi to dával do servisu.
Já měl rozvodák dobrej a ventily jsem jen zabrušoval. Vačka taky byla OK.
Prostě u takhle starý motroky se s nějakejma výdajema počítat prostě musí a pokud na tom člověk není finančně nějak dobře tak prostě udělat si finanční rezervu pro případ že se něco objeví.
Samozřejmě záleží na stavu motorky. Můžeš koupit kousek že do údržby nebudeš muset dát vůbec nic - krom spotřebních dílů a oleje. A nebo se to může vysypat celý.
Takže protě před koupí dobře vybírej. Případně pokud Ti někdo bude tvrdit že je na motorce něco nově udělaný tak chtěj vidět účtenky.
No prostě postupuj jako u každý koupě.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
Jasny jasny chapu :) A co ten posaz?Da se na tom vydrzet nakou delsi cestu i s pripadnym spolujezdcem?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
, chystaš se snad na cestu kolem světa? Na takovych typech motorek se sedí naprosto super, jsi vysoko, široka řídítka, paráda.
Ono taky záleži v jakem stavu maš záda, ja je mam křivé takže po 100km, mam toho plné zuby, ale mužu se postavit a jet ve stoje, *yes*
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
Na cestu kolem sveta se nechystam ale snazim se ziskat co nejvic informaci kolem motorky kterou si chci koupit a myslim ze jak se na tom sedi a jezdi je dost dulezita informace...Aspon pro me tobe je to mozna jedno...Ale dik za info zada mam snad jakztakz dobry...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
To musel mit kurva smulu...ale zas pak mel prakticky novou motorku...Tak jak to tak vydim tak to bude chtit nekoho zkusenyho kdo tomu rozumi sebou... :rolleyes:
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
Dik moc vsem za info a kdyby se objevili nake dalsi nazory tak jedine dobre...cim vic tim lip ;)
ja mam 193cm a sedí se mě na ní dobře,nohama dosáhnu na zem,ale musim sedět trochu víc v zadu.ty bys to měl mít v pohodě.jezdit ve dvou se dá, místa je dost,ale musíš počítat se slabšíma brzdama.jinak generálku motoru a další opravy zatim neřeš,až podle toho co kuopíš.
Tak s tím posezem Ti moc neporadím protože já mám 170 cm a 65 kg. :)
Ale myslím že posez je naprosto v pohodě. Motorka je celkem velká, řidítka jsou vysoko, sedlo je velký a široký. Takže pohoda.
Jo ty brzdy jsou slabší takže když budeš jezdit ve dvou tak s tím musíš počítat. Určitý vylepšení je možný - panceřové brzdové hadice a pořádné destičky na předek a dozadu nové obložení.
1 reakcí na tento příspěvek Suzuki DR 600/650
http://www.motoinzer...nzerat.php?mid=54084
docela pekny ne?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Suzuki DR 600/650
Já si s terénem moc netykám. Na to je motorka moc těžká a já moc slabej :rolleyes:
A navíc já mám čistě silniční gumy a to je pro terén velka nevyhoda. Mitas E 08 ti ustřelí i na suchý trávě.
Brácha má ale DR na drapákách a tak se s ním občas projedu -ale jen tak louky a lesní cesty a tak. To celkem v pohodě zvládám. Stačí tam dát za dvě a občas za tři a pak jen točit plynem. Motorka má výkonu na rozdávání. Tedy na závodění to samo není ale jinak je to pohoda.
Když čloběk přehlídne nějakou díru nebo tak tak se celkem nic moc neděje. Tlumiče maj velký zdvihy a ty to v klídku poberou.
Jinak do terénu je dobrý nedávat si plnou nádrř. Přeci jen těch 21 litrů je pak celkem znát. :)
Jak říkám já prcek takový pohodový ježdění po skoroterénu zvládám v pohodě. na nějaký větší řádění by to chtělo něco lehčího...